Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zap zap zap heej calltv ff kijken of ik het woord weet.. oohh makkelijk afwasmachine.. zap zap zap
zo gaat dat bij mij.. onzin om zo veel geld kwijt te zijn met bellen en je wint het heus niet. erger me trouwens aan die mensen whaahhh weetje dat jij.. op zo'n doodgewone normale dag wel 1500 euro kan winnen.. jaah mensen 1500 euro.. dat dacht je niet toen je opstond vanochtend.. neej mensen.. komop pak de telefoon op en draai het nummer hier onder in beeld. ooh neej ik geef geen hint okeej een kleine dan. mag ik nog 1 minuut?? jaah yes.. en die mensen blijven maar aan de telefoon hangen whaarrhhggg |
![]() |
|
nog nooit aan mee gedaan.. kvind die lui zo triest! "bro.c.li , en tis een groente die lijkt op bloemkool! Goed nadenken hoooooorrrr, je kunt het!Bel dan!Alsjeblieft, doe het voor mij, anders ontslaan ze me hier!!!"
![]() kmoet toch wel erg diep gezonken zijn en in geldnood zitten wil ik ooit bellen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hun nieuwe standaard zinnetje om omstreeks 12 uur 's middags:
iedereen is de kids van school aan het halen, of broodjes aan het smeren voor de kids, het is mooi weer... Wat ook leuk is dat de presentatoren de kijkers wel is naar een andere zender sturen en dat ze dan gaan zeiken dat er niet gebeld wordt en dat hij bang is dat hij ontslagen wordt.. ![]() ![]() ** Grr..En je moet er wel naar kijken, want het komt tussen Full House door..(hey, ik zie je fronsen, dat programma is best leuk hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() IK WIL MET JE TROUWEN! ![]()
|
ze zeggen altijd
NU moet je bellen want er is gewoon niemand hier aan de lijn en dan als er iemand aan de lijn is moeten ze eerst het woord raden(??)en dan nog figuurtjes raden terwijl ze daarvoor zeggen gegarandeerd €15.000 ofzow en as je dan die figuurtjes raad doen ze xpres aan het begin eentjuh goed en daarna word je genaaid door die computer daarow..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe klinkt dat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
O C A L
. O . . "Mensen, het is zo'n moelijke opgave! Ik weet niet of iemand het weet! Oh, de jury zegt iets... ik mag u nog een tip geven! De tips zijn dus: -het is drinken -er zit prik in -het is bruin -de slogan van een merk ervan is 'always coca .....' Mensen het is zo'n moeilijke opgave! Ik weet niet of we hem ertussen hadden moeten doen, zo moeilijk is hij!* En we lopen al 10 minuten uit! Ik denk dat we de prijs maar moeten verhogen!" ![]() ![]() Bij mij is het altijd *Zap*Heej het is zebrapad*Zap* *Tip /\/\4®téñZ (De bovenstaande opgave is btw ECHT een keer gebruikt..) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook zo een standaard zinnetje. Ik spreek nu misschien tegen een persoon. Jij bent de enige, jij moet me komen verlossen. Ik hoop dat er iemand gebeld heeft.
Echt een ultra dom programma. Tijdens het Wk voetbal: We zoeken iets in de catogorie sport. V..tb.l Ik zal u helpen, hij is wel verdraaid moeilijk. Het is op dit moment actueel bezig, weet u het? Dan behoort u tot een van de weinige en moet u nu bellen, grijp die kans ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |