Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik bijna. Oude bedrag wat ik vorig jaar verdiende met het zelfde baantje; f7,50 p/u en als ik minder dan 20 uur had gewerkt in een week f50,- p/w extra en meer dan 20 u 100,- extra. met een max van f500,- per maand.
![]()
|
![]() |
Heb laatste tijd bij bejaardentehuis gewerkt voor 6,5 euro per uur ofzo, maar kan nu niet meer. Ga deze zomer zeker nog werken, waarschijnlijk in een strandtent, maar laat me niet meer zo afzetten als vorig jaar. Die klootzak zei dat ik mocht bedienen en heel veel fooi zou krijgen, dus maakte het niet uit dat ik 7 gulden per uur kreeg. Heb uiteindelijk de hele zomer met strandstoelen staan sjouwen en uiteindelijk maar liefst 5 gulden fooi gekregen in 3 maanden
![]() ![]() ![]() Dus dit jaar stel ik de eisen: Minstens 5 euro per uur en bedienen (dus fooi), of anders minstens 7 euro per uur. ![]()
|
ja in het magazijn van een machinefabriek.
heb btw nog geen idee wat ik ga verdienen, heb 11 juni daar nog een gesprek over, maar dat maakt mij niet zo heel erg veel uit....
|
Ik werk bij http://www.matchpoint.nl/ als webprogrammeur. Ik werk aan een contentsysteem dat o.a. op http://www.byc.nl/ wordt gebruikt. Verdien ongeveer €9,75 per uur.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga werken in de keuken van een bejaardentehuis. Gewoon simpele dingen als portioneren van de maaltijden, broodsnijden enzovoort. Het komt neer op 5,65 € per uur en dan komt er nog 8% vakantiegeld bovenop en 8,9% van iets?? en op zaterdag krijg ik 38% meer loon (ort) en op zondag 60% (ort) best relaxt baantje
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heb wel werk, maar geen vakantie.
[edit] Wat ik verdien: maar 3.40 euro per uur (netto). Maar ik heb daar wel gratis een auto van de zaak bij .. en ik voer de laatste tijd ook niet zoveel uit eerlijk gezegd ![]() Hou eigenlijk al het geld over.. binnenkort ga ik als beginnend programmeur werken en dan krijg ik veel meer ![]() |
![]() |
|
- koningin julianatoren
kweet nie voor hoeveel heur.... 2,50 2,70 zoiets -en 2 weken op een soort van kidner dagverblijf ma daar verdien ik al helemaal nei veel da doek gewoon voor de lol omdat t leuke collega's zijn, is iets van 25 euro ofzo in de week.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk in het buitenland Verwijderd | 15 | 17-09-2003 14:09 | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk in het buitenland Verwijderd | 2 | 17-09-2003 10:10 | |
Werk, Geld & Recht |
vakantiewerk boekenwinkel Twijg | 3 | 19-06-2003 21:23 | |
Werk, Geld & Recht |