Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ben ik het wel mee eens, maar meer met dingen die zo vanzelfsprekend zijn voor je. Denk aan uhm.. weet ik veel, goed te drinken of te eten ofzo. Of je bed, wat dacht je daarvan.. als je ergens bent waar je een paar dagen slecht slaapt vanwege een vreselijk matrasje op de grond, dan ben je toch wel blij als je weer thuis in je bed mag slapen. Dus dan idd 'you don't know what you've got till it's gone'. Ik dacht nog aan deze topic toen ik het liedje luisterde.. nooit geopend
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'echte' liefde heb ik misschien nog nooit gevoeld, maar vriendschap wel.... te vaak tevergeefs ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten Boodschap PixieBP | 7 | 04-08-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden Charlottetje | 39 | 15-02-2004 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |