Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 19:41
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Wie van jullie is er weleens overgevlogen bij de scouting? Ik moet volgende week. Mijn vriendin die al is overgevlogen( 2jaar geleden) zegt dat het echt verschrikkelijk goor was bij haar. Overvliegen is trouwens dat je naar een hogere afcdeling mag (van de kabouters naarde welpen bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
I_am_anouk schreef:
Wie van jullie is er weleens overgevlogen bij de scouting? Ik moet volgende week. Mijn vriendin die al is overgevlogen( 2jaar geleden) zegt dat het echt verschrikkelijk goor was bij haar. Overvliegen is trouwens dat je naar een hogere afcdeling mag (van de kabouters naarde welpen bijvoorbeeld
Ik ben weleens overgevlogen, maar ben bij de verkenners gestopt. De 'grootste' overvlieging die ik dus gehad heb was van welpen naar verkenners en dat was niet vies ofzo. Ze hadden het letterlijk gedaan: in het bos was een kabelbaan gespannen en zo ging ik dus van het ene heuveltje (waar de welpen stonden) naar het andere (waar de verkenners stonden). Ik zie niet in waarom overvliegen ranzig moet zijn, al kan ik me voorstellen dat ze bij de hogere afdelingen er iets van een ontgroening van gemaakt hebben.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:59
Dark Angel
Dark Angel is offline
Verschilt erg per groep. Mijn groep deed nooit zo ranzig, wel vaak met kabelbaan of vlotten ofzo.
Oud 15-04-2002, 10:58
damaetas
damaetas is offline
die scouten, ik zal ze nooit snappe

KSJ RULES!!!

(bij ons heet dat gewoon DOOP (ontgroening) en dat is elk jaar om 'gehoorzaamheid en enthousiasme' te zweren, hehe, gewoon een excuus om lekker goor te doen, en goor zijn ze wel, gewoon zalig)
Oud 15-04-2002, 11:26
Paperz
Paperz is offline
Bij ons was 't of het dak op klimmen en de andere kant er weer af of en touw gespannen over een sloot van 12 meter waar je over heen moest... (die was toch wel 't leuks )
Oud 15-04-2002, 13:31
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Ik verafschuw alle scoutingpraktijken!

niet dat dat gevraagd werd...
Oud 15-04-2002, 14:32
girl_cobain
girl_cobain is offline
heeej hallo

ik heb ook op scouting gezeten. vanaf mn 9de tm mn 14de
ik was de enige meid op mn 9de bij de esta's *is voor de scouts* =zelfde als verkenners,maar dan jongens en meiden samen.maar ik gok dat je dat wel weet
ze waren toen zo lief om me op mn 9de gelijk bij de scouts te plaatsen. ik ben dus nog nooit overgevlogen. ik heb het al wel een keer georganiseerd voor andere mensen.

was 1x een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een emmer met modder over je heen.

1 keer moest je zo snel mogelijk een helling met groene zeep opklimmen en er aan der achterkant af *bijna letterlijk over vliegen*maar dan klimmen naar de overkant

ik heb wel een keer een kamp doop gehad*bij je eerste kamp dus*dat was ook heel ranzig.we gingen in een vieze prutsloot op een vlot zitten en werden i het water gegooid en kregen spinnen over ons heen.

dus met andere woorden bereid je voor op het ergste
vies=trouwens meestal wel leuk
Oud 15-04-2002, 14:42
Luca
Luca is offline
bij mijn broertje valt het ook wel mee, maar je zit toch bij de scouting om je grenzen te verleggen? Waarom zou je dan iets wat goor is niet doen?
Oud 15-04-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

Ik ben weleens overgevlogen, maar ben bij de verkenners gestopt. De 'grootste' overvlieging die ik dus gehad heb was van welpen naar verkenners en dat was niet vies ofzo. Ze hadden het letterlijk gedaan: in het bos was een kabelbaan gespannen en zo ging ik dus van het ene heuveltje (waar de welpen stonden) naar het andere (waar de verkenners stonden). Ik zie niet in waarom overvliegen ranzig moet zijn, al kan ik me voorstellen dat ze bij de hogere afdelingen er iets van een ontgroening van gemaakt hebben.

