Advertentie | |
|
![]() |
|
khad met vriendin watergevecht gedaan op zo'n grasveld waar bijna geen mens komt, ik wou toen een ander t-shirt aan gaan doen, dus ik trek mijn nat t-shirt uit en doe 'n ander aan, maar ik stond daar dus heel even in men bh, terwijl er dus nog 4 andere mensen bij dat grasveld ware
![]()
||
![]() |
Citaat:
nouwja, ik zou het allemaal kunnen vertellen. Maar ik vind het geen blunder. Ik vertel ook weleens dingen waarvan ik achteraf me afvbraag waarom ik het vertel. Maarja, meld even of je het een blunder vind of niet... ![]() Ik heb vandaag best wel een blunder begaan, meerdere eigenlijk. 's middags 12.48 stond ik bij de bushalte en kwam erachter dat ik geen kortingskaartje meer had. Heb dus een kaartje in de bus moeten kopen. 's middags bij de reeuwijkse plassen merkte ik dat mijn chocoladereep die ik had meegenomen helemaal gesmolten was. 's middags toen ik de bus wilde nemen kwam ik erachter dat ik helemaal niet genoeg geld meer had om zo'n duur kaartje in de bus te kopen. Ik heb dus 20 minuten gelopen naar de dichtsbijzijnde pinautomaat. Het viel me mee dat ik de volgende bus, een half uur later nog haalde. Valt nog mee, dacht ik zo ![]() |
![]() |
|
Heel verbaasd in de spiegel zien dat ik er nog maar 1 steker in m'n oor zat, terwijl ik die andere al weken kwijt ben...
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maken jullie elke dag een blunder dan?
![]() Nouja, vandaag ben ik er nog eens achter eentje gekomen, ik heb me van datum vergist... Wat ik dacht dat de 6de moest zijn, was blijkbaar de 3de.
|
een nieuwe broek kopen, daar vervolgens het alarm-dingetje op laten zitten. Dat ging niet af. Toen moest ik ermee terug. Ik dacht:" ik doe 'm aan, anders denken ze nog dat ik 'm gejat heb" toen zei iemand op het metro-station: "he, die broek is zeker gejat! Het alarm-ding zit er nog aan" toen keek iedereen me heel boos aan...
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2004 |
Rampverhalen Verwijderd | 290 | 23-06-2004 15:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Blunders op werk! M. Arnoldi | 18 | 09-08-2003 09:14 | |