Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vrijdagavond mijn eindexamen gala
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
vrijdag na schoool yehhh vakantie (moet gevierd worden ... duzzz effe met mijn vrienden naar onze stamcafe ... (de zet yehh )
s'avonds naar de bios .. met 2 vriendinnen .. zaterdag hangen .. beetje niksen ... naar het skatepark (misschien als het lekker weer is ) en s'avonds uit ... (hoopelijk ) .. zondag uitslapen , hangen , achter pc ... naar een bandje gaan kijken ... en ja en dan lekkker de hele avond niksen ... want ik hoef nie naaar schooooooooolll Yehhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ![]() ![]() ![]()
|
vrijdag vrij, vrijdagavond me vriendin afhalen van het station..zaterdagochtend wakker worden naast me vriendin
![]() en het lijkt net alsof me vriendin mee gaat naar turkije..das dus niet zo ![]() |
![]() |
|
![]() |
donderdag mooi ff een eindexamen feest van wat maten,
vrijdag vrij nemen en uitslapen. zaterdag werken en niks doen zondag uitslapen en naar de kroeg
|
Vrijdagmiddag ga ik naar Leiden met een vriend van mij, zijn zus studeert daar. Ennn dan gaan we daar 's avonds uit met zus en de volgende dag weer terug. Dan moet ik laat in de middag nog hockeyen, die avond eerst naar een vriendin, dan uit, zondag zie ik dan wel weer, ik vrees dat ik een wedstrijd moet fluiten...
|
(mijn weekend begint al morgen avond
![]() donderdag: PARTY!! vrijdag: nog steeds PARTY tot een uur of 11, de rest van de dag mezelf ontdoen van ALLE glitters ![]() zaterdag: werken om 7 uur (gaaap... en ik vermoord me baas als hij belt dat ik om 6 uur al mag beginnen!!) verder uitrusten zondag: same old same ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? Verwijderd | 500 | 07-03-2007 14:48 | |
De Kantine |
Vragenvuur #2 Ske* | 499 | 31-01-2007 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriend & vrienden Mystina | 51 | 17-01-2007 10:53 | |
Lifestyle |