Suc6!
heej vanb welke scouting ben jij? Bij mij ging het van de esta's naar de scouts ook zo. (daarna ben ik gestopt)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:38
DaDude
DaDude is offline
Ik zit nu dus bij de shero's al twee jaar maar wij mochten lekker de "nieuwlingen" ontgroenen dat was best wel lachen (allemaal gore dingen en dat ze voor paal staan)
Oud 15-04-2002, 20:41
punkyfish
punkyfish is offline
*doet niet aan scouting*

scouting is bah
Oud 16-04-2002, 14:41
Aries
Aries is offline
Van kabouters naar welpen
Hoezo transsexueel !!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:

heej vanb welke scouting ben jij? Bij mij ging het van de esta's naar de scouts ook zo. (daarna ben ik gestopt)
Ik zat op scouting Brakkenstijn (Nijmegen). Kleine kans dat het dezelfde scouting is hoor... zo heel origineel is dat idee van die kabelbaan natuurlijk ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef:
Van kabouters naar welpen
Hoezo transsexueel !!!!
ha... ha... ha...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 07:38
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Het was dus heel ranzig.

Eerst hadden we een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een bak modder over je heen.

Toen moesten we alleen met onze mond (zonder handen) negerzoenen eten

Daarna moesten we met ons hoofd in een enorme bak vla om daar met je mond allerlei dingen als sokken en ondergoed uit te vissen

We moesten ook nog op een vlot op zo'n moddersloot en dan lieten ze je om slaan en zaten er allemaal spinnen op je.

Die nacht werden we 20km verderop gedropt.

De volgende ochtend hadden we nog iets, daarbij moest je ook weer bvragen beantwoorden en als je hem fout had moest je een emmernummer kiezen. Daar zat dan iets goors in (ik heb meel, stroop, vla en pap over me heen gehad)

En toen was het dus voorbij. Echt heel weird.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:18
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
I_am_anouk schreef:
Het was dus heel ranzig.

Eerst hadden we een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een bak modder over je heen.

Toen moesten we alleen met onze mond (zonder handen) negerzoenen eten

Daarna moesten we met ons hoofd in een enorme bak vla om daar met je mond allerlei dingen als sokken en ondergoed uit te vissen

We moesten ook nog op een vlot op zo'n moddersloot en dan lieten ze je om slaan en zaten er allemaal spinnen op je.

Die nacht werden we 20km verderop gedropt.

De volgende ochtend hadden we nog iets, daarbij moest je ook weer bvragen beantwoorden en als je hem fout had moest je een emmernummer kiezen. Daar zat dan iets goors in (ik heb meel, stroop, vla en pap over me heen gehad)

En toen was het dus voorbij. Echt heel weird.
Trauma?
Oud 12-05-2002, 10:40
Talon
Talon is offline
watjes
ghe ghe
bij ons bij de commando's was het wel even wat anders
Oud 12-05-2002, 12:19
shanli
shanli is offline
zo raar dat jullie dat noemen:wij zeggen gewoon 'overgaan' of 'den overgang'
Ik ben al 2 keer overgegaan,van de kapoenen naar de welpen,en van de welpen naar de jojo's(jonverkenners en jonggidsen),die was echt viesss.Eerst was het levende brug(ook bij de welpen),en dan zo'n parcours,in de modder kruipen,onder zo'n net,jak,en mijn ma was ook niet zo content
Oud 12-05-2002, 12:20
shanli
shanli is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
*doet niet aan scouting*

scouting is bah
*doet wel aan scouting*

scouting is leeeeeeeeuuuuuuuuuuk!!Vooral op kamp!wooooeiiii
Oud 12-05-2002, 13:17
Mindfields
Mindfields is offline
ik vind scouting wel leuk, maar je moet in apepakkies lopen dus ik zit er niet op / doe er niet aan
Oud 13-05-2002, 11:00
Rareman2
Rareman2 is offline
Wij hebben altijd een overvliegweekend. Dan gaat de hele scoutinggroep een weekend kamperen en dan gaan we overvliegen. Dat gebeurt iedere keer weer anders en het is wel lachen. Helaas kan ik bijna nooit naar zo'n weekend . Ik zit nu bij de explo's en dat is onwijs leuk (mogen we eindelijk bier drinken )!
Oud 13-05-2002, 11:52
Optima
Optima is offline
scouting....

noem het beestje gewoon bij zijn naam: jongerensekte
Oud 13-05-2002, 20:58
Aurora
Aurora is offline
Oww wat snap ik niet dat mensen dat allemaal pikken.. spinnen op je?! Modder over je heen?!

NIX voor mij.. ik laat me niet graag commanderen.
Oud 13-05-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
watjes
ghe ghe
bij ons bij de commando's was het wel even wat anders
iets te veel debiteuren, crediteuren gekeken?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:11
Talon
Talon is offline
Citaat:
snees schreef:

iets te veel debiteuren, crediteuren gekeken?
kan dat teveel dan?
Reageren

Regels voor berichten