Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb wel eens een dwaas topic geopend op M&M, maar meer ook niet. Of mschn het verkeerde persoon gePMd ook eens. ![]() |
![]() |
|
In het begin toen ik hier was, vooral in het dialect posten (deed ik niet zoveel meer op deze nickname, maar vooral op mijn vorige waar ik een jaar mee op dit forum was) en ook wel vaak dialecte onnutige reacties posten
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dit is wel erg offtopic, dus misschien is het verstandiger die conversatie via PM voort te zetten voor een boze kantine-fb ons vriendelijk komt corrigeren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan me geen blunders herinneren.. (ben hier ook nog niet zo lang..) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
uhm.... ik weet het eigenlijk niet.. ik zeg altijd domme dingen...
ooh ik wete t al, van sommige tekens weet ik echt niet wat mensen er mee bedoelen, en dan voel ik me zo stom dat ik het niet durf te vragen ![]() ![]()
|
toen ik hier net was (2000) toen poste ik een heel gaar klote gedichtje op "stukjes en beetjes" (DoP) en toen gaven ze dus commentaar
heb ik ze helemaal verrot gescholden omdat ik niet wist waarom ze zo commentaar leverde.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() zo?
|
Verwijderd
|
De grootste blunder is dat iedereen denkt dat ik een links facistische gek ben die ongenuanceerd is en niet kan relativeren, puur en alleen omdat ik tegen iets wat ik grote onzin vind met precies de tegenovergetseld onzin inga terwijl ik zelf vind dat de waarheids in het midden ligt.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
<3 omdat mijn stopwoordjes duits zijn maarja.. ik snap m echt niet helemaal
|
![]() |
Naar mijn eigen idee heb ik te weinig posts om echte grote blunders te hebben gemaakt.
De enige punten die aanpassing dienen is dat ik teveel schrijftaal en jargon gebruik en eigenlijk meer spreektaal zou moeten bezigen in deze fora. Ik zit er zelf niet zo mee, maar ik kan me indenken dat het wat vervelend kan zijn voor de overige gebruikers die tussen de normale posts een postje van mij zien staan. |
![]() |
|
|