Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 20:01
dclover
dclover is offline
Ik denk dat fleet Admiral en een hoop anderen er erg blij mee zouden zijn, wat denken jullie?
Oud 26-04-2002, 20:02
beuk
beuk is offline
Denk niet dat daar genoeg animo voor is.
Eend
Eend is offline
Tis niej de bedoeling dat de sperma klodders hier te vinden zijn
Kuiken
Kuiken is offline
wwwhheeellllllpppppppppp
Oud 26-04-2002, 20:06
dclover
dclover is offline
Citaat:
Eend schreef:
Tis niej de bedoeling dat de sperma klodders hier te vinden zijn
nee das dat andere forum
Oud 26-04-2002, 20:08
WolterB
WolterB is offline
De kantine is voor berichten die je op andere fora niet kwijt kunt en over treinen kan je op andere fora weinig kwijt en alle anderen die in treinen ge:interesseerd zijn komen hier blijkbaar ook, dus lekker op DK houden
Oud 26-04-2002, 20:11
DrFreeman
DrFreeman is offline
ole , maakt me allemaal niet uit
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:51
Chimera
Chimera is offline
Ach, over een poosje heeft 'ie weer een ander 'iets'. Zo blijf je bezig
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:26
dclover
dclover is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ach, over een poosje heeft 'ie weer een ander 'iets'. Zo blijf je bezig
dit treinen gedoe is al aan de gang zolang ik m ken
Oud 26-04-2002, 21:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dclover schreef:

dit treinen gedoe is al aan de gang zolang ik m ken
Hmm. Dan is er maar een optie: Lobotomie.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:30
dclover
dclover is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Hmm. Dan is er maar een optie: Lobotomie.
Oud 26-04-2002, 22:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dclover schreef:

Open hoofd. Pak scalpel. Beweeg scalpel richting hersenen. Leef je uit. Sluit hoofd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:08
dclover
dclover is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Open hoofd. Pak scalpel. Beweeg scalpel richting hersenen. Leef je uit. Sluit hoofd.
whieeeeeej super idee
Oud 26-04-2002, 22:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dclover schreef:

whieeeeeej super idee
Vind ik ook. Met zo'n actie beperk je z'n vocabulaire tot klanken als "bweuh" en "gurgel" dus dat zou dé oplossing zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Vind ik ook. Met zo'n actie beperk je z'n vocabulaire tot klanken als "bweuh" en "gurgel" dus dat zou dé oplossing zijn

*zat met FA op meeting*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef:

*zat met FA op meeting*
Tja. Hij kwam niet opdagen op de Seks en L&R meeting. Balen! Evenals onze wijlen Amaru (wat overigens te verwachten viel) waarmee ik nog een paar woordjes te wisselen had.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Tja. Hij kwam niet opdagen op de Seks en L&R meeting. Balen! Evenals onze wijlen Amaru (wat overigens te verwachten viel) waarmee ik nog een paar woordjes te wisselen had.
wij moeten nog is meeten trouwens

mijn houdsbaarheid periode loopt af op het forum namelijk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Je hebt niks gemist

Amaru ben ik wel benieuwd naar, maar hij durft niet te komen.. tsja :/
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
Is het forum nu aan z'n anti-biotica kuur begonnen?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:22
dclover
dclover is offline
Citaat:
******** schreef:

*zat met FA op meeting*
arme jij!
gezellig he? dat gezever over treintjes en t spoorboekje?
Oud 26-04-2002, 22:25
Verwijderd
Citaat:
dclover schreef:
arme jij!
gezellig he? dat gezever over treintjes en t spoorboekje?
Ach, je moet al z'n foto's zien van luxe treinen waarin hij is geweest.. zeer boeiend hoor *kuch*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:26
dclover
dclover is offline
Citaat:
******** schreef:
Ach, je moet al z'n foto's zien van luxe treinen waarin hij is geweest.. zeer boeiend hoor *kuch*
ik weet er alles van ik ken m van een ander forum en heb m al een paar keer gezien
Oud 26-04-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
dclover schreef:
ik weet er alles van ik ken m van een ander forum en heb m al een paar keer gezien
Een paar keer?

Arme jij!!

PS: Welk forum?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:28
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
******** schreef:
hadden we het niet ergens over gehad in Peukie ? :?
Oud 26-04-2002, 22:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef:

Amaru ben ik wel benieuwd naar, maar hij durft niet te komen.. tsja :/
Aangezien hij gebanned is, zul je die ook wel niet meer op een meeting zien. Wel jammer. Had toch wel eens willen weten of 'ie in het echt ook zo veel durft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 22:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
siNix schreef:

Hoezo? Bedoel, je bent nog maar 20. Of begint nu een meerderheid een hekel aan je te krijgen zodat de kans gelynched te worden erg groot wordt?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
hadden we het niet ergens over gehad in Peukie ? :?
Ja ja, sorry hoor..

Excuseer mijn verderfelijke geest, ben niet helemaal helder. Ik weet wel dat 'ie er weinig aan kan doen..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:32
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Ja ja, sorry hoor..

Excuseer mijn verderfelijke geest, ben niet helemaal helder. Ik weet wel dat 'ie er weinig aan kan doen..
Die jongen heeft gewoon een passie. Net als wij allen mag ik hopen. Voor hem is het treinen, voor ons misschien iets anders.
Oud 26-04-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Aangezien hij gebanned is, zul je die ook wel niet meer op een meeting zien. Wel jammer. Had toch wel eens willen weten of 'ie in het echt ook zo veel durft
Ik betwijfel het
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Die jongen heeft gewoon een passie. Net als wij allen mag ik hopen. Voor hem is het treinen, voor ons misschien iets anders.
Ja ok, wel minder dat hij het dan zelf niet doorheeft wanneer hij teveel over 1 ding praat. Ik heb ook mijn 'passies', als je ze zo kunt noemen, maar ik kom toch echt niet op het idee om jou aan te spreken over de laatste ontwikkelingen in de GTK 2.0 API en de uitwerkingen daarvan op de snelheid van het GNOME Desktop ontwikkelingsproces?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:40
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Ja ok, wel minder dat hij het dan zelf niet doorheeft wanneer hij teveel over 1 ding praat. Ik heb ook mijn 'passies', als je ze zo kunt noemen, maar ik kom toch echt niet op het idee om jou aan te spreken over de laatste ontwikkelingen in de GTK 2.0 API en de uitwerkingen daarvan op de snelheid van het GNOME Desktop ontwikkelingsproces?
Daar gaat het toch niet om ? Misschien is hij overenthausiast ? Ik ben OOK enthausiast over live-stravinsky van jaap van zweden vanavond, maar ik kan me nog redelijk inhouden.. sommige mensen kunnen dat niet..

en zou jij btw niet uit gaan met dave, myl, pim, paul, etc ?
Oud 26-04-2002, 22:42
dclover
dclover is offline
Citaat:
******** schreef:
Een paar keer?

Arme jij!!

PS: Welk forum?
zwaarweer
Oud 26-04-2002, 22:44
Eend
Eend is offline
Weet juh? Misschien moeten ze speciaal voor FA een trein uitvinden die van een berg af kan rijden...
Oud 26-04-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Daar gaat het toch niet om ? Misschien is hij overenthausiast ? Ik ben OOK enthausiast over live-stravinsky van jaap van zweden vanavond, maar ik kan me nog redelijk inhouden.. sommige mensen kunnen dat niet..
Ik had ook een rector op school zitten die iedereen over opera's lastig viel.. dan kan hij natuurlijk ook de nodige opmerkingen verwachten..

Maar ik kan me ook redelijk inhouden, soms dwaal ik af naar computers, maar dan altijd nog algemeen en als de mensen waarmee ik direct spreek het toelaten. Anders niet

Citaat:
en zou jij btw niet uit gaan met dave, myl, pim, paul, etc ?
Dat was aanvankelijk de bedoeling ja, maar ik heb het afgezegd. Ik heb ff geen behoefte om met rotweer buiten rond te lopen, voel me namelijk niet zo perfect.

Ik ga wel een andere keer mee..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
dclover schreef:
zwaarweer

Pfff, kan zijn dat ik toen zelfs dingen van jou gelezen heb (op DnD?), postte er zelf echter nauwelijks iets. Mijn zusje kwam er omdat een vriendin van haar (die op dat forum zat) nogal in de problemen zat..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:48
Bikinie-meisje
weet je.. een jongen die vorig jaar bij me in de klas zat was lid van een treinen-fan-club, elke keer gingen ze met de trein naar duitsland en dan foto's maken en dan weer terug.. ik begreep dat nooit.. nu snap ik het wel.. niet zozeer van de treinen, maar gewoon dat er iets is wat je zover drijft dat je er alles voor over hebt, dat je ervoor spaart ook al moet je 5 maanden sparen voor een dagje..

