Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben vorige week plat op m'n bek gegaan
ik ging skeeleren maar dat had ik al een eeuwigheid niet gedaan en ik deed stoer van : ik kan het lekker wel , en ik ben nog nooit gevallen. wel die zinnen had ik beter niet moeten zeggen want ik ben echt hard gevallen, ik heb er nog steeds last van
|
![]() |
iemand die ik ken heeft laatst iets grappigs gedaan:hij reed met z'n brommertje over de markt(heel groot druk plein)en zag iemand die hij kende,begon heel vrolijk te zwaaien en ging in het midden van het plein plat op z'n bek.hihi.(had geen pijn hoor)
![]() ik:zat in de trein stom te doen met een paar vrienden en zat een heel emotioneel gesprek te voeren waarin ik hen vertelde dat ik hermafrodiet ben(ben ik nie echt hoor!!! ![]() we gingen met school op tweedaagse en we moesten muurklimmen,ik moest klimmen en een jongen uit de hogere jaren moest beneden staan om het touw te ontrollen en me weer veilig naar beneden te helpen.ik dacht dat als ik nie meer verder wou klimmen ik me gewoon moest laten vallen,niet dus,bleek dat ik eerst een seintje moest geven zodat ie touw zou kunnen ontrollen.ik liet me dus vallen,hij werd half omhoog gehesen(raakt met toppen van z'n tenen net nog de vloer)en z'n ballen zaten klem aan die bergbeklimmersuitrusting.ik stond daar naast hem heel de tijd m'n excuses aan te bieden terwijl ik stond te giechelen als een 8-jarig kind.het ergste is nog dat dat allemaal op film staat...later op de dag heb ik dezelfde jongen dan nog es keihard met een hockeystick geraakt...(hij kon er gelukkig nog mee lachen,kreeg wel de reactie:'oooooh neee!!t'is weer diezelfde van bij muurklimmen!!!) ![]() ![]() |
![]() |
|
In de drukke winkelstraat van de stad achter een blaadje aanrennen dat ik uit mn handen had laten glippen maar nog wel nodig had..
In diezelfde straat aan het fietsen, terwijl dat niet mocht. Politie fluit naar me, ik kijk om. Hij naar de grond wijzen, onder het mom 'afstappen'. Maar het enige wat ik doe is naar de grond kijken of ik soms net iets verloren heb ![]() ![]() Bij het horen van bepaalde muziek meteen zeggen "wat is dit voor volkoremuziek.." terwijl het traditionele armeense muziek van een vriendin bleek te zijn ![]() Tijdens les van mn mentor: Hij: "Als jullie nu doorwerken, ga ik deze bladen kopieren. Ben zo terug. En niet meer door rood rijden, he?!" Hele klas kijkt op, ik ook, blijkt ie dus naar mij te kijken. Had ie me vanmorgen richting school door rood zien rijden.. eeh.. ![]() ![]() Mn tong uitsteken naar de hond van een vriendin. eehm.. Aan een forummer op msn melden dat ik wel ff naar een bepaald schermpje wil kijken, maar dan moet ie wel 'ff wachten, want Methuus zit in de weg'. En dat typte ik dus net naar de verkeerde persoon.. idd, Methuus.. ![]() ![]()
|
![]() |
Ja, t was in de 3e.
Ik was heel erg druk aant doen bij de trap in de aula. En ik was met iemand aant praten. Die liep nog dommer te doen dan mij. En ik liep achteruit van m weg en ik flikker zo van de trap af die uitkomt in de aula. in de 5e heb ik geloof ik heel veel domme dingen gedaan
|
![]() |
op koninginnedag was ik lekker op stap. dus ik sta lekker te dansen op zo'n podium in de kroeg, lekker uit mijn dak. stond een paar meter verderop een giga leuke jongen mij een beetje aan te kijken , dus ik sta eigenlijk een beetje voor hem te dansen, hem aan te kijken.
donder ik toch van het podium af..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
proberen weg te rijden in een auto vol met mensen...
