| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Kijk trouwens eens op http://www.proefben.nl, waar je 60 minuten gratis bellen met Ben kunt aanvragen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hmz sniet waar.... zit al ff met ben in gouda en tis wel goed bereik... ook net buituh de stad...enz.. blaat..
|
|
||
|
Citaat:
En Moordrecht kon ik ook wel vergeten :/
|
|
|
|
wie zegt ons trouwens dat dat onderzoek betrouwbaar is..
Misschien betaalde BEN wel veel geld om zogenaaamd 3e te worden en s er daarom *krom* meeting gedaan.. Ik geloof nooit zo in dit soort onderzoeken. Als mensen de woorden"uit onderzoek is gebleken" horen, geloven ze alles meteen. |
|
|
|
|
|
Ik kan altijd goed bellen in Groningen, heel vaak vol bereik of 3 van de 4. Op dit moment zit ik in een klein dorpje in het oosten bij mijn ouders thuis en heb ik ook goed bereik. Vaak 3 van de 4. 1x gehad dat ie wegviel. Als ik boven ben heb ik altijd vol bereik. Ik ben wel redelijk tevreden over Ben.
|
|
||
|
Citaat:
http://archief.ad.nl/artikel?text=ke...2A&SO=%2A&FDOC |
||
|
|
||
|
heb al vanaf het begin Ben abo, toen ze net bestonden, pas m'n contract weer verlengd.. ben er supertevreden mee
qua bereik pas 1 of 2 keer gehad dat ik er geen bereik had (in een vaag dorp), voor de rest overal prima.. ook in t buitenland.Citaat:
soms vergeet ik zelfs die herinnering te betalen, daarna krijg je nog een brief dat ze je afsluiten als je niet betaald.. die brief heb ik al een paar keer gehad.. maar nog nooit afgesloten.binnenkort maar es vragen of ze automatisch afschrijven.. ben lui
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
laptop draadloos netwerk internet explorer MissCzechMeOut | 4 | 19-12-2007 12:10 | |
| Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 21:21 | |
| Software & Hardware |
i-net via netwerk :S help!!! relyt | 5 | 01-08-2003 11:38 | |
| Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 07:15 | |
| Software & Hardware |
Bereik van Ben-netwerk Verwijderd | 13 | 02-12-2001 03:27 | |
| Software & Hardware |
netwerk youri17 | 14 | 27-05-2001 21:49 | |