Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik half verrot opsta denk ik aan Snufje, vraag me niet waarom. Aan mijn ontbijt dwaal ik af naar Slaughterer, die zoveel eten kan. Richting school fietsend denk ik aan Zaagmanz, want dit meneertje had vandaag nog vrij. Op school zie ik vaak de poster van PF, dan dwaal ik af naar Talon. Als ik in de loop van de dag naar de datum kijk, denk ik aan Spacey. Tijdens mijn eetpauze denk ik aan Methuus, want die schijnt erg veel aan eten te denken (maar is qua gewicht de laatste tijd netjes bezig
![]() Wat voor een probleem heb ik nu?! ![]() ![]()
||
Citaat:
ben fabienne, woon in parijs, en vind g-sus een cool merk ![]()
|
Ok ik ben ook de beroerdste niet..
Ik ben Esther, ben niet te vertrouwen, achterbaks. Mensen mogen mij hier dus ook niet. Schep maar een fout beeld van me, dat is het beste. Ik ben 17 jaar en woon in Gouda (ja dat verklaart al een hoop van mn karakter.)
||
Citaat:
![]() hoe oud ben je dan?
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
-'s ochtends 2 boterhammetjes, glaasje jus e kop thee -op weg naar het station (m'n vader bracht me) een appeltje -in de trein een gevulde koek -op school een broodje met kaas en een bakkie thee -tussen 2 colleges door even naar de mac, een mac flurrie M&M's -tijdens het college, een meller en een vruchtenhartje en wat water -in de tram terug een paar vruchtenjartjes -in de trein terug een appeltje en wat water -tijdens het avondeten, stukje vlees, brocoli dat normaal 2 personen opeten en een sausje, 2 bekers water, volle bak vla (slagroomvla smaken vanille en chocolade) met meusli -nu net achter de computer een paar vruchtenhartjes Volgens mij heb zo ongeveer nou wel alles. Oh, en waardat je je gaat inbeelde dat ik wel onwijs dik moet zijn...ik weeg 65 kilootjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tnx ![]() erm, ik 't meest eerst aan heavinly, om te kijken of ze online is, voor de rest gewoon wie online is, niet echt een speciale voorkeur ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het sterrenmeisje topic PixelDansje | 500 | 27-11-2007 16:21 | |
De Kantine |
Aan welke forummer heb jij een hekel? Mohammed'95 | 4 | 12-10-2007 19:01 | |
De Kantine |
Aan welke forummer denk je bij de omschrijving boven je? P-apple | 500 | 05-04-2007 20:13 | |
Lifestyle |
Cult forummer. Verwijderd | 63 | 21-05-2003 18:56 | |
Psychologie |
Durf jij “real life” contact aan te gaan via dit forum? idmind | 53 | 06-05-2003 18:37 | |
De Kantine |
**Wat vind je van je Collega forummers?** Kastanje | 42 | 22-03-2003 14:16 |