Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben er weinig baat bij om je vriendelijk te behandelen, waarschijnlijk kom je toch wel terug...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() daar gaat het mij helemaal niet om, ik had dat toevallig die dag aan en ik vermeld het om mijn betoog kracht bij te zetten.. |
![]() |
||
Citaat:
en volgens mij ben jij (de) juist zelf degene die altijd op kleding etc. let en mensen lekker snel veroordeeld.... Zo'n houding spreekt veel mensen niet echt aan..
|
Erger: ongemotiveerd personeel..
Ze staan als een zombie, praten als een zombie en gedragen zich als een zombie... OH PLZ! get a life! Of zoek werk wat je leuk vind... Of probeer enigzins te lachen... Maarja, ik ben altijd zo flauw om te zeggen: mooi weer he, buiten (terwijl t stort van het regen). Dan krijgen ze flauw lachje om je gerust te stellen van: ja ik kan nog lachen Heb een hekel aan da soort mensen... Maar verder nee, niets ernstigs mee gemaakt ![]()
|
Verwijderd
|
Ach, ik word eigenlijk nooit echt onbeschoft behandeld door winkel- of horecapersoneel. Het enige waar ik soms wel eens last van heb is als ik met vrienden in een snackbar of shoarmatent zit, en de aldaar aanwezige locals vinden het nodig om opmerkingen te maken over klotestudenten of iets in die geest. Meestal zijn dat verpauperde, steuntrekkende veertigers met shaggies op hun lip.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Weg ermee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, raar dat de opmerking van dat meisje als 'brutaal' wordt aangeduidt.
Ik kom trouwens sowieso niet in die ranzige Macs...ooit nog eens naar binnen geweest om naar het toilet te gaan (en even wat te schrijven ![]() Ohnee ze waren natuurlijk gehypnotiseerd door mijn geweldige looks. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Al kom ik in m'n afgetrapte bristol schoenen en m'n roze legging de Mac ingelopen....... |
![]() |
|
De brutaliteit van de klanten...het personeel moet wel.
Soms is het te erg, maar de klanten zijn 9 van de 10 keer nog erger. Ik werk in een winkel en daar is dat iig het geval. Jammer genoeg, zo'n klant verziekt soms je hele dag. Dat meisje zal misschien gedacht hebben 'weer iemand die het beter denkt te weten, die denkt dat ik dom ben' oid. Dan geven ze dat soort reacties. Maar je reactie terug vind ik wel cool. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De brutaliteit van winkelpersoneel..... AlmereGirl | 6 | 25-06-2002 22:04 |