Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
pants..
Op school loop ik alleen in korte broek als ik na school meteen moet trainen o.i.d.. En om m'n schoolspirit te showen zou ik er op kortebroekendag, wat hier ongetwijfeld ook nog een keer gaat komen, uiteraard ook eentje dragen. Niet te geloven trouwens wat voor enorm strakke minishorts er op school rondlopen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik had gister sportdag bij Aquabest (waaaater, KOUD water) en daar liepen de meesten ook in korte broek rond omdat we allemaal waterdingen moesten doen en we werden heeeel vies enzo, en dan is een korte broek weer net iets fijner dan een lange broek. het was wel koud, vooral dat water
![]() je moet trouwens wel een lange(re) broek aan doen als je speleogie gaat doen ![]()
|
Vandaag vet lekker weer, maar ik ga dus ech nie in een korte broek over straat lopen
![]() ![]() Uiteraard wel met een T-shirt aan. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik houd niet echt van korte broeken. Ik heb alleen een korte broek aan als ik naar het strand ga. Want dat is best praktisch en een lange broek met zand zit ook niet erg lekker. Een korte broek vind ik eigenlijk alleen voor touristen, dus alleen op vakantie heb ik mijn korte broek aan.
Op school draag ik ook geen korte broeken. Als het echt heel warm is, dan trek ik zo'n driekwarts "skatebroek" aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[klein verhaal] Pappa. Soapsie | 46 | 23-02-2005 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |