Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik zaterdagochtend op me blote voeten naast me bed stond om kwart over 6.. Ik stond me klaar te maken om naar me werk te gaan.. Haar in een staart en nog steeds blote voetjes.. Ik voel iets kriebelen, ik kijk naar me voeten zit daar een 2 cm grote zwarte spin! Ik schrok me helemaal dood.. Kheb ook nog nooit zo hoog gesprongen
![]()
|
laatste grote schrik in mn leven:
ik kom halfwakker mn bed uit om 6:00, ga naar de WC toe, wil op de bril gaan zitten en voel opeens dat er een spin op de bril zit, sindsdien ben ik dus ontiegelijk bang voor spinnen
|
over schrik gesproken...
Wij zijn in de winkel bezig met alle spullen te verplaatsen (voor de andere hemamensen hier: P14). En daarvoor stond ik achter de gordijnen, die gordijnen hingen dus voor mij....komt een collega dr aan, die trekt die gordijnen open en gilt: MARTIJN!!!! nouja...10 minuten later trok de schrik een beetje uit mijn benen weg ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mjah, toen ik 2 weken geleden bijna dood werd gereden door een auto!
![]() ![]() |
![]() |
|
Heel vreemd, net nog, ik liep de badkamer in en mijn moeder liep m op dat moment uit. En dan knal je bijna tegen elkaar en schrik je je werkelijk rot..
![]() Maar dat is nog niet de ergste die ik had. Ik weet er wel een, maar nu ben ik die even kwijt :/
|
pff ik schrik heel erg snel heel vaag
maar de grootste schrik van mun leven*dat klinkt wel heel erg* maar dat was toen ik een x thuiskwam en mun moeder zei dat mun zusje bij een vriendinnetje aant eten was en dat geloofde ik en ik zag dur ook nergens en toen liep ik de kamer binnen waarvan ik dacht dat er niemand was en toen sprong mun zusje ineens achter het aquarium vandaan, toen ben ik zo hard geschrokken dat ik ging huilen en bijna ben flauwgevallen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
schrikken fib | 8 | 17-07-2007 12:00 | |
Psychologie |
schrikken (en dichtklappen..) stuudjah | 15 | 21-01-2005 21:31 | |
Flora & Fauna |
Extreem schrikkerig paard: wat doe je er aan? Abercrombie | 20 | 20-01-2005 21:47 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk schrikt af ... !!! ??? ziglietje | 36 | 25-11-2004 20:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
schrikken Multilot | 6 | 06-10-2003 21:18 | |
Liefde & Relatie |
terug schrikken load_harmony | 4 | 30-04-2003 21:23 |