Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 09:19
damaetas
damaetas is offline
FOEF HET ZWARTE KONIJN!!!

hebben jullie ook zo van die insidertjes die jij een nog maar een groepje mensen snappen?? en zijn ze makkelijk uit te leggen (zoja? doe da dan ff aub, zonee? laat dan maar, ik wor daar alleen maar warriger van)

(deze was een makkelijke, stubru roelt, belgië is een fijn land )

nog enkele hele vage: HALIETEN!!! rooie teletubbies, funghi, he moet ik da is in uw oor steken, kabeljauwsex, tuinkabouters!!!
Oud 15-05-2002, 09:29
Anne
Anne is offline
Leg eens uit
Oud 15-05-2002, 09:52
WolterB
WolterB is offline
er stond toch niemand te kijken

martijn1985, amidala, simple creed weten waar t over gaat.
ik ga t niet proberen uit te leggen...
Oud 15-05-2002, 10:20
Jules
Jules is offline
Insiders .. whuhuhu!!

Mn beste vrienden en ik hoeven de woorden 'donut' 'herman' of 'pino' maar te horen en we liggen helemaal plat ..

en de nieuwste is: 'nououou dat mag joost weten!'

mja.

uitleg? Hmz! Herman = broer van Pino, en we noemen Herman ook weleens HRMN omdat als je Herman zegt met je mond vol donut, klinkt het zo!

En dat laaste ... mja .. slaat eigenlijk nergens op *hum*
Oud 15-05-2002, 10:52
vixen
vixen is offline
k heb dat met mn 2-lingzus heel vaal, we hoeven elkaar maar aan te kijken en we liggen in n scheur, en dan weten we zelf niet waar het over gaat soms, maar meestal gaat het om woorden als kronenburgerparkjongeeendenvijvertrappetjes, of schuifdeur, of rimpels.

de kronenburgerparkjongeeendenvijvertrapjes komen dus in het kronenburgerpark omdat de jonge eendjes dr anders niet uitkunnen, we hebben dr best lang over gedaan om de woorden in de goede volgorde te zetten (snapje? nee? hm..laat maaaawwwrr..)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:20
Frida
Frida is offline
Plakstifjes
Politie
Dwangbuisseks
Troela(?)

en jah stubru roelt
Oud 15-05-2002, 13:50
Luca
Luca is offline
Tolga, rolleyes, helium
Oud 15-05-2002, 14:13
Verwijderd
Frambozenpudding, Pino's babybadmutsen, OGC, schaap, drie boot kont snikkel ing, aoeui, kuddedeuren, drastificeerbare situaties, pletbertje, struikelsokken...

Dat is wat me het eerste te binnen schiet.
Het leuke is om het er juist over te hebben met mensen die níet weten waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:27
Monica
Monica is offline
10-kleuren pen
Ernie is jarig
Krullen
Muskietos
acht zwartgeblakerde koelkasten

(ja het is vreemd dat als ik het hoor helemaal in een deuk lig of met een brede grijns zit en bijna iedereen er wel doodnormaal overheen zal lezen..)
Oud 15-05-2002, 14:31
Verwijderd
"eej die heeft een baard"

Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:05
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef:
er stond toch niemand te kijken

martijn1985, amidala, simple creed weten waar t over gaat.
ik ga t niet proberen uit te leggen...
oh! ik begrijp hem..

zie als aanvulling hierop het tweede van mijn sig.

Ik wil trouwens wel eens een poging wagen het uit te leggen. NIet dat iemand het interreseerd, maar ach.......dr stond toch niemand te kijken

Anyway behalve bovengenoemde 3 personen behoort er nog iemand genoemd te worden, Linda. Linda werkt hier in het een restaurant, eentje met zo'n toekan, en op de een of andere manier was daar bedacht dat er niemand te kijken stond. En dat nam Linda mee naar school. En zo ging in ene iedereen het zeggen

Wat het tweede deel van mijn sig betreft: daarvoor is Amidala verantwoordelijk. WolterB en Linda zaten nogal te bekvechten en op een gegeven moment geeft Linda Wolter een klap. Zijn reactie: "En ze gaat me ook nog gewoon slaan ook!". Waarop Amidala reageerde met:"Sommige mensen vinden dat lekker". En dat is nu op zich niet grappig meer, maar ik schoot in de lach, en niet zo'n klein beetje ook. En eigenlijk daardoor is die dr in gebleven.