*geen beweging...* *klein beetje beweging* *nog meer gas geven* opmerking achter me: weet je zeker dat je kan rijden? ik: ja! nog een opmerking: de eehhhm.... HANDrem ik: owja ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
hmm lijkt me pijnlijk mijn uh domste moment EVER is dat ik in de brugklas (hoe kan het ook anders) met mijn slaperige kop de tassen niet zie die tussen de tafels liggen... maar stap daar nog netjes overheen vraag me niet hoe... maar toen kwam zo'n bijdehandte 4e klasser erbij en die steekt net zijn voetje voor de mijne en BAM Daar lag ik... languit op de vloer van de aula maar goed hahaha het was heeeeeeeeel cute ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() of motor die afslaat bij het wegrijden als je aan het chaufeuren bent voor een nogal kritisch en zakelijk persoon ![]() |
![]() |
|
-Op suprise- avond met de klas : moest ik zo'n blubberding opeten zonder handen en daar zat dan 't cadeautje in: ik moet dus niesen en de helft van die blubberpudding komt op 't pak van m'n klassenleraar -> oops
![]() ![]() - We gingen met een feestje van een vriend van me, karten: dus ik zo zeggen: jaaa ik ga WINNEN en ik ben daar echt goed in ! ![]() ![]() - Op school: ik moest de antwoordboekjes in de andere klas terugbrengen, dus ik wil dat in de klas leggen, duwt zo'n stom klein ventje de kastdeur dicht, en laat ik alle boekjes vallen ![]() ![]() Myrthe
|
Toen mijn vriendin bleef slapen 's ochtends met ongekamde haren, ongewassen en een Bob de Beer ochtendjas romantisch ontbijten met haar.. ze stelde het niet zo op prijs.
![]()
|
De eerste 'blunder' die ik mij kan herinneren was toen ik 3 jaar was.
Mijn vader zat met een man te praten. Dus ik dacht bij m'n vader op schoot te zijn gaan liggen, maar toen ik na een poosje omhoog keek, zag ik dat ik bij die man op schoot lag. ![]() Dat kwam doordat ze allebei een witte broek aan hadden. Zelfs toen kende ik het schaamtegevoel al. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de dag voor pasen...
was ik in parijs met school... wou met 3 andere vriendinnen de metro instappen, stap niet helemaal goed en lig op mn bek in de metro... metro was best vol... maar ach, niemand kende me daar, behalve die drie vriendinnen, en t was eigenlijk ook best wel grappig... alleen die metro had een zwarte vloer en tja, toen was mijn lichtblauwe broek ook ineens zwart... |
![]() |
|
2 jaar tergu op school heb ik de latste 6 treden van de trap gemist en ging zo goad als op mn bek, werd uitgelachen door een paar bruggen
||
Citaat:
![]() Ik was ook in Parijs en we zouden dus met de metro naar terug naar het hotel. Maar de metro was nogal vol en dus moest ik staan. Alleen ik hield me nergens aan vast, en toen ging de metro optrekken. En toen lag ik ongeveer aan de andere kant van de metro... ![]() ![]()
|
Tot twee keer toe Frozen Tears tegenkomen en aankijken maar ondertussen niet doorhebben dat zij het is terwijl ik notabene een foto van haar op m'n compie heb staan
![]()
|
Ik weet er nog eentje
![]() Voor de school waren ze druk bezig met verbouwen, ook het pad dat naar de fietsenkelder leidt was niet meer helemaal ongeschonden (dus flink veel zand en modderplassen). Ik was uit, wachtte op twee vriendinnen en we besloten te gaan. Op dat pad kwam er eentje wel heel erg dicht in mn buurt, dus om haar te ontwijken gooi ik mn stuur naar links en fiets zo verder. Maar er lag een erg gladde plank door de regen, dus ik begin te slippen en val zo met fiets en al in één van de modderplassen ![]() ![]() ![]() Nee ik had mn dag niet ![]()
|
komt een vriendin online, zegt ze niets tegen me, zeg ik tegen haar "talk to me u fucking idiot!!!" en dan zegt ze "who are you?" en dan zeg ik "fabienne u bitch!" en dan zegt ie "well, i'm her father and i don't appreciate that language!!!"
![]() ![]() ![]()
|
Op je EIGEN verjaardag ongeduldig raken als je tante je niet feliciteerd en dan uit pure ongeduldigheid haar maar feliciteren met je eigen verjaardag
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blunders! MartinV | 53 | 14-07-2009 17:11 | |
Eten & Drinken |
Blunders tijdens koken? KiMZz | 53 | 26-08-2005 09:42 | |
Liefde & Relatie |
Je grootste blunder om iemands hart te veroveren? Jolt | 80 | 01-02-2005 11:08 | |
De Kantine |
Wat is je grootste blunder op scholieren.com? AlopiA | 78 | 22-01-2004 17:53 | |
De Kantine |
Welk soort topics vindt je het leukst? Tahval | 20 | 08-05-2002 22:31 |