Advertentie | |
|
![]() |
|
bij www.google.com zoeken in afbeeldingen, als kernwoord varken of kip intypen?
||
Citaat:
![]()
|
In één van mijn sociale buien ben ik eens voor je op zoek gegaan naar plaatjes, maar ik denk niet dat deze ingeving mijn nachtrust zal bevorderen;
"Mond- en Klauwzeer bij het varken Foto 20 : Varken met 3 dagen oude wonden op de kroonrand van de klauwen en de bijklauwen." "Mond- en Klauwzeer bij het varken Foto 22 : Varken waarvan de hoornschoenen afgroeien." ...en hier waren foto's bij gevoegd, die ik jullie zal besparen. Gatver! |
![]() |
|
ok hier komen ze
![]() ![]() ut varken in stro ![]() ![]() ![]() ![]() miss piggy ![]() ![]() ![]() Porky pig ![]() ![]() Babe ![]() ![]() ![]() de # biggetjuhs van de boze wolf ![]() ![]() ![]() oeps.... ![]() dit zijn der wel genoeg denk ik ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[column]Hij Moet Beginnen Met Het Bidden Tot Zijn Varken. tosyali | 13 | 21-06-2004 13:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |