Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij vreemden... ik denk beetje negeren, ik denk niet dat ik het op prijs zou stellen als een vreemde op me af zou komen als ik zou huilen... als het een klein kind is ofzo, of oud vrouwtje, dan zou ik wel ernaar toe gaan
|
Dat verschilt.. Bij een onbekende zou ik denk ik vragen wat er is en als ik kan helpen ook wel helpen..
Vrienden troost ik, sowieso. Mensen die ik niet mag, das wel lastig, denk dat ik dat zal negeren. Maar het ligt er ook wel een beetje aan waarom iemand huilt. Ik heb weleens iemand zitten troosten terwijl ik niet wist wat er was. Al had ik het toen geweten, zou ik kwaad zijn weggelopen.
|
Troosten, luisteren en weer opbeuren.. Z'n beetje de dingen die ik ook wel bij mezelf fijn zou vinden als dat zou gebeuren, maar dat was toch wel té veel moeite..
![]() Nee ik ga er geen lang zielig verhaal van maken ![]() ![]()
|
ligt eraan wie...
een vriend(in) probeer ik altijd te troosten, maar bij een onbekende voel ik mezelf niet direct geroepen om te troosten... ik zou er zelf ook niet op zitten te wachten als een wildvreemde naar me toe komt om te vragen wat er aan de hand is enzow
|
![]() |
het is net ook wat voor situatie je zit of wie er bij iz als er vrienden van die persoon bij staan en ik ga niet zo vaak met die gene om jah dan ga ik niet staan troosten... gewoon beetje negeren... maar als het echt ernsig zou zijn zou ik zeker niet gaan staan lachen...
![]()
||
Citaat:
ja ik ook, alleen bij echt goede vrienden ofzo zou ik wel ff gaan praten maar niet als er al duizend mensjush om heen staan ofzow!
|
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet doen bij zo'n huilend persoon, of het nou een familielid, vriend of vreemde is. Ik ben zelf erg 'Engels' (om het zo maar even te zeggen) bij zulk [emotioneel] gedoe, erg gereserveerd dus. Ik voel er ook niks bij, zoiets doet me totaal niks. Waarschijnlijk zal ik zo'n huilend persoon gewoon negeren, geen troostende woordjes zeggen en ook geen geruststellend klopje op de schouder en dergelijke. Zo zit ik niet in elkaar, ik kan mezelf er niet aan toe brengen. I'm just not big on the emotional issues.
Ripper
|
Ik ben iemand die heel erg veel geeft om andere mensen.. dus meestal ga ik naar zon iemand toe.. als t n beetje van mijn leeftijd is enzow dan wel he..... bij ouderen zou k wel willen maar daar ben k te looserig voor
![]() Beetje arm omheen slaan... en als ze willen praten met ze praten enzow..
|
Jezus zeg wat maken jullie veel huilende mensen mee.
Als k iemand zie huilen laat ik die, huilen is gezond en als je gaat troosten probeer je dat huilen te laten stoppen, het is gewoon niet anders. Als iemand huilt geloof ik wel dat die echt en terecht verdriet heeft, kan je ze beter laten huilen dan ze "flink" laten zijn zodat ze het opkroppen, dat is alles behalve gezond. Gewoon laten doen vind ik en als ze erover willen praten dan beginnen ze zelf wel te praten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |