Advertentie | |
|
![]() |
|
Zondagmorgen... Ik ben al een beetje wakker (biologische klok) maar kan toch nog ff terug in slaap vallen en verder soezen...Om 9u15 gaat madam naast mij haar wekker af! "Raaddiiiiooooo 1".. Allemaal seuteliekes die ik vaag hoor naast mij.... En ik kan ni meer terug in slaap geraken
![]() ![]() ![]() Maar kneem ze wel terug hoor... Als mijn vriend blijft slapen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb geen last van de buren, ik heb last van de kinderen van de overburen.. volgens mij zijn die dingen nooit stil, hebben ze geen behoefte aan eten of slaap, en zijn ze vergeten dat ze eigenlijk ook nog een huis hebben waarin ze kunnen schreeuwen en liedjes zingen en blaat :/
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wij hebben nooit last van buren, want die wonen paar honderd metertjes verderop
![]() ![]() ![]() maar kan me er heeel erg aan ergeren als m'n broer bijvoorbeeld gisteravond nog ff savonds om 11 uur buiten gitaar gaat zitten pingelen.. en dat hoor ik dan op m'n kamer, whaaaaaaaa! ![]() ![]()
|
Elke avond rond 6 uur (vooral als het lekker weer is en dat je buiten kan eten) als ze die k u t duiven vrij laten. Als diezelfde buren weer eens ALLE tegeltjes uit de badkamer willen halen of de plavuizen eruit willen rammen. Als die buren het honderdste gaatje van vandaag in de muur boren (ik snap niet dat de muren nog bij hun overeind staan). Dat me buurmeisje van die kant luidruchtig onder me raam aan d'r geweldige vriendinnetjes staat te vertellen wat voor bitch ik ben
![]() ![]() Aan de andere kant heb ik alleen last als het lekker weer is en ze een fles wijn open trekken ![]()
|
![]() |
|
|