![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*en ik denk dat het iig nuttig is om te laten zien aan de rest van de wereld dat er ook mensen zijn die WEL proberen aids te bestrijden en die iig meeleven met die 40 miljoen slachtoffers, ik zeg niet dat het direct nut zal hebben om hiervoor te tekenen, maar dan heb je iig IETS gedaan, al is het niet veel*
||
Citaat:
Net als bij Pim Fortuyn, allemaal gaan tekenen, want dan laat je zien dat je aan ze denkt; wat een onzin.. En alsof al die handtekeningen regeringen kunnen overtuigen meer geld te geven; ze weten zelf ook wel hoe groot t probleem is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over het algemeen zijn dit soort reacties emotioneel, maar probeer nou eens rationeel te kijken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ok, overtuig mij er dan maar eens van dat je vaker dan 1x in de maand aan aids patiënten denkt, zonder er door reclames van bewust gemaakt te zijn. dan leef je pas mee, met die eenmalige handtekening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar hoe klein is de kans dat van de 40 miljoen (op de 4,5 miljard(als t al niet meer is) mensen eentje daarvan in jouw vriendenkring zit, en de kans is al helemaal klein, omdat het merendeel vand e aids-patiënten in Afrika leeft.. Europa heeft "maar" 500.000 aids-patiënten |
![]() |
||
Citaat:
stel: jij hebt aids, wat zie je dan liever? mijn geld of mijn medelijden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ach er zijn zoveel 'erge' dingen op de wereld. Waarom zou ik júíst hiervoor tekenen? AIDS is een ziekte als alle anderen. Als we ons eens niet zo zouden overgeven aan de vleeschelijke lusten zou de ziekte ook lang niet zo wijdverspreid zijn. Het is dus vooral onze eigen schuld dat er zoveel slachtoffers zijn. Bovendien is de wereld zeer overbevolkt dus een beetje minder mag wel. Waar het dan ook is (en het maakt mij echt niet uit of het Afrikanen, Amerikanen of Europeanen zijn die het onderspit delven). De mensen die de medicijnen kunnen maken/krijgen overleven de ziekte. Ik zie niet in waarom dat bij aids zoveel anders ias als bij de pest, tyfus, geelzucht, cholera en andere ziekten.
||
Citaat:
||
Citaat:
Aids hebben we geen medicijn voor om het te voorkomen of volledig te genezen; dus we zijn er 'bang' voor
||
Citaat:
|
![]() |
|
|