Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik pak alleen de fiets met uitgaan en ja dan gaat er ook elke keer wel het 1 en ander aan kapot, maar ja rijden doet ie nog steeds........
|
Fietsen zijn/is cool. Koop een fansoenlijke fiets om je krantjes rond te brengen, en zorg dat je zo'n ouder ding hebt om mee naar de bio ed te gaan, (plaatsen waar je je fiets alleen moet laten) en koop een fansoenlijk slot.
|
![]() |
mwah... sinds ik ook ov heb ga ik dus echt wel minder met de fiets
![]() In Leiden hebben ze trouwens het hele plein voor het centraal station ontruimd van fietsen. Er stonden er daar wel een stuk of 1.000, dus je kan je wel voorstellen hoe zoiets eruit ziet. Mwah, is nou wel lekker leeg dat plein ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn lieve oude barrel heerst ![]() |
![]() |
|
![]() |
je hoort altijd van die enorm ruige verhalen dat fietsen worden gestolen, banden lek gestoken, enz. Maar et is mij dus nog nooit gebeurt.. ff afkloppen dan maar..
|
fietsen zijn lief. Ik heb een hele mooie, hij heet Karel. Ik vind het net als in dat liedje van kinderen voor kinderen met die kangaroe. *spring maar achterop ik breng je overal naartoe*
Je moet ook wel goed voor je fiets zorgen, je fiets heeft ook wel een ademnood, of dorst, of zand in zijn oog. Je moet van je fiets houden, dan brengt ie je overal naartoe.
|
Fietsen zijn koel.. Zeker met 40 kilo post achterop.. Kan je niet snel meer stilstaan, maar het fietsen gaat een stuk makkelijker..
Enige wat irritant is, is als je fiets is omgeflikkerd (met die 40 kilo post natuurlijk ![]() Verder fiets is amper behalve voor me werk ![]()
||
Citaat:
en die krantjesfiets eerst wel goed was maar zoveel lijdt door het rondbrengen ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn oude fiets was lekker gratis, gewonnen met bingo
![]() ![]() en mijn nieuwe fiets is lief want die fietst heeeel lekker.. en is ook lekker nog nooit stuk gegaan *steekt tong uit* tis alleen jammer dat mn vader mijn fiets ook mooi vindt want als ik er dan een weekje niet op rijd dan zet hij het zadel een meter of twee hoger en gaat er zelf op rijden.. en ik kan hem dan niet meer lager zetten want hij draait hem altijd heel strak vast :/ oeh, wat een ontzettend nutteloze reply ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
k heb er alleen een hekel aan als ie het niet goed doet, maar dat geldt ook voor brommers, auto's, computers, en noem maar op...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pasaaific Rim #1853 Turk February | 500 | 19-07-2013 13:24 | |
Liefde & Relatie |
zucht, wat te doen met schoonouders? Kapoen | 40 | 19-07-2006 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De step Ieke | 0 | 07-12-2003 18:42 | |
Psychologie |
wat gebeurt er met me =S? Dark Psycho | 50 | 30-03-2003 08:52 | |
Software & Hardware |
Scooter SuperS | 84 | 29-05-2002 04:49 | |
De Kantine |
mountainbike, allemaal naar de schroothoop de abt van sion | 45 | 23-05-2002 16:34 |