mja...tis nu niet echt grappig meer...maar toen wel...
Oud 15-05-2002, 15:34
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
pleepapieramide (was een hele loze woordspeling, op de kamer in rome kregen we elke dag een rol pleepapier bij, en toen merkte iemand op dat we daar dan maar een pleepapieramide van moesten bouwen, op het moment dat je het bedenkt is het hilarisch)

dat is een gevoelskwestie (uitspraak als je zo snel niet op een argument kunt komen)

zwaartekrachtpen (onze natuurkundeleraar heeft 100 gulden aan een pen uitgegeven die met 1 knopje verschillende functies (lees kleuren) heeft, afhankelijk van welke kant je boven houdt, terwijl je bij de hema voor 2.50 een pen kan kopen die gewoon 4 knopjes heeft en vier kleuren)

gewichtloosheidspen (de nasa heeft miljoenen uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die ook bij gewichtloosheid schrijft, de russen schrijven in de ruimte al jaren met een potloodje)
Oud 15-05-2002, 15:49
Aurora
Aurora is offline
oja oja ooooooooooooooooja
niet-oja-toet!
telepinhomo
'temidden van de grote collectieve vreugde voelde ik een enorme persoonlijke deceptie'
noemeritis
il fait du soleil - doedie!

en ik kan nog wel een half uur doorgaan maar dat boeit niemand want niemand snapt er een zak van en ik heb geen zin om het uit te leggen....
Oud 15-05-2002, 18:09
ShadowLady
ShadowLady is offline
stuiterballen
elmo nieuwe schoenen!
"I love myself .. better than you.. know it's true so, what should i do?" op melodie van polly
rare hand beweging *wijs* *middelvinger* *gehoornde hand*
euuh.. op heel overdreven stemmetje *hijs zooooo leeeeuuuuuk.. hij is zoooooo lekkerrrrrrr*
bleh nog wel meer i guess
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:21
Verwijderd
Heej, Elmo Nieuwe Schoenen was er vroeger ook eentje van mij.

Verder:

- 'Baby-born, baaaby-born'
- Obsessie met de DA.
- Toast/Toost.
- Bejaardentehuis inlopen met camera's.
- Hoepelen.
- En zodra iemand het over Michel's fiets heeft ligt ook iedereen dubbel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:47
Shock
Shock is offline
- Dubbel-B-met-een-streepie! (omdat ze mijn naam altijd verkeerd schrijven zei ik dat een tijd geleden wel eens, nu doet iedereen het in 1 keer goed! )
- Pam, je haar danst (omdat ik m'n haar wel ns los doe tegenwoordig)
- Wilt u menu (dat geintje vertelde ik m'n vader eens toen ie heel erg melig was, dat gevoel komt nu steeds weer terug als ik ergens het woord 'menu' zie staan)
Oud 16-05-2002, 01:32
damaetas
damaetas is offline
nog een fijne "NU MOET JE 1 DING GOED WETEN: de tuinkabouters blijven waar ze zijn"

omdat we de tuinkabouters van onze buren van plaats hebben gewisseld en zij daar niet zo blij over waren, en die ene jongen die ze hadden aangesproken om te klagen wist er nix van en dacht dus dat de buren gek waren geworden. nouja twas wel grapig
Oud 19-05-2002, 18:58
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Kars!!!!!!!!!
Oud 19-05-2002, 19:07
Knipoog*1
Knipoog*1 is offline
funghi hebben wij ook

swans, sigger, stuiteren.
Oud 19-05-2002, 19:22
Parlaatje
Parlaatje is offline
jij vies vuil kanker *stilte* joch

dat zei een brugger op het sgoolplein we dagten dat er nog heel wat woorde kwame maar toen zei hij heel droog joch dus nu ligge we dr helemaal dubbel over
Oud 19-05-2002, 19:44
Rian-x-
Rian-x- is offline
'ga je 10 tuikabouters vervelen!!'- het broertje van mn vriend zat mij en mn vriend constant te vervelen en toen zei mn vriend: 'gvd ga je 10 tuinkabouters tog vervelen'

roodkapjuhhhhhhhhh!!!!!! - ga ik nie uitlegge...

fedde!!!- een vriend van mn broer die er echt niet uit ziet en waar een vriendin van mij verliefd op is.
Reageren

Regels voor berichten