Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
...zucht ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed... ik was alleen naar Parkpop gegaan omdat dat dichterbij huis was... en toen ik weg ging, de meeting nog niet zoveel voorstelde (hoorde ik uitbetrouwbare bron)
||
Citaat:
so: c'mon met de verhalen
|
Doc gooit Zaagmanz onderuit..
Komt politie voorbij. "Mevrouw, arresteer hem, hij gooide me onderuit!" "Ja, ik zag het, kon je het niet winnen?" ![]() En ik ben erg benieuwd naar de foto met volledig wit en ergens in het midden een groen tekentje ![]()
||
Citaat:
|
Hey Zaagie even voor de duidelijkheid: Monica is dus mijn advocate zoals je hebt gemerkt
![]() ![]() En wat er allemaal verder is gebeurd..tsja...Slaughterer ging dansen ![]() ![]()
|
even over iedereen wat ik van vond
* Secreet* Zus ![]() *Slaughterer* ik heb niet echt met hem gesproken wel hebben monica en ik gelachen om zijn nickname,hij is wel aardig * Fleet Admiral* Was rustiger dan de vorige meeting,komt misschien door L!M best aardig . * Doc* die gast is echt gestoord ![]() * Unexplained* hij praat zo net dat je er om moet lachen en als ie er dan ook nog zón geinig hoofd bij trekt ![]() *Joan* de eeuwige sjagerijn pikte m'n stoel nog in en vond iedereen die langs liep wel een ieuw *Shock* Vrij Rustig maar erg aardig *Monica* wat lachte wij ons ziek om Slaughterer naam ![]() erg lieve meid *Amidala* praatte alleen maar op haar bank ![]() *Joostje* de beruchte joostje is een aardige kerel maar miste sinix was te zien. *Wolterb* is ook voor feyenoord dus daar heb ik even met heem over gesproken voor de rest ![]() *l!m*had zón mooie koran bij zich,kheb haar niet echt gesproken *Khebtrekinwatlekkers* de vogels houden in ieder geval van je das een goed teken ![]() *Bikinimeisje*het enigste wat ik daar over te zeggen heb is ![]() ![]() ![]() *Martijn 1985* heb ik niet echt gesproken dus oordeel zelf maar ![]()
||
Citaat:
Ohw ja...waarom vind iedereen dat spul nou zo sterk???? ![]()
||
Citaat:
Jah, zoiets had ik wel verstaan, ja ![]() Enne die tabasco was sterk ja.. voor een klein beetje van dat spul moest ik toch wel 5 keer knoflooksaus hebben.. :/ (had kauwgom bij me ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Dringend hulp nodig met verslag! Lychee | 3 | 18-03-2009 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo verslag Zeratul99 | 9 | 09-02-2006 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Het meetingtopic, 28-12-2005 CSN | 45 | 02-01-2006 12:19 | |
De Kantine |
hippie meeting foto`s !(ik kwam ze tegen , en sinds iedereen lui is om ze te plaatsen Verwijderd | 114 | 07-08-2002 18:09 | |
De Kantine |
Verslag van meeting 6-5 jl. Talon | 18 | 07-05-2002 19:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Verslag Meet the parents MirreTemp | 0 | 10-03-2001 18:00 |