Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 18:46
SuperS
SuperS is offline
'k ga 'n scooter kopen
'n speedake uit 1997 met 'n leovinci truglooppijp.
wat denken jullie daar van??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 14:38
de postbode
de postbode is offline
heel blij voor je
Oud 04-04-2002, 15:24
Verwijderd
Dat vind ik vet stoer...

Hoe ver woon je van school als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:37
Verwijderd
Pfff scooters zijn echt ondingen... ga gewoon op de fiets is veel gezonder.. en bovendien kan je ten minste nog een keer naar de kroeg zonder op te passen dat je teveel drinkt..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:53
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Alex schreef:
Pfff scooters zijn echt ondingen... ga gewoon op de fiets is veel gezonder.. en bovendien kan je ten minste nog een keer naar de kroeg zonder op te passen dat je teveel drinkt..
je mag ook niet fietsen als je bezopen bent....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 03:27
ick
ick is offline
Citaat:
Alex schreef:
DUDE... scooters ondingen? die die ik NU heb wel... ding kapt der elke keer mee als ik 'n ander probleem gefixxed heb... die nieuwe van mij (Phantom LC DD) denk ik niet....

fiets gezonder? rijd jij maar 'ns lang 50 op je fiets.... of fftjes naar sixflags vanuit amsterdam.... beide met de fiets ondoenbaar, met scoot wel...

opassen dat je niet teveel drink? onzin, bezope ken je ook niet fietsen, als je gaat zuipen ga je met OV heen, en terug ook, of evt. met de taxi... of ben je wel rijk genoeg voor 20 bier, maar te zielig om te betalen voor vervoer? foute combinatie...

Topicstarter -> Speedake schijnen wel fijne scoots te zijn... maar ik zou der niet zo snel voor kiezen..... 1) luchtgekoeld, 2) Peugeot dus moet veelste veel geld in voor die snel is, 3) 't model spreekt me niet aan...

ikke heb strax 'n Phantom LC, DD! helemaal nieuw! (opa's aan de macht! ) die voorkant ben ik gewoon helemaal verliefd op.... en strax issie van MIJ!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 03:29
ick
ick is offline
enne leovinci terugloop? ZX waarschijnlijk...? afslopen en der 'n Yashinu R onder hangen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:40
Koen
Koen is offline
Citaat:
SuperS schreef:

Klote. Scooters zijn speelgoed, voor mensen tussen de 16 en 18, die niet vooruit kijken naar de tijd dat ze straks een rijbewijs en auto kunnen halen.

Áls je dan zo nodig ver moet fietsen en daar te lui voor bent, dan koop je een goede brommer. Ben je minder stoer en rij je iets minder prettig, maar ben je tevens een stuk minder geld kwijt.

Overigens ben ik nog steeds een echte fiets-fan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:47
Inter Marquee
Inter Marquee is offline
Citaat:
Koen schreef:

Klote. Scooters zijn speelgoed, voor mensen tussen de 16 en 18, die niet vooruit kijken naar de tijd dat ze straks een rijbewijs en auto kunnen halen.

Áls je dan zo nodig ver moet fietsen en daar te lui voor bent, dan koop je een goede brommer. Ben je minder stoer en rij je iets minder prettig, maar ben je tevens een stuk minder geld kwijt.

Ik vond 24 km fietsen per dag op het begin wel veel maar fietsen maakt je wakker, nu fiets ik dagelijks 4 km omdat ik nu geen 120 km per dag wil gaan fietsen.
Maar ehh heeft dit echt veel met techniek te maken????
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:59
Verwijderd
nou netjes hoor schatje....
ik voel meer voor 'n rs
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:23
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik voel meer voor 'n rs
ik ook maarja das zo duur als je dat ding in de prak rijdt. deze kan 'k gewoon lekker mee crosse zonder dat 't me boeit als 'k hem sloop
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:06
Da King
Da King is offline
Citaat:
Koen schreef:

hoezo minder stoer? brommers zijn nou net veel stoerder dan scooters. En bovendien, ik zit toch veel liever een uurtje op een dt of een mt dan op zo'n scoot.....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 11:38
ick
ick is offline
Citaat:
Koen schreef:

*discussie!*

scooters speelgoed? hoezo moet je dan 16 zijn om ze te mogen rijden? echt speelgoed is't niet.... je ken der wel lekker mee spelen, zeker weten, lekker opfokken enzo maar "voor mensen tussen de 16 en 18, die niet vooruit kijken naar de tijd dat ze straks een rijbewijs en auto kunnen halen." is grote bullshit.... scooter is gewoon cool, comfortabel, gewoon ideaal als je niet wil fietsen

goeie brommer minder stoer? zeker niet... 'n GOEIE MT of MB maakt denk ik nog wel meer indruk als 'n scoot, maar die "goeie" brommers zijn schakel... minder comfortabel, en DUURDER in verzekeren... minder prettig rijden? hoeft ook niet persee... je ken je brommer/scooter zo comfoirtabel maken als je zelf wil... minder geld? oww yeah! zo'n Old-timer MB/MT is al versleten als je 'm koopt... dingen zijn oud! en verzekerring scheelt zeker 33% in 't voordeel van de scooter...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 11:40
ick
ick is offline
Citaat:
SuperS schreef:

ik ook maarja das zo duur als je dat ding in de prak rijdt. deze kan 'k gewoon lekker mee crosse zonder dat 't me boeit als 'k hem sloop
that's the spirit... ik zoek ook nog 'n goeie ragbrommer.... want als ik deze (geen Phantom.... Zip SP 2001 Malossie kleuren) sloop ben ik nie blij (van me opa gekregen)... maar ondanks dat gaat ie binnekort wel blaaschen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:54
Da King
Da King is offline
Citaat:
ick schreef:
goeie brommer minder stoer? zeker niet... 'n GOEIE MT of MB maakt denk ik nog wel meer indruk als 'n scoot, maar die "goeie" brommers zijn schakel... minder comfortabel, en DUURDER in verzekeren... minder prettig rijden? hoeft ook niet persee... je ken je brommer/scooter zo comfoirtabel maken als je zelf wil... minder geld? oww yeah! zo'n Old-timer MB/MT is al versleten als je 'm koopt... dingen zijn oud! en verzekerring scheelt zeker 33% in 't voordeel van de scooter...
verzekering is dan wel duurder, maar een fatsoenlijke schakel is al gauw 2 keer zo goedkoop als een fatsoenlijke scooter
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 22:32
Inter Marquee
Inter Marquee is offline
Ik heb zel 3 jaar lang een oude DT gehad een pracht ding met 5 versnellingen (komt niet veel voor).
En ehh dat ding is wel een aantal keer met mij onderuit gegaan maar stevig was ie wel, bergje op bergje af en zo een aantal km's door de bergen zekers elke dag.
Met een scooter doe je dat niet.
Oud 08-04-2002, 23:44
ick
ick is offline
Citaat:
Da King schreef:

verzekering is dan wel duurder, maar een fatsoenlijke schakel is al gauw 2 keer zo goedkoop als een fatsoenlijke scooter
NIEUW? nope... nieuw is schakel zelf duurder... scooter behoud langer z'n waarde.....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 23:45
ick
ick is offline
Citaat:
Inter Marquee schreef:
Ik heb zel 3 jaar lang een oude DT gehad een pracht ding met 5 versnellingen (komt niet veel voor).
En ehh dat ding is wel een aantal keer met mij onderuit gegaan maar stevig was ie wel, bergje op bergje af en zo een aantal km's door de bergen zekers elke dag.
Met een scooter doe je dat niet.
me ouwwe zip heb ik ook aardig geraggt hoor..... lekker driften op grasveldjes... beetje crossen op 'n veldje met heuvels in bussum... no spang toch? hij hield 't prima.... power zat
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:23
Da King
Da King is offline
Citaat:
ick schreef:

NIEUW? nope... nieuw is schakel zelf duurder... scooter behoud langer z'n waarde.....
niet nieuw, tweedehands
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:43
Koen
Koen is offline
Citaat:
scooters speelgoed? hoezo moet je dan 16 zijn om ze te mogen rijden?
Dat is inderdaad onbegrijpelijk gezien het hoge aantal ongelukken dat ermee gebeurt. Je zou bijna zeggen dat die leeftijdsgrens nog verder omhoog moet.

Citaat:
echt speelgoed is't niet.... je ken der wel lekker mee spelen, zeker weten, lekker opfokken enzo
Dat heet ook wel spelen. Beetje klooien aan een scooter.. Tja, niet mijn pakkie aan zal ik maar zeggen.

Citaat:
maar "voor mensen tussen de 16 en 18, die niet vooruit kijken naar de tijd dat ze straks een rijbewijs en auto kunnen halen." is grote bullshit.... scooter is gewoon cool, comfortabel, gewoon ideaal als je niet wil fietsen
Als je zo lui bent die 2 jaartjes niet gewoon door te fietsen en daarna verder te kijken naar bijvb een auto, ben je IMHO niet verstandig bezig.

