Advertentie | |
|
![]() |
|
Op een groot en mooi wit strand.
GEEN 40.000 man ; maar een heel selectieve gastenlijst en een dress-code. Het wordt een heel exclusief strandfeest met sjieke cocktails en sushi enzo En er zijn eigenlijk geen artiesten meer actief die daar tussenpassen; dus dan maar zonder livemuziek ![]()
|
op een onbewoond eiland
en dan mensen overvliegen met een privejet..maar 40.000 zijn er te veel, alleen goeie vrienden en bekenden artiesten: incubus, jazzanova, sneaker pimps, thievery corporation, fun lovin criminals en de party animals ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou ook nooit een feest geven voor 40.000 man. Een feest is veel gezelliger met een select groepje vrienden, gezellig en knus een beetje hangen op de bank met een glaasje wijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() nee hoor, sorry schat...ik weet wel dat zulk soort feestjes leuk zijn...maar ik had het juist over iets als innercity-sensation, maar dan dus met hele andere muziek en een andere locatie...maja niemand wil... ![]() ennuh...zeg nix over replay anders ga ik dat ENE topic van jou ff uppen ![]() ![]() kus |
![]() |
|
Verwijderd
|
uh ik zou het niet zo groot willen, maar met wel alle vrienden en bekenden, en die mogen ook wel weer wat bekenden meenemen, maar niet echt 'openbaar' zeg maar, uh en dan...
muse!!! moby alanis morissette lenny kravitz travis manu chao RHCP blink ofzo hmmmm verder uhhh iets van deze ofzo, of bandjes van mensen die ik ken |
![]() |
||
Citaat:
* Richie Hawtin * Dave Clarke * Secret Cinema * Montana * Umek * Roog * Laidback Luke * Gaetano * Marco Bailey * Anthony Pappa * Michel de Hey * JP * Mistress Barbara * Carl Cox * Lacroix * Lucien Foort * Spider Willem * Capt'n Tinrib |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |