Advertentie | |
|
![]() |
|
die scouten, ik zal ze nooit snappe
![]() KSJ RULES!!! (bij ons heet dat gewoon DOOP (ontgroening) en dat is elk jaar om 'gehoorzaamheid en enthousiasme' te zweren, hehe, gewoon een excuus om lekker goor te doen, en goor zijn ze wel, gewoon zalig)
|
![]() |
heeej hallo
ik heb ook op scouting gezeten. vanaf mn 9de tm mn 14de ik was de enige meid op mn 9de bij de esta's *is voor de scouts* =zelfde als verkenners,maar dan jongens en meiden samen.maar ik gok dat je dat wel weet ![]() ze waren toen zo lief om me op mn 9de gelijk bij de scouts te plaatsen. ik ben dus nog nooit overgevlogen. ik heb het al wel een keer georganiseerd voor andere mensen. was 1x een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een emmer met modder over je heen. 1 keer moest je zo snel mogelijk een helling met groene zeep opklimmen en er aan der achterkant af *bijna letterlijk over vliegen*maar dan klimmen naar de overkant ![]() ik heb wel een keer een kamp doop gehad*bij je eerste kamp dus*dat was ook heel ranzig.we gingen in een vieze prutsloot op een vlot zitten en werden i het water gegooid en kregen spinnen over ons heen. dus met andere woorden bereid je voor op het ergste vies=trouwens meestal wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het was dus heel ranzig.
Eerst hadden we een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een bak modder over je heen. Toen moesten we alleen met onze mond (zonder handen) negerzoenen eten Daarna moesten we met ons hoofd in een enorme bak vla om daar met je mond allerlei dingen als sokken en ondergoed uit te vissen We moesten ook nog op een vlot op zo'n moddersloot en dan lieten ze je om slaan en zaten er allemaal spinnen op je. Die nacht werden we 20km verderop gedropt. De volgende ochtend hadden we nog iets, daarbij moest je ook weer bvragen beantwoorden en als je hem fout had moest je een emmernummer kiezen. Daar zat dan iets goors in (ik heb meel, stroop, vla en pap over me heen gehad) En toen was het dus voorbij. Echt heel weird. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zo raar dat jullie dat noemen:wij zeggen gewoon 'overgaan' of 'den overgang'
Ik ben al 2 keer overgegaan,van de kapoenen naar de welpen,en van de welpen naar de jojo's(jonverkenners en jonggidsen),die was echt viesss.Eerst was het levende brug(ook bij de welpen),en dan zo'n parcours,in de modder kruipen,onder zo'n net,jak,en mijn ma was ook niet zo content ![]()
|
![]() |
Wij hebben altijd een overvliegweekend. Dan gaat de hele scoutinggroep een weekend kamperen en dan gaan we overvliegen. Dat gebeurt iedere keer weer anders en het is wel lachen. Helaas kan ik bijna nooit naar zo'n weekend
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Scouting Rob@2015 | 8 | 04-02-2016 19:35 | |
De Kantine |
Scouting leiding likkoekje | 28 | 18-11-2010 16:36 | |
De Kantine |
scouting.. een naam voor de groep. Gwinnie | 53 | 07-06-2006 09:40 | |
De Kantine |
Wie kent het bikken wat ze voor het eten doen bij scouting? pietjansen50 | 124 | 06-06-2006 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Vrije tijd |
scouting-vraagje I_am_anouk | 4 | 12-05-2002 12:32 |