Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als de asymetrie van de maan langs de synetrie van de chynologie komt, staan ze synchroom. Vanuit een synchrome positie straalt er dan licht.. door de nieuwste beeldmanipulatie van philips semicondoctors.. kan het lijk alsof er Philips staat. Feitelijk dus als de zon niet syndroom staat, Staan er diverse andere aanduidingen, My first sony dec 1 bijv. maar de Zon bied veel meer.. Je kan in de sterren zien wanneer jij gelukkig wordt, soms met een ander mens, soms met een Konijn. Doordat de Synchrome werking soms maar half zijn werk doet gaat het weleens fout.. Je wordt dan wel gelukkig maar dat is aflopent.. Daarna ontstaat vaak een enorme woede of machtstijd.. het heet ex-leifdadigheid en is bijna overal te krijgen. Een voorbeeld is menneer Bosh uit Amerika hij, was in het geheim in Lampzwanzenstan omdat, Homo's en politike niet gaat in Amerika dus vandaar dat hij een geheime relatie had met Soufle' Bof laden. Doordat, dat ook gebeurt was met een halve synchrome werking, is er dus ook haat ontstaan tussen die twee. de geruchten gaan dat Bosh de laatste tijd zeer lastig zit en loopt...
|
Ik heb het id dat ik, dat er in die zwarte en witte vlekken geheime boodschappen zitten... Rare jongens die gasten van philips...
Dat had ik ook al met die breedbeeld tv.. daar werd mn beeld ook al ontnome.. HELP ![]()
|
ik hoorde eens iets over een paar gasten die dronken waren en het spelletje 'wie kan er het langst in de zon kijken' deden. Resultaat: dat spelletje kunnen ze i.i.g. niet meer spelen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Tempel flyaway | 0 | 31-05-2009 19:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
je liefde uitgedrukt in een songtekst... MissBi@tch | 108 | 01-03-2003 09:32 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |