Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sommige mensen willen zoiets per se showen, dat vind ik dus puur fout...
||
Citaat:
dan krijg je zo'n 'wie dit leest is gek'-idee' ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wat is er nou mis met borstvoeding in t openbaar
De meeste vrouwen die het doen zijn toch in de 40 dus sexueel aangetrokken of aangevallen voel ik me dan toch niet ![]() Maar ja het is wel hoogst onsmakelijk als je in een restaurant bent en er hangt een 60 jaar oude uitgelebberde tiet in je soep te dobberen Maarja borstvoeding is goed voor het kind zegge ze ![]()
|
![]() |
ik heb er geen problemen mee. Zoveel zie je toch niet als dat kind eenmaal aan het drinken is?!
Nou ja, misschien moet je eraan gewend zijn, maar ik heb zelf een stel kleine broertjes en zusjes, en als je het van je moeder gewend bent vind je het van anderen ook al gauw niet meer raar hoor. Ik kijk gewoon naar het kindje, verder zie je heus niet veel meestal volgens mij ![]()
|
Nou ja, als iemand d'r shirt een stukje omhoog doet aan 1 kant en er verder geen heisa van maakt zal het mij een zorg zijn. Maar de paar keer dat ik het in het openbaar zag was het echt zo'n "kijk mij eens!" actie. Shirt helemaal omhoog, twee uitgelebberde uiers midden op een terras - nou nee dank je.
Een kind verschonen op een oppervlakte waar nota bene gegeten word (restaurant tafel!) vind ik buitegewoon ranzig en onhygienisch. Ik hoef geen babystront in m'n eten, dank je!
|
Tsjah, altijd wanneer het gebeurt vind ik het toch wel raar. Ik bedoel, dat kan je ook thuis doen, voordat je weggaat. Zelf zou ik 't nooit zo in de openbaarheid doen.
Dat het op een terras gebeurt is niet zo netjes jah. Verschonen en zo vind ik niet kunnen trouwens hoor, niet fris. ![]()
||
Citaat:
maar de opmerking dan geef je dat kind thuis toch te eten, dat gaat erg moeilijk als ie honger heb heb ie honger als ie dat niet heeft eet ie ook niets en je moet maar denken vroeger was je er maar al te blij mee dat als je honger had dat je moeder er geen problemen mee had om je ff aan te leggen ![]() |
![]() |
|
|