Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar wie zegt dat wat jij gedroomd heb realistisch is?
En dat alles wat je overkwam je alsnog gaat overkomen...? Wat ik zou doen... ff kijken of ik wat klassen kan skippen met de eventuele kennis die ik op heb gedaan... en een boek schrijven ofzo... want als ik dit alles zou hebben gedroomd dan zit er dus iig genoeg stof voor een boek in (Ga na hoeveel Hollywood-films ik bijv. heb bedacht in me dromen... ![]()
|
![]() |
wie zegt dat ik niet GEDROOMD heb dat ik een mens ben. Misschien ben ik in werkelijkheid weleen heel anderw ezen, of sterker nog: ik ben geen wezen, maar een soort andere kracht.
Maar stel dat ik een mens ben... Dan zal ik indien deze droom een vooruitzicht op mijn lezen was, zoals zoveel mensen beweren meegemaakt te hebben, ongeveer hetzelfde gaan leven als in deze droom. Indien het geen vooruitzicht op mijn leven was, een verzinsel of anders logisch uit voortvloeiende gedachte vanuit mijzelf of getransporteerd vanuit iets of iemand anders, dan zal ik geen benul hebben hoe ik mijn leven verder zal gaan leiden, omdat ik niet in de toekomst kan kijken, heh! ![]() [edit] Wie zegt dat ik deze droom me herinner? [/edit] Es, ga je oma eens helpen met verhuizen! ![]() |
![]() |
|
zorgen dat ik mezelf minder snel voor de gek laat houden (mijn grote fout de afgelopen 5 jaar), me minder van anderen aantrekken en ietsie meer m'n mond opendoen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (Is een film met Tom Cruise, hij valt op een gegeven moment op straat in slaap en alles wat 'ie daarna in de film beleeft maakt ie niet echt mee maar is een soort virtueel leven omdat 'ie zich heeft laten invriezen, want eigenlijk heeft 'ie zelfmoord gepleegd... en op het eind is het ineens 150 jaar later en kunnen ze hem weer tot leven wekken en dat doet ie dan.. maar dan hoort ie op het eind dus dat alles wat ie heeft meegemaakt, niet echt was en dat deed me hieraan denken)
||
Citaat:
Mja dat begrijp ik... maar zoals meestal zijn