Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, heb vandaag eigenlijk geen hol gedaan. Zo rond een uur of 8 opgestaan .. achter de computer gekropen en gewerkt aan mijn opleiding, tegen de middag aandacht verlegt op forum .. tsja, daar zit ik nu nog ![]() Hierbij benoem ik deze dag alvast tot de saaiste dag 2002 in het leven van Marc :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat heb ik gister gedaan.
Uhm...was zo rond half 2 s'middags in de stad,daar wat rondgelopen,was erg saai. Toen wilde ik het stadhuisplein op,maar daar was het helemaal afgesloten,en superdruk om ergens binnen te komen. Toen dus maar naar huis gegaan. S'avonds ff naar de kermis geweest,begon natuurlijk meteen keihard te regenen toen ik daar was,nou heel ff gebleven,vuurwerk gekeken,suikerspinnetje op (: D ) en toen maar naar huis gegaan,was 'n uur of 12 thuis. Erg saaie dag dus,en het was r*tweer want ik kwam zeiknat thuis,ik haat Nederland ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben overdag naar Utrecht geweest... En weet je wie ik daar zag lopen: Unexplained!!!!!!!!!! Jaja hij heeft mij niet herkend maar ik hem wel.. Durfde alleen nix te zeggen
![]()
|
tot 5 uur zitten vervelen omdat internet er de hele dag uitlag
![]() ![]() ![]() leuk, koninginnedag ![]()
|
![]() |
om 10 uur 's avonds naar de stad (Utrecht) gegaan
om 4 uur teruggegaan om 7 uur weer opgestaan naar de manege toe toen met pony's in tuindorp gelopen toen om 1 uur weer teruggekomen weer naar de koninginnemarkt gegaan toen in bad gegaan en tot 8 uur 's avonds geslapen toen een film gekeken tot half 10 toen kwam er om 10.15 weer een enge film op yorin toen om 12 uur naar de comp toe gelopen en om 1 uur ben ik gaan slapen en vanmorgen om 8 uur eruit om naar de stad te gaan ![]()
|
Verwijderd
|
met K-nach niks
met K-dag stond ik om 9 uur op trein pakken van 10:38 van arnhem naar amsterdam biertjes gedronken met vrienden veel gelopen naar rembrand en leidsche plein en weer gedronken en 3x naar mac geweest rond 20:00 de trein gepakt terug naar arnhem ik was toen echt al brak beetje bijkomen en verder gefeest..maar vond het toen nie zo leuk meer en was moe dus ik ging met mn fiets naar huis rond 0:30 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nach: k-nach Den Haag
Ik was met 3 vriendinnen, we hadden helium ballonnen( wat alle mensen achter ons irriteerde ![]() Kan je nie gemist hebben ![]() Ik ben eerst naar Lianan Shee geweest, vond het erg gaaf, coole muziek en moowje stem Daarna stukkie Twarres gezien...en toen waaide me lieve Nijntje ballon weg...weehh Maar daarna was ik wel blij dat ie weg was want het was moeilijk irritant bij die optredens ![]() Na Twarres naar Racoon..supergaaf optreden..lekker gesprongen..nog op de grond gepleurd met allemaal mensen die over me heen vielen..hihi lolz was echt een leuk vrolijk optreden!! Daarna naar Di-rect, supervol met mensen...we zijn naar voren gedrongen...gebeukt en gesprongen in de pit.. jaja er was een pit, waren veel niet-direct-fans die kwamen om te beuken..waren zelfs crowdsurfers Heel gaaf optreden en koewl publiek dus... Na Di-rect naar huis gegaan..da wast.. Volgend jaar zeker weten weer naar de Nach!!! ![]() Dag: Amsterdam Museumplein etc k ben dus geweest, de hele fucking dag op museumplein gestaan.. Geluisterd naar het gebler van al die klote bands...en ik was al dood door de nach ervoor ![]() Maarjah ik wilde wel een beetje dichtbij staan bij blof en kane, en het was er zow moeilijk druk dat ik wel moest blijven staan.. Was ook de enige optie aangezien je amper kon bewegen met al die klote douwers ![]() Als iedereen nou gewoon een stukkie naar achter was gegaan Nahja Marco Borsato was erg cool "ik leef nie meer voor jou" keihard meegeschreeuwd *lucht op* enne gewoon erg liev allemaal... ![]() Di-rect was maar 3 nummers, erg kort dus maar wel leuk ofzow, beetje dood publiek, zeker vergeleken bij de nach ervoor.. Blof was kewl, tegen die tijd stond ik helemaal vooraan dus ik kon weer wat meer ademhalen ![]() Het nummer Blauwe Ruis was erg mooi, ze zijn goed live, moowje stem enzow.. Kane was supergaaf, echt geweldig...ik vond ze de laatste tijd erg dood, saaie optredens enzow.. ![]() Maar dit concert was weer een toppertje.. ![]() Dinand ging nog op zen bek over een microfoonstandaard ![]() Ze speelden wel lang, en omdat het uitliep mochten ze eigenlijk het laatste nummer niej meer spelen, maar die hebben ze tog lekker wel gespeeld ![]() Nahja dat was het dus, erg vermoeiend al die lompe artiesten enzow maar de bandjes waar ik voor kwam waren wel erg leuk dus het was et waard... Ik stond trouwens in het linkervak, links voor podium dus, op het laatst aan de rechterkant helemaal vooraan van dat vak.. *ff gekopieerd vanaf muziek* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ging tv kijken 'Enemy of the state' was erop
![]() ![]()
|
heel de dag in A'dam rondgebaggerd met mu vriendjuh, net zolang tot we van binnen en van buiten zeiknat waren van drank regen en zweet en ik eindelijk jarig was (jippie). daarna met de trein naar Delluf om te gaan slapen op de kamer van mu zus (hoewel slapen, van de zattigheid is daar niet zo heel veel van gekomen...)
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |