Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() neejjj,ik had t geprobeerd .. maarja .. verhaaltje ken je al .. en of ik nog naar die hippie meeting ga weet ik niej heur ..
|
lmd.... fruitmand
![]() in eerste instantie ging het van haar kant niet door, maar ik heb nooit meer de moeite willen nemen om nog eens iets af te spreken
||
Citaat:
voor de rest: kben nog nooit teruggekomen op 'n dergelijk besluit ![]()
||
Citaat:
Huh?? wij gaan nog taart eten hoor!! ![]() waarom is het beter zo?? (ik spreek je idd nooit meer..)
|
Ik denk dat zo'n meet tot flinke teleurstellingen zal leiden, mischien zou ik teveel van die anderen verwachten, en zij van mij... Er zijn wel een paar mensen uit mijn klas die hier forummen, da's wel handig, maar de anonimiteit van dit forum zal voor velen heel plezierig zijn
![]() REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 |