Ik vind daarom dat we Fleet Admiral niet vreemd hoeven aan te kijken; wees blij dat iemand in deze wereld nog iets heeft gevonden wat hij mooi vind, schoonheid is persoonlijk maar toch zo zeldzaam
Oud 26-04-2002, 22:49
Eend
Eend is offline
tjoekuh tjoekuh tuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuut?

Maar treinen zijn kewl toch?
Oud 26-04-2002, 22:50
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Ik had ook een rector op school zitten die iedereen over opera's lastig viel.. dan kan hij natuurlijk ook de nodige opmerkingen verwachten..

Maar ik kan me ook redelijk inhouden, soms dwaal ik af naar computers, maar dan altijd nog algemeen en als de mensen waarmee ik direct spreek het toelaten. Anders niet

Inderdaad; computers.. dat is hetzelfde voor jou als treinen voor Daniel.. Ik weet niet meer wat jullie zeiden toen ik dat bestek aan het inrollen was, maar ik wilde het ook niet weten, en meer dan een licht plagend bedoelde opmerking deed ik niet; kan jij dan ook niet gewoon respect tonen voor die jongen zijn passie? asjeblieft ?
Oud 26-04-2002, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik vind daarom dat we Fleet Admiral niet vreemd hoeven aan te kijken; wees blij dat iemand in deze wereld nog iets heeft gevonden wat hij mooi vind, schoonheid is persoonlijk maar toch zo zeldzaam
Het is wel fijn voor hem natuurlijk.

Ik mis dat wel, heb geen echte passies. Hoewel ik tamelijk veel van computers afweet, en soms de gekste dingen ermee uitvreet, echt boeien doen ze me niet.

Pfff, eigenlijk ook wel triest. Ik haal allemaal zevens, achten en negens voor een HBO opleiding tot Software Engineer.. en het interesseert me allemaal zo bizar weinig

Maar goed, dat is mijn probleem.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:54
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Het is wel fijn voor hem natuurlijk.

Ik mis dat wel, heb geen echte passies. Hoewel ik tamelijk veel van computers afweet, en soms de gekste dingen ermee uitvreet, echt boeien doen ze me niet.

Pfff, eigenlijk ook wel triest. Ik haal allemaal zevens, achten en negens voor een HBO opleiding tot Software Engineer.. en het interesseert me allemaal zo bizar weinig

Maar goed, dat is mijn probleem.
Ooit zal je je passie vinden .. Iedereen.. Alleen jammer genoeg vinden de meesten het pas te laat
Oud 26-04-2002, 22:54
Bikinie-meisje
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Ooit zal je je passie vinden .. Iedereen.. Alleen jammer genoeg vinden de meesten het pas te laat
dat wil ik even veranderen, want het is nooit te laat ik bedoelde: tamelijk laat
Oud 26-04-2002, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Kan jij dan ook niet gewoon respect tonen voor die jongen zijn passie? asjeblieft ?
Omdat je het zo lief vraagt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:59
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Omdat je het zo lief vraagt
dat had ik al eerder gedaan

ik hoop dat je begrijpt waarom ik het wil
Oud 26-04-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik ben zo iemand die achter z'n computer kroop omdat die niks anders te doen had. Het ging van gewoonte naar werk, naar opleiding..

Tsja, passie vinden voor iets is moeilijk. Misschien heeft het meer met het totaalbeeld te maken. Daniel is misschien meer iemand die zich aan z'n passie / hobby vastklampt, omdat hij er een beter gevoel van krijgt .. voor mij zijn dingen gewoon tijdverdrijf, de dingen die me het beste liggen bleven gewoon over..

Ach, je weet nooit. Misschien hoef ik maar een bepaald persoon te ontmoeten, iets of iemand die me een beter gevoel geeft, waardoor alles ineens weer leuker is, I dunno.

Maar goed, ik lul weer teveel over mezelf
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
dat had ik al eerder gedaan

ik hoop dat je begrijpt waarom ik het wil
ik begrijp het wel..

Maar goed, ik ga richting bed. Ik verga van de hoofdpijn..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 23:39
dclover
dclover is offline
Citaat:
******** schreef:

Pfff, kan zijn dat ik toen zelfs dingen van jou gelezen heb (op DnD?), postte er zelf echter nauwelijks iets. Mijn zusje kwam er omdat een vriendin van haar (die op dat forum zat) nogal in de problemen zat..
ikke was mcphee daaro
Reageren

Regels voor berichten