Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 13:56
-Meisje-
-Meisje- is offline
Naar aanleiding van mijn reply over ergernissen in de bioscoop zou ik willen weten wie hier racist is en wie niet... En nee, we gaan elkaar ni uitschelden! Dus leg gewoon ff uit of je tegen of voor buitenlanders bent, desnoods zeg je er een nationaliteit bij, en zeker uitleggen waarom wel of niet...

Ik zal beginnen:
Ik heb niks tegen buitenlanders MAAR ik kan het ab-so-luut niet verdragen dat ze hier wat de grote mond komen uithangen! Ik was een keer in Six Flags en ik heb mij écht geergerd aan die marokkanen die overdreven veel lawaai maakte, overdreven zaten te kijken en belachelijk met mijn haar zaten te spelen Ik zeg niet dat Belgen dit niet doen, maar ik vind gewoon...: Die 'mannen' komen naar hier, ze mogen al blij zijn da ze binnen mogen, en dan nog hebben ze het lef om hier wa alles op stelten te zetten
T is ook... Ik ken een hoop mensen die vaak met buitenlanders te maken krijgen (politieman, metrosecurity) en zij beweren ook dat ze met allochtonen vaker problemen hebben dan met autochtonen... En dat vind ik wel erg...
Ik ga ni beweren da ze allemaal zo zijn... Maar kvind het gewoon spijtig dat de meerderheid van de buitenlanders zich fout gedraagt en dit dan ten koste van de 'brave' buitenlanders...

Ik hebbe gesproken
Advertentie
Oud 13-06-2002, 14:02
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Hm ik ben een beetje bijgedraaid.

Ik zie het allemaal wel weer.

Ik heb van die marrokanen enz. op school die mij naroepen met lekker wijf en dat soort dingen, maar heb ook marrokanen die gewoon met me praten, over school enzo.

Maar in groepen zijn ze het ergst ja.
Oud 13-06-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Die 'mannen' komen naar hier, ze mogen al blij zijn da ze binnen mogen, en dan nog hebben ze het lef om hier wa alles op stelten te zetten
blij zijn dat ze binnen mogen????????
Oud 13-06-2002, 14:59
miro
miro is offline
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=118813

Ik denk dat een topic hierover genoeg is. En nee het is niet precies hetzelfde maar er blijkt wel uit of iemand racist is of niet. Racist zijn kun je trouwens erg verschillend opvatten, vandaar dat ik denk dat ie daar beter thuishoort.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten