Advertentie | |
|
![]() |
|
euh, ff kijk doen
GEOS: die van mn stuudkring dus Leuven: andere vrienden van Leuven PFOR: Puurse Folks Or Relitives, ja hoe moet ik dat anders noemen, mn vrienden van thuis dus en neefjes en nichtjes WWW: mensen die ik van inet ken andere contactpersonen: ja die krijg je ni weg, die staat leeg
|
![]() |
staat meestal op online/ofline gesorteerd, maar mijn groepen zijn als volgt:
familie (3) friends (1) HAS Delft (15) Internet (40) MCD (19) Tetrinet (22) Vinea 2000 (5) Vinea 2001 (13) Anders contactpersonen (25) Maakt een totaal van 143 personen ![]() Na mijn vakantie zal ik wel weer een groep toevoegen die 'Vinea 2002' heet ![]() Familie, ja, ach. Kennelijk hebben niet zoveel persoontjes msn daar. Vrienden? Sommige hebben inderdaad geen msn en als ik ze bijvoorbeeld van mijn werk ken (MCD) dan staan ze niet bij vrienden maar bij MCD, terwijl het toch vrienden zijn. HAS Delft is de hogeschool waar ik studeer. Andere contactpersonen zijn mensen die ik tot op heden nog niet heb weten te kunnen identificeren. |
![]() |
|
s ff zien...
- familie (1) - klasgenoten (13) - Leerlingenraad (5) - scholieren.com (6) - Vrienden (8, nou ja...eigenlijk 3 maar iedereen heeft dubbele nicks) - Anders (11)
|
Ik heb net m'n lijstje schoongemaakt, ik houd niet van zo'n hele grote lijst met allemaal mensen waar je toch nooit mee praat.
Nu dus: De Elite (8) ![]() Andere contactpersonen (38) .. vroeger had ik echt 140 mensen ofzo, dus als je nu nog in m'n lijst staat ben je best aardig ![]()
|
Momenteel: Online - Offline
Maar eerst: -Buurt (uit de omgeving dus, buren en zow) -Klasgenoten (de naam zegt het al) -Mensen die ik niet ken (mensen die ik niet WIL kennen) -Andere Contactpersonen (mensen die mij toe hebben gevoegd maar ik geen idee van heb wie het zijn)
|
- familie: 2, 0 online
- vriendjes en vriendinnetjus: 9 , 2 online - klasgenootjes : 12, 2 online - Saraatjes; (ik ken 3 sarah's vandaar ![]() - trollen : 3 (mensjes die ik niet echt ken), 1 online - overige contactpersonen: 22 ![]() Myrthuh!!!
|
![]() |
combi van msn/icq/aol/yahoo
- school (klas 6) (44) - school (klas 5) (24) - school (klas 4) (21) - school (klas 3) (6) - school (klas 2&1) (3) - school (overig) (1) - org overig (28) - irl rest (10) - scholieren.com overig (15) - macnn (3) - rest (14) - mezelf (6) totaal maakt dat dus 157 |
![]() |
|
|