Advertentie | |
|
![]() |
|
wat mij weleens overkomt is dat ik aan het chatten ben op msn, en dan icq open, dan komt er zo'n popup voor mijn password, en dan typ ik perongeluk mijn password in het msn chat venster
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nooit gehad wel met smilies doe vaak dit ![]() of ik tiep iets en dan staat er / ipv ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mja, ik ben wel eens heel actief een hoofdstuk scheikunde gaan maken omdat iemand tegen mij zij dat dat de volgende dag om een of andere vage reden gecontroleerd zou worden, en dat we moesten nakomen als we het niet af hadden.
na een poosje kwam ik erachter dat hij dacht datie tegen iemand uit z'n klas zat te lullen. tja, is wel vervelend soms.
|
ja, gebeurd weleens..
Mar ik heb ook welens gehad dat ik in een gesprek zat met 2 mensen, waarvan ik er 1 niet dacht te kennen (herkende het emailadres niet). Dus ik tegen de ander (die ik wel ken) vertellen dat een meisje uit minj hockeyteam had gebeld naar iemand die ik ook had gebeld, en dat we vonden dat hij (diegene die we gebeld hadden) toch wel een erg leuke naam had, een leuke stem blahblahblah. Bleek die jongen die we gebeld hadden dus diegene te zijn van wie ik het emailadres niet herkende in het gesprek :$ Nou, die vond het allemaal wel complimentjes en heef volgens mij stiekem heel hard zitten lachen ![]() (ja, het is een beetje ingewikkeld beschreven ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Herkenning. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit heeft iemand mij gevraagd hoe ik verliefd kon zijn op die-en-die (een jongen..). Stond wel ff te kijken van 'huh? wat circuleert er nu weer?'. Komt 20 minuten later: 'Oh sorry, was niet voor jou,' nadat ik iets van honderd keer 'huh?' had getypt.
![]() Zelf heb ik daar niet zoveel last van, geloof ik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verward ... Eos | 41 | 05-01-2005 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |