Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben nie snel boos op sommige mensen, maar der is zo'n meisken die vroeger mijn beste vriendin was. Wat deed ze vorig jaar: ze maakte me zwart bij al mijn andere vrienden, achter mijnen rug. Gelukkig geloven sommigen nie alle roddels enzo.
Ik heb haar dan geconfronteerd met de feiten en ze heeft alles ontkend. Na een tijdjen, blijkbaar had die confrontatie effect, verspreidde ze geen roddels meer en ik vergaf en vergat het. Maar onlangs is ze herbegonnen - ze is nu wel mijn beste vriendin nie meer- en da begint op mijn systeem te werken. Gelukkig staan mijn vrienden aan mijnen kant. Maar ik weet nie waarom ze voortdurend leugens verspreidt over mij, ik denk uit jaloezie, maar da is slechts een vermoeden. Ik heb geen echte wrok, maar da begint echt mijn keel uit te hangen. |
![]() |
|
iemand waar ik ooit heel gek op ben gweest en die het in 1 keer goed verziekt heeft bij me... in zulke gevallen duurt het bij mij weer heel lang voordat ik iemand nog een kans geef
kleinere dingetjes ben ik gelukkig weer aardig snel vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs personen die me ontzettend hebben gekwetst of mensen die werkelijk lijnrecht tegenover me zouden kunnen staan, kan ik vergeven. Ik ben (veel) te vergevensgezind wat dat betreft, mensen moeten het wel héél bont maken wil ik echt een blijvende wrok tegen ze koesteren. Tot op heden is dat nog niet voorgekomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() leef met je meej! ummm aan wie ik duz een wrok heb.. pff een jongen die mij al langer aan het achtervolgen in en die zegt dat ik verlieft op me is en ik al een paar keer gezegt heb dat ie gewoon bij me uit de beurt moet blijven! grr kan me er nu al weer zo kwaat over maken als ik er aan denk ![]() pas vroeg ie nog waarom ik zo moeilijk deed!?? ![]() ![]() vaag maar jah hoop dat ie nu uit mijn buurt blijft... ![]()
||
Citaat:
|
Wrok...wat heb ik daar nou weer aan, die ander zal er weinig last van hebben maar misschien krijg ik er zelf wel nekpijn van ofzo, nee bah. Ik doe niet aan wrok...
Btw, is dit niet gewoon zo'n "Aan wie heb jij een hekel?"-topic dat normaal altijd dicht gegooid wordt? Of telt dat niet als je de woorden WROK en KOESTEREN gebruikt? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
De Kantine |
Meest gehate persoon aller tijden Verwijderd | 250 | 10-02-2005 10:55 | |
Verhalen & Gedichten |