Bovendien ken ik zat mensen die in 2 jaar er een aantal scooters / brommers doorheenjagen. Dan ben je niet verstandig bezig. Jij zegt 't zelf al. Scooter is 'cool'. Wat heet cool? Ik vond het lomp dat mensen zich cool voelen op zo'n dom ding.

Citaat:
goeie brommer minder stoer? zeker niet... 'n GOEIE MT of MB maakt denk ik nog wel meer indruk als 'n scoot, maar die "goeie" brommers zijn schakel... minder comfortabel, en DUURDER in verzekeren.. minder prettig rijden? hoeft ook niet persee... je ken je brommer/scooter zo comfoirtabel maken als je zelf wil... minder geld? oww yeah! zo'n Old-timer MB/MT is al versleten als je 'm koopt... dingen zijn oud! en verzekerring scheelt zeker 33% in 't voordeel van de scooter...
Ik zeg alleen dat mensen zich vaak minder stoer voelen op een brommer dan op een scooter. Ik vind dat Onzin, ik vind scooters helemaal niet stoer. Met van die kappen die na 1 keer onderuit gaan rijp zijn voor de schroothoop, bwegh..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:30
tijgje
tijgje is offline
geef mij maar men runnertje en voor het stad werk men Zip

Ben ik nou xtra stoer ,. ik heb 2 scooters
scooters zijn nie stoer! ut is gewoon makkelijk
Oud 09-04-2002, 23:24
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Koen schreef:

Met van die kappen die na 1 keer onderuit gaan rijp zijn voor de schroothoop, bwegh..
shit zeg wat een bullshit.. Een aanrijding met een auto heeft net zo'n effect, een brommer kan evengoed beschadigen, en net als ieder ander gespoten voertuig kan het altijd bijgewerkt en overgespoten worden. Dat je het niks vindt is tot daar aan toe, maar gebruik daarbij geen onzinredenen..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 07:12
Koen
Koen is offline
Citaat:
Genesis schreef:

shit zeg wat een bullshit.. Een aanrijding met een auto heeft net zo'n effect, een brommer kan evengoed beschadigen, en net als ieder ander gespoten voertuig kan het altijd bijgewerkt en overgespoten worden. Dat je het niks vindt is tot daar aan toe, maar gebruik daarbij geen onzinredenen..
Dan moet je mij toch eens uitleggen hoe het komt dat ik zie dat:
- Scooters veel vaker verongelukken dan bijvb brommers. Dat zijn cijfers, daar kan je niet onderuit.
- Mensen dié met een scooter vallen heel vaak kapschade hebben, en daar flink voor moeten dokken.

Kappen van scooters zijn volgens mij niet vergelijkbaar met een omhuizing van een ander voertuig. Die zijn (voor zover ik weet) veel beter weer te herstellen dan scooterkappen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:04
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik voel meer voor 'n rs
ik een RS hebben, en dat vind ik echt wel veel beter rijden dan een of andere scooter

verzekering valt ook best wel mee, want bij Unigarant maken ze geen onderscheid meer tussen schakel en scooter

alleen de aanschaf, en de onderdelen zijn een beetje aan de prijzige kant, maar goed, je moet er wat voor overhebben om jezelf eigenaar van een echt Aprilia RS te kunnen noemen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 23:03
ick
ick is offline
Citaat:
Da King schreef:

niet nieuw, tweedehands
da zeg ik, scoot behoud langer zijn waarde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 23:09
ick
ick is offline
Citaat:
Koen schreef:

- Scooters veel vaker verongelukken dan bijvb brommers. Dat zijn cijfers, daar kan je niet onderuit.
- Mensen dié met een scooter vallen heel vaak kapschade hebben, en daar flink voor moeten dokken.

Kappen van scooters zijn volgens mij niet vergelijkbaar met een omhuizing van een ander voertuig. Die zijn (voor zover ik weet) veel beter weer te herstellen dan scooterkappen.
1) komt door de bestuurder... der zijn zo veel van die Yuppen van net 16 die enkel zo hard mogelijk willen.... die (en da's zo'n 85+% van de scootrijders denk ik) bezorgen ALLE scooterrijders 'n slechte naam... want JA, der zijn ook mensen die VERANTWOORD rijden op hun scooter... de meerste ongelukken met scooters zijn van due onervaren yuppen die na 'n week rijervaring hun scoot 100 laten lopen, en die 100 ook altijd en overal proberen te halen... onverantwoord... niet mijn stijl ook.... i rest my case.
2) kapschade? met 'n paar krasjes kan je 2 dingen doen.... 1) nieuwe kap (DUUR DUS) 2) schuren -> spuiten (zelfdoen dus) en dat kost bijna geen drol.... scooterkappen zijn, mits niet gebroken/scheurd net zo makkelijk te herstellen als omhulsels van andere voertuigen.... als ze gerbroken zijn (want ze kunnen niet deuken) men je minder werl kwijt als aan 'n deuk, je plakt der linnentape op, wat plastic-cement, en gaat zoals bij krassen gewoon spuiten

i rest my case (nogsteeds of alweer)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 23:11
Inter Marquee
Inter Marquee is offline
Dat kan kloppen maar hij is ook veel eerder kapot zoals al eerder gezegt.
Je valt in herhaling en ik dus nu ook.
Oud 10-04-2002, 23:22
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Koen schreef:

Je zegt net dat je de kappen van een scooter kan wegsmijten na een keer vallen.. dit doet bij die discussie dus absoluut niet terzake.
Mag ik een tipje van de sluier oplichten? Een scooter gaat vaak harder dan een brommer..

Omdat als jij met kapschade naar een dealer gaat, die je over het algemeen nieuwe kappen aansmeert, omdat het schuren/plamuren/schuren/overspuiten ze te veel werk is.. Het is echter gewoon bullshit dat je meteen nieuwe kappen moet gaan kopen als je een keer valt, als er geen scheuren en dergelijke zijn, is het niet erg veel moeite om ze bij te werken zodat je er niks meer van ziet.
Als je het hebt over het plaatwerk van een auto; dat is metaal.. voor een scooter dus veel te zwaar. Metaal kan je uitdeuken, kunstof niet, maar kunstof is wat dat betreft slagvaster dan metaal, althans bij een schuiver, omdat er dan bij een scooterkap niks uit te deuken VALT..

Indicatie: als er slechts oppervlakkige schade is aan een scooter, (dus geen scheuren in de kappen, alleen krassen) dan is dat, afhankelijk van de ernst van het geheel bij mij geplamuurd en overgespoten voor een bedrag varierend tussen de 65 en 100 euro, met garantie op het resultaat. Let wel: je scoot ziet er dan dus weer als nieuw uit, in elke gewenste kleur, met perfecte laklaag, dankzij het gebruik van een compressor ipv spuitbussen..

Het bijwerken van die kappen is prima te doen.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 23:24
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

*verhaaltje*
*agreed*

kick ass!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 06:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
Het bijwerken van die kappen is prima te doen.
Kijk, dat wist ik dus niet, weer wat geleerd
Zoals ick al zegt, veel mensen rijden gewoon onverantwoordelijk op hun scooter. Geeft gewoon een slecht beeld en zet mensen aan tot generaliseren. Dat is best jammer denk ik, want dat geeft mensen als ik ook een slecht beeld.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 02:24
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

*agreed*

kick ass!!
jammer dat jij 't eerst nog 'n keer typte en daarna mijn uitleg doorlas
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 02:29
ick
ick is offline
Citaat:
Koen schreef:

Kijk, dat wist ik dus niet, weer wat geleerd
Zoals ick al zegt, veel mensen rijden gewoon onverantwoordelijk op hun scooter. Geeft gewoon een slecht beeld en zet mensen aan tot generaliseren. Dat is best jammer denk ik, want dat geeft mensen als ik ook een slecht beeld.
mens is nooit te oud om te leren... WEET waar je over praat voor je die discussie aangaat (en ik kan niet rijmen, gaat per ongeluk )

en dat slechte beeld klopt idd.... mensen kijken me echt soms VAAG aan als ik STOP voor rood met de scoot (okeej, meestal stop ik met 'n stoppie (achterwiel omhoog laten komen door de voorrem iets te hard in te knijpen) maar dat heet CONTROLE, en niet domweg wat proberen...... ik stunt ook wel wat met me scoot (gelijk me eerste ritje al wheelhie proberen) maar ik ben nog nooit op me smoel gegaan daardoor....

