Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
pleepapieramide (was een hele loze woordspeling, op de kamer in rome kregen we elke dag een rol pleepapier bij, en toen merkte iemand op dat we daar dan maar een pleepapieramide van moesten bouwen, op het moment dat je het bedenkt is het hilarisch)
dat is een gevoelskwestie (uitspraak als je zo snel niet op een argument kunt komen) zwaartekrachtpen (onze natuurkundeleraar heeft 100 gulden aan een pen uitgegeven die met 1 knopje verschillende functies (lees kleuren) heeft, afhankelijk van welke kant je boven houdt, terwijl je bij de hema voor 2.50 een pen kan kopen die gewoon 4 knopjes heeft en vier kleuren) gewichtloosheidspen (de nasa heeft miljoenen uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die ook bij gewichtloosheid schrijft, de russen schrijven in de ruimte al jaren met een potloodje)
|
oja oja ooooooooooooooooja
niet-oja-toet! telepinhomo 'temidden van de grote collectieve vreugde voelde ik een enorme persoonlijke deceptie' noemeritis il fait du soleil - doedie! en ik kan nog wel een half uur doorgaan maar dat boeit niemand want niemand snapt er een zak van en ik heb geen zin om het uit te leggen....
|
![]() |
stuiterballen
elmo nieuwe schoenen! "I love myself .. better than you.. know it's true so, what should i do?" op melodie van polly rare hand beweging *wijs* *middelvinger* *gehoornde hand* euuh.. op heel overdreven stemmetje *hijs zooooo leeeeuuuuuk.. hij is zoooooo lekkerrrrrrr* ![]() ![]() bleh nog wel meer i guess |
![]() |
|
- Dubbel-B-met-een-streepie! (omdat ze mijn naam altijd verkeerd schrijven zei ik dat een tijd geleden wel eens, nu doet iedereen het in 1 keer goed!
![]() - Pam, je haar danst (omdat ik m'n haar wel ns los doe tegenwoordig) - Wilt u menu (dat geintje vertelde ik m'n vader eens toen ie heel erg melig was, dat gevoel komt nu steeds weer terug als ik ergens het woord 'menu' zie staan)
|
nog een fijne "NU MOET JE 1 DING GOED WETEN: de tuinkabouters blijven waar ze zijn"
omdat we de tuinkabouters van onze buren van plaats hebben gewisseld en zij daar niet zo blij over waren, en die ene jongen die ze hadden aangesproken om te klagen wist er nix van en dacht dus dat de buren gek waren geworden. nouja twas wel grapig ![]()
|
![]() |
'ga je 10 tuikabouters vervelen!!'- het broertje van mn vriend zat mij en mn vriend constant te vervelen en toen zei mn vriend: 'gvd ga je 10 tuinkabouters tog vervelen'
roodkapjuhhhhhhhhh!!!!!! - ga ik nie uitlegge... fedde!!!- een vriend van mn broer die er echt niet uit ziet en waar een vriendin van mij verliefd op is. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
De scripsaai is af, tijd voor vakansaaaai #1670 Lorelei | 500 | 03-07-2012 21:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #112 sicilion | 500 | 30-09-2010 10:05 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 |