Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 17:40
kastdeur
kastdeur is offline
en zo jah: wat houdt je tegen?

en zo neej: wrom niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 17:42
Boogie
Boogie is offline
jaaaaaa, ik ga volgend jaar als ik ga studeren ga ik op mezelf wonen, lijkt me wel fijn, doen wat ik zelf wil (ongeveer)
Oud 27-04-2002, 17:43
Verwijderd
Ontzettend graag. En daar heb ik zo mn redenen voor die ik hier niet ga vertellen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:45
heavinly
heavinly is offline
Ik zal wel op kamers moeten, ik woon in een klein k*tdorp, maar ik wil gaan studeren. Dus moet ik hier weg, maar ik wil thuis blijven wonen, niet omdat het zo'n leuk dorp is, maar omdat het lekker rustig woont met alleen mn meoder en mn zus, die toch ook weggaat.. maar ja, ik moet wel
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:46
Qamra
Qamra is offline
Graag!! Maar ja geld, leeftijd, alle andere dingen..
Oud 27-04-2002, 18:11
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
nee, op zich hoeft dat niet. Teveel werk zelf doen enzo. Maar een weekje alleen thuis lijkt me nog net leuk (voordat het saai wordt) en dat gaat wel gebeuren, m'n ouders gaan 5 dagen op vakantie en de rest gaat dan uit logeren.
Verder blijf ik wel lekker thuis wonen, minstens tot ik ga studeren, heb niks te klagen hier
Oud 27-04-2002, 18:13
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Graag!! Maar ja geld, leeftijd, alle andere dingen..
Oud 27-04-2002, 18:15
Piccola
Piccola is offline
Jaaa, echt wel! Wat me tegen houdt? M'n ouders! Geld, tijd..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:15
Verwijderd
Het hoeft niet per se, maar het zou wel leuk zijn. Voornamelijk om de vrijheid, je kunt gewoon doen en laten wat je wilt, niemand die de WC bezet, enzovoorts..

Waarom ik het nog niet doe? Geld en omdat ik lui ben

Maar euhm, ik ga over een paar maanden als programmeur werken en denk over een jaartje, misschien 2, toch echt op mezelf te gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:23
scala
scala is offline
soms wel tenminste bij m'n vader dan...dan irriteer ik me echt mateloos aan hem:/ en daardoor constant ruzie over nix..maar de andere helft vd tijd zit ik toch bij m'n moederen verder heb ik geen geld op dit moment
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:28
Shock
Shock is offline
Ik zou best wel m'n eigen huishoudentje willen 'runnen' omdat m'n ouders in een hoop dingen nogal makkelijk zijn, maar aan de andere kant, daar zit ik dan lekker in m'n eentje... Doe dan maar de gezelligheid van het gezin hierzo en alles waar ik niks voor hoef te doen (eten kopen, gas/water/electra/telefoon en ga maar door)
Oud 27-04-2002, 18:35
Egyptian
Egyptian is offline
ik wil hier nog lang nie weg. Ouders werken fulltime dus daar heb 'k geen last van, en 'k heb hier personeel en een paar fijne auto's voor de deur. 'k moet er niet aan denken om nu al alles zelf te moeten doen enzo.
'k zou m'n kleine broertje (13) wél op kamers willen zetten eingelijk, irritant pestventje.
Oud 27-04-2002, 18:41
wissie
wissie is offline
Ik ga het huis uit als ik ga studeren. Het lijkt me leuk om van mijn ouders + broertje verlost te zijn, maar ik ben nu nog te jong om op mezelf te wonen. Bovendien, zo erg is het nog niet hier, alles wordt voor me gedaan en ik hoef maar te vragen en ik krijg geld van mijn moeder Als mijn ouders nou eens wat minder ouderwets en irritant zouden worden werd het nog wat hier
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten