Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 17:14
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Aaah..ik weet dat we doodgegooid worden met subject's over Pim
Maar k vandaag condoleance register getekent, en ik vroeg me af of k de enige was op ut forum of hebben jullie ook getekent?
Of vinden jullie t onzin om te doen?
Und at last..als jullie um getekent hebben, wat heb je erin gezet..alleen je naam of?
Oud 08-05-2002, 17:15
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Nee. Ik had niks met die vent dus waarom zou ik het doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
in iets subtielere bewoordingen zou'k het zeggen, maar daar komt 't op neer
Oud 08-05-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mja, eigenlijk wel mee eens, maar toch vind ik je medeleven tonen aan de nabestaanden door een condoleance register te tekenen enigzins nog wel voor te stellen.

Wat ik wel ONTZETTEND belachelijk vind is al die mensen op MSN die hun nickname veranderen... Damn doe ff normaal... Mensen die als nickname

PIM

of iets dergelijks hebben, terwijl die hele vent in feite nog NIETS was... hij was lijsttrekker... die lui zijn dan zelfs onder de 18, hebben dus nog geen recht om te stemmen, en in principe had Pim Fortuyn voor hun "direct" (nog) niet echt iets had te betekenen. Ik heb zelfs signatures hier gezien van mensen die ze aan Pim Fortuyn hebben gewijd...

Je medeleven tonen, oke, maar om dat nou ZO overdreven te doen kan ik niet bij...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:30
Qamra
Qamra is offline
Sorry, ik ga niet een uur of langer reizen om iets onorgineels op een blaadje schrijven wat de nabestaanden TOCH niet lezen..
Oud 08-05-2002, 17:34
Paperz
Paperz is offline
Alleen zo'n online ding...
Oud 08-05-2002, 17:38
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
't is natuurlijk schokkend dat die vent is afgeknald, en zo moet je geschillen ook niet oplossen, maar ik had eigenlijk een lichtelijke hekel aan die vent, en ik vind het dan nu ook zwaar hypocriet dat iedereen zo doet zovan: ah wa zielig, terwijl ze eigenlijk een tering hekel aan em hadden. Politiek correct heet dat dan. Ik zeg niet dat ik het goed vind dat hij dood is geschoten, maar ik ga geen condoleance tekenen ofzo, omdat ik het zo zielig voor em vind, eventueel voor zijn familie, voor hen ist natuurlijk wel zielig, maar voor die vent zelf zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:46
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee
Oud 08-05-2002, 17:57
Severus
Severus is offline
Ik heb wel alle on-line condoléance-registers getekend, niet die in Rotterdam, want dat is te ver weg voor mij (ik woon namelijk in Limburg).

Ripper
Oud 08-05-2002, 17:59
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ben ik de enige die het woord PIM meer dan zat is
Oud 08-05-2002, 18:04
italianboy
italianboy is offline
ik teken t niet; ik vind dat de schokgedachte die je in lijf voelt na deze wandaad niet via een condoleanceregister goed kan worden geuit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:28
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Wat een flauwe kul gewoon...... Heel Nederland staat ook niet te tekenen voor mij als ik dood ga....
Oud 08-05-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
MORTICIA schreef:
Ben ik de enige die het woord PIM meer dan zat is
Absoluut niet, zie ook mijn reply.

Erg triest dat veel, heel veel Nederlanders Pim niet mochten vanwege zijn politieke uitspraken en gedachten, maar wanneer hij dood is PLOTSELING zo ontzettend treuren en dingen gaan roepen van we gaan je missen enz. Zo ontzettend meeloperig. Ik keur de moord absoluut niet goed, no way, maar om nou ZO te doen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Wat een flauwe kul gewoon...... Heel Nederland staat ook niet te tekenen voor mij als ik dood ga....
Psies. Die vent was lijsttrekker, meer (nog) niet. Wat is hij dan meer dan jij...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:32
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
henri schreef:

Psies. Die vent was lijsttrekker, meer (nog) niet. Wat is hij dan meer dan jij...

hij was de hoop op een stem uit de samenleving in de politiek..

dat mensen het erg vinden dat dit aanknooppunt weg is snap ik wel
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:36
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
italianboy schreef:

hij was de hoop op een stem uit de samenleving in de politiek..

dat mensen het erg vinden dat dit aanknooppunt weg is snap ik wel
En nu zullen ze met z'n allen toch op zijn lijst gaan stemmen omdat het zo zielig voor de man is, en zitten wij de komende vier jaar met een stel randdebielen in de regering
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:38
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
B.G.G.O schreef:

En nu zullen ze met z'n allen toch op zijn lijst gaan stemmen omdat het zo zielig voor de man is, en zitten wij de komende vier jaar met een stel randdebielen in de regering
vind ik ook..

lijst Fortuyn was niet meer dan hem en nu is het geheel helemaal weg. De meester is weg uit de kleuterklas
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:39
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
B.G.G.O schreef:
't is natuurlijk schokkend dat die vent is afgeknald, en zo moet je geschillen ook niet oplossen, maar ik had eigenlijk een lichtelijke hekel aan die vent, en ik vind het dan nu ook zwaar hypocriet dat iedereen zo doet zovan: ah wa zielig, terwijl ze eigenlijk een tering hekel aan em hadden. Politiek correct heet dat dan. Ik zeg niet dat ik het goed vind dat hij dood is geschoten, maar ik ga geen condoleance tekenen ofzo, omdat ik het zo zielig voor em vind, eventueel voor zijn familie, voor hen ist natuurlijk wel zielig, maar voor die vent zelf zou ik het niet doen.
helemaal mee eens
Oud 08-05-2002, 19:00
Mini Muisje
Mini Muisje is offline
Nee. 'k Ben gisteren bij z'n huis geweest (gewoon voor de lol, 'k was toch in de buurt)
Het leek de Efteling wel! 'Wachttijd vanaf hier 3 uur en 3 kwartier'. En dan schijnt het bij het stadhuis nog eens zo erg geweest te zijn
Ik geloof heel goed dat Pim Fortuyn hier ontzettend van zou genieten als hij het zou kunnen zien (zo'n ego is 't wel), maar ik denk dat hij er nu zo weinig aan heeft...
Erg dat zo'n moord gepleegd wordt, maar dat we verder moeten leven zonder Pim Fortuyn, daar lig ik echt niet wakker van, hoewel ik het een hele leuke man vond.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:03
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
Mini Muisje schreef:
Het leek de Efteling wel! 'Wachttijd vanaf hier 3 uur en 3 kwartier'.
Droomvlucht
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:08
Six4Eight
Six4Eight is offline
Uiteraard, dat is het minste dat ik kon doen.
Oud 08-05-2002, 19:46
ExeCute
ExeCute is offline
Ik heb nog neit getekend maar ga het zeker doen, het is een teken van respect voor pim waar ik het overdigens mee eens was en het is een blijk van afschuw.

Hij heeft daarnaast al meer gepresteerd dan iedereen hier beweerd. Hij heeft punten aangesneden waar anders neit over gepraat was hij heeft meningen geuit waar heel veel mensen het mee eens zijn maar dat mag hier dus blijkbaar niet.

Daarnaast vind ik dat iedereen die kan woensdag oet gaan stemmen op de partij waar hij anders ook op gestemd zou hebben. Ik stem dus op lijst 15 nummer 1 Pim Fortuyn ik heb me een jaar lang ingespannen om zijn mening uit te leggen en dat laat ik me neit afpakken door een persoon. Maar omdat Pim er niet meer is hoop ikd at de nummer 2 (die neger ja) de taken op zich neemt en dus minister precident wordt. Of ben ik nu weer die racist die ik al een jaar lang schijn te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:48
spinningduck
spinningduck is offline
Ik heb online het condoleance register getekent...vind het gewoon vreselijk wat er gebeurd is...
Oud 08-05-2002, 19:50
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
henri schreef:
Erg triest dat veel, heel veel Nederlanders Pim niet mochten vanwege zijn politieke uitspraken en gedachten, maar wanneer hij dood is PLOTSELING zo ontzettend treuren en dingen gaan roepen van we gaan je missen enz. Zo ontzettend meeloperig. Ik keur de moord absoluut niet goed, no way, maar om nou ZO te doen...
Hier sluit ik me bij aan...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:04
Verwijderd
Ik zal er es ff inzetten 'KILROY WAS HERE'

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 20:05
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
ExeCute schreef:
Ik heb nog neit getekend maar ga het zeker doen, het is een teken van respect voor pim waar ik het overdigens mee eens was en het is een blijk van afschuw.

Hij heeft daarnaast al meer gepresteerd dan iedereen hier beweerd. Hij heeft punten aangesneden waar anders neit over gepraat was hij heeft meningen geuit waar heel veel mensen het mee eens zijn maar dat mag hier dus blijkbaar niet.

Daarnaast vind ik dat iedereen die kan woensdag oet gaan stemmen op de partij waar hij anders ook op gestemd zou hebben. Ik stem dus op lijst 15 nummer 1 Pim Fortuyn ik heb me een jaar lang ingespannen om zijn mening uit te leggen en dat laat ik me neit afpakken door een persoon. Maar omdat Pim er niet meer is hoop ikd at de nummer 2 (die neger ja) de taken op zich neemt en dus minister precident wordt. Of ben ik nu weer die racist die ik al een jaar lang schijn te zijn.
Geef ik je ook meteen gelijk in, hij heeft voor grote veranderingen gezorgd, en de politiek komt nu een beetje los, maar ik ben het gewoon niet eens met de ideeen die hij had. En over dat stemmen: Pim Fortuyn was Lijst Fortuyn. Zonder Pim zijn het ongeorganiseerde egotrippers die absoluut niet zullen kunnen samenwerken. Bovendien als je naar Rotterdam kijkt: lijst Fortuyn kreeg 18 zetels, Pim Fortuyn alle stemmen. De bevolking kent de rest van de mensen in die lijst nie eens. Dat moet op landelijk niveau nie gaan gebeuren. Fortuyn had veel verstand van politiek, moet gezegd worden, maar de rest van zijn lijst is stel politieke losers, om het zo maar ff te noemen. En Fortuyn ligt echt niet in zijn graf te genieten dat zijn lijst veel zetels haalt en land nie goe kan besturen. Pim is weg en heeft er nix aan, je moet nu gewoon gaan kijken wie er het beste kan besturen, en niet uit medelijden op LPF stemmen, omdat die niet kunnen besturen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:07
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Alleen zo'n online ding...
Me 2.
Oud 08-05-2002, 20:10
Monica
Monica is offline
Ik had geen enkele band met hem, op tv ook niet. En al was ik voor hem, dan kon ik nog niet zeggen dat ik van hem hield, wat kenden we Pim nu? Het is verschrikkelijk dat hij is vermoord, maar ik voel niet zoveel voor tekenen, dus waarom zou ik het tegen mn zin in gaan doen?

Er zijn al genoeg mensen die het doen en dat vind ik heel goed als ze erachter staan, maar ik hoef niet zo.
Oud 08-05-2002, 20:14
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
R.I.P PIM

Het vergt zoveel moed. Om op te staan en aan heel NL je mening te laten horen.

Het maakt niks uit of je er tegen was of juist voor. Ik hoop alleen dat zoiets nooit meer gebeurd.

Hij woonde tegenover mijn school. En heel vaak zag ik hem ook. Vriendelijk zwaaide hij terug. Verder ken ik hem alleen van de t.v. en dergelijke. Het was een normaal mens...was ja
Oud 08-05-2002, 20:15
feline
feline is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zal er es ff inzetten 'KILROY WAS HERE'

Jij bent slecht, love it

Nee, ik ga niet mijn naam in dat boek schrijven. Ik had niets met die man. Ik vind het erg dat hij neergeschoten is, maar dit gaat me dan te ver. Ik ga ook niet het condoleanceregister van Pietje uk uit Schiedam tekenen.
Oud 08-05-2002, 20:17
Luca
Luca is offline
Ik niet iig. Ik ken die man niet en ik zou ook zeker niet op hem stemmen. Hij is geen held.
Oud 08-05-2002, 20:18
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
simple creed schreef:
nee ik heb niet getekend.Als ik in de buurt van Rotterdam woonde had ikhet misschien wel gedaan maar ik woon er met het openbaar vervoer 3 uur vandaan dus.....

Maar ze hadden ook in verschillende andere gemeentes van die registers op het gemeentehuis toch?
zomaar vraagje
Oud 08-05-2002, 21:07
punkyfish
punkyfish is offline
nee. hij is/was
Reageren

Regels voor berichten