Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je toch ook niet leuk vinden als je van bijv. vrienden leest dat ze die en die soort mensen haten, als je weet dat je onder die catagorie valt??? (of draaf ik door???)
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan zijn het m'n vrienden niet? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mensen die arrogant zijn (vooral als ze eigenlijk helemaal nix bijzonders zijn), mensen die zichzelf populair maken door anderen de grond in te trappen, mensen die anderen beoordelen op hun uiterlijk en die daar ook constant over zitten te roddelen, mensen die ongelooflijk oppervlakkig/kortzichtig zijn....en anderen afkraken omdat ze niet standaard zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
En misschien is het een politiek correct antwoord: NOU EN! *wonders: vind Ivanka daarom dak de politiek inmoet?* Hoop dat je een hekel aan mij hebt... ![]() (aan wat voor soort mensen ook alweer? ![]()
|
mensen die niet nadenken, en dan asociaal overkomen. Voorbeeldje (=een slecht voorbeeld, I know!): dat je met je auto ergens rijdt, en dat je dan moet afremmen, voor een andere auto. Gaat die auto ineens linksaf! Dan had-ie best even z'n richting aan kunnen doen, had mij (en anderen, vaak beinvloedt zo'n situatie een hoop verkeer!) een hoop tijd gescheeld...
Ik overdrijf een beetje, maar sommige mensen denken echt niet na! Oh ja: ik heb ook een hekel aan botte mensen. Niet dat ik zelf heel fijntjes ben, maar ik denk wel na over wat ik zeg. Mijn vader gaat binnen nu en een week dood, en wat mensen daar allemaal over zeggen, dat hou je soms niet voor mogelijk! ![]()
|
![]() |
Mensen die mij de schuld ergens van geven terwijl ze zelf meer schuld hebben en dat dan niet zien..
Mensen met kapsones en/of die het altijd beter weten erger ik me zowiezo aan..
|
ik veracht geen mensen, ik veracht daden. Mensen beoordelen op uiterlijke kenmerken getuigt van kortzichtigheid. Mensen veroordelen op hun handelen en uitspraken vind ik acceptabel. Uitspraken en handelingen beoordelen los van de persoon die ze gedaan heeft vind ik zeer goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Predatie van weidevogels Kapee | 7 | 27-04-2006 20:43 | |
De Kantine |
Het grote au revoir / Raad welke historische tekst ik hier verpaupert heb topic. Verwijderd | 20 | 12-08-2005 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die Nederlands studeren, Verwijderd | 45 | 30-11-2003 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |