Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haat kan ik aan/uitzetten. met meeste emoties kan ik dat min of meer. alleen kwaadheid is nog wat "onstabiel" (en ik zit niet te bs'en) |
![]() |
|
Ja hoor, haat is zeker wel een menselijke natuurlijke eigenschap. Waarom zou liefde wel natuurlijk zijn, en haat niet?
Ik zie niet waarop je je stelling baseert.. zoals dat "natuurlijke reaktie komt voort ui leifde een mens is van natuure gemaakt om leif te hebben niet andersom." Ik snap niet waar je die nonsens vandaan haalt. Alleen; is haat nutteloos, gezien het feit dat alleen jij weet dat je een persoon haat, of als de persoon in kwestie het wel weet, kan het hem niks schelen....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zou er toch echt verschil inzitten ? ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk t niet, dat t onnatuurlijk is, haat....
er zijn natuurlijk ook mensen die tegen iedereen ik haat je roepen, en die voortdurend zeggen dat ze alles haten, maar dat zijn gewoon mensen die de betekenis van het woord niet goed kennen... echte haat, als je dat echt voelt, is een natuurlijke emotie, net zoals echte liefde dat is. Het is alleen gelukkig veel zeldzamer dan liefde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heel Holland saait chocoladesaait #1849 Verwijderd | 500 | 07-07-2013 09:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zou de wereld beter af zijn zonder religie? Uice | 500 | 02-08-2010 10:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Seksualiteit |
Enquete over holebi's, ook in te vullen door heteroseksuelen hoor! myrose1 | 68 | 22-05-2008 15:52 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 |