okeej, ben wel paar keer gepleurd... moet ik bekennen... maar dat was gewoon stupidity (65 door 'n scherpe bocht op nat wegdek, standaardjes die de grond raken, etc.) onoplettendheid... maar ik bracht mezelf der niet door in gevaar... tuurlijk rijd ik ook wel'ns met dik 100 binnen de bebouwde kom (gister nog 106 gereden over de ceintuurbaan (amsterdam) op de Evo zip van een van me collega's) maar alleen waar 't KAN en ik ver genoeg van tevoren ZIE dat 't kan... maar volgens mij begin ik offtopic te gaan.....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 02:37
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Mag ik een tipje van de sluier oplichten? Een scooter gaat vaak harder dan een brommer..
Genesis
toch KAN 'n schakel mede door zijn vaste overbrenging en grotere speelruimte met vertandingen hogere topspeeds halen...

ook rijden schakelaars meer voor de fun en weten naar mijn idee VEEL BETER waar ze mee bezig zijn als de GEMIDDELDE scooterraar... 'n YUP van 16 (ik ben geen yup, wel 16) koopt 'n flitsend ding, omdat 't "stoer" is, 'n schakelaar kiest voor wat hij/zij ZELF mooi vind, en niet waarmee die 't meeste indruk kan maken op klasgenoten

ikzelf rtijd ook op 'n flitsend ding, ik weet 't, mijn scooter (Zip SP, 2001, malossie kleurtjes) is niet bepaald onopvallend... maar ik heb 'm gekozen omdat ie vrij klein is (wendbaar) de wegligging 3x strak is, en omdat ik me gewoon prettig voel op die scooter.... op zo'n groot ding voel ik me veel minder prettig... (meestal door 't gewicht/de lengte, lange scoots voel ik me niet fijn op, extreem zware ook niet... ben zelf ook niet al te groot waarom dan 'n grote scoot?) en omdat die Zip SP toevallig nog vrij goedkoop was ook voor 'n scoot (1905 euro's nieuw.... 'n runner doet bijvoorbeeld 700 euro meer (kost 2600 euro's) verder issie watergekoeld, en dat vind ik ook geen overbodige luxe...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 02:41
ick
ick is offline
Citaat:
tijgje schreef:

scooters zijn nie stoer! ut is gewoon makkelijk
beter laat dan nooit... hier ben ik 't 100% mee eens..

auto = niet wendbaar, parkeerproblemen, files, kan je niet KIEZEN of je voor of achteraan wil staan bij 't stoplicht...

motor = duurder in aanschaf, niet zo fijn aan te sleutelen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 02:46
ick
ick is offline
maar genesis, ff offtopic

Polini Alu 70 W-poort (lichtgetuned) kan ik 2e hands (5 a 600 mee gereden) krijgen... zonder schade, altijd goed warmgereden enzo... wa mag dat kosten? houd me std. kruky dat? welke uitlaat? (niet al te duur, heb jij wat liggen misschien?)? doet die Technigass TG nogwat 't leuk op die W?

verders 21mm en LANGERE VERTANDING, dus moet koppelmonster worden, om 'm ondanks de langere vertanding nog lekker te laten trekken

thnx.

sorry voor offtopic, maar hier weet ik zeker dat ie 't leest
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:53
Stringfellow Spectra
Citaat:
Genesis schreef:

ben ik helemaal niet met je eens, als je kijkt naar de gemiddelde RS, en gemiddelde scooter, weet ik zeker dat een RS veel harder gaat..

En dan nog iets, ga maar eens 120 op een RS rijden, of op een scooter, dan merk je wel enig verschil..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:26
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:
maar genesis, ff offtopic

Polini Alu 70 W-poort (lichtgetuned) kan ik 2e hands (5 a 600 mee gereden) krijgen... zonder schade, altijd goed warmgereden enzo... wa mag dat kosten? houd me std. kruky dat? welke uitlaat? (niet al te duur, heb jij wat liggen misschien?)? doet die Technigass TG nogwat 't leuk op die W?

verders 21mm en LANGERE VERTANDING, dus moet koppelmonster worden, om 'm ondanks de langere vertanding nog lekker te laten trekken

thnx.

sorry voor offtopic, maar hier weet ik zeker dat ie 't leest
t is een beetje wat de gek ervoor geeft denk ik.. reken bij zo'n cilinder ongeveer 2/3 tot 3/4 van de aanschafprijs.

standaard krukas wil niet volgens mij (Wat niet kan is nog nooit gebeurd natuurlijk, maar ik had het niet gedaan..)

uitlaten laat ik me slechts met mate meer over uit, dat heeft me al vaak pittige discussies opgeleverd! maar gewoon een goede 70CC uitlaat als een Giannelli Shot of een Polini EVO70. (die beide heb ik dus nog voor je beide 100 Euro)

Tecnigas zuigt zowieso, volgens mij al helemaal op 70CC.. maar ja, moet je maar proberen.. Weinig ervaring met tecnigas eigenlijk.

21MM is prima denk ik

Langere vertanding is wel goed idee.. Overigens merk je daar helemaal niet zoveel van hoor, bij het optrekken.. dat valt wel mee, neem je een vertanding die niet zoveel langer is..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:28
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Stringfellow Spectra schreef:

ben ik helemaal niet met je eens, als je kijkt naar de gemiddelde RS, en gemiddelde scooter, weet ik zeker dat een RS veel harder gaat..

En dan nog iets, ga maar eens 120 op een RS rijden, of op een scooter, dan merk je wel enig verschil..
ik had het over gemiddelde scooter en gemiddelde brommer.

daar reken ik ook puch maxi en tomos onder

Genesis
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 00:38
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Pech maxi @ 104 digi he? in jouw showroom? correct?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:16
Stringfellow Spectra
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Hmmz.. okeej, ik ging uit van schakelbrommers, zoals de Aprilia RS, en de Honda NSR...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:19
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

Pech maxi @ 104 digi he? in jouw showroom? correct?
PECH maxi inderdaad ..

104 digi inderdaad

in mijn showroom

correct

ik blijf gvd bezig met dat tyfusding! dan is er dit weer dan is er dat weer.. laatst weer de uitlaat gescheurd.. hij ademt nu uit door een aangepaste giannelli NRX.. Dat maakt overigens weer geen flikker uit qua snelheid.. Af en toe nieuw frame pakken, dan kan het weer even mee..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 02:12
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

PECH maxi inderdaad ..

104 digi inderdaad

in mijn showroom

correct

ik blijf gvd bezig met dat tyfusding! dan is er dit weer dan is er dat weer.. laatst weer de uitlaat gescheurd.. hij ademt nu uit door een aangepaste giannelli NRX.. Dat maakt overigens weer geen flikker uit qua snelheid.. Af en toe nieuw frame pakken, dan kan het weer even mee..

Genesis
't gaat niet om de slechte tijden met zo'n ding maar om de goeie tijden... beetje bagger schijten om de snelheid bijvoorbeeld

heb je 'm nog nooit hoger gekregen als die 104?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:54
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

heb je 'm nog nooit hoger gekregen als die 104?
Als ik plat ga liggen 109 maar dan begint ie vaag te slingeren... ..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:23
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
SuperS schreef:
'k ga 'n scooter kopen
'n speedake uit 1997 met 'n leovinci truglooppijp.
jah verder zijn alleen de varioringe er uit..... iemand nog 'n idee hoe die wat harder kan lope....... 'k ben op zoek naar 'n top van tusse de 80 en 90 maar da mag niet ten koste gaan van 't optrekke enzo....... heb er geen verstand van hoor..... iemand idee???
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 00:32
ick
ick is offline
Citaat:
SuperS schreef:

jah verder zijn alleen de varioringe er uit..... iemand nog 'n idee hoe die wat harder kan lope....... 'k ben op zoek naar 'n top van tusse de 80 en 90 maar da mag niet ten koste gaan van 't optrekke enzo....... heb er geen verstand van hoor..... iemand idee???
leen 'm 'n weekje aan Genesis uit
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:46
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
SuperS schreef:

en dat mag zeker niet al te veel geld kosten neem ik aan?

koop een racevario, en mayB is de luchttoevoer nog begrenst, moet je maar even kijken.. ben niet zo thuis in die ouwe brikkies

Genesis
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:47
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

leen 'm 'n weekje aan Genesis uit
kan ik mij daar een weekje leuk mee spelen

Genesis
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 05:12
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

kan ik mij daar een weekje leuk mee spelen

Genesis
denk dat ie dan wel makkelijkl de 100 digi haalt he? *SuperS -> digitaal is echte km, je teller zal dan proberen richting de 140 te beweren dat je rijd*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 23:13
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

denk dat ie dan wel makkelijkl de 100 digi haalt he?
het kan ook zijn dat ie dan nooit weer rijdt, maar dan heb ik mij iig leuk vermaakt

Genesis
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 01:42
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

het kan ook zijn dat ie dan nooit weer rijdt, maar dan heb ik mij iig leuk vermaakt

Genesis
Zip SP lenen?

hoe hard kan jij 'm in 't tijdsbestek van 4 a 5 uur laten lopen voor 'n max van 300 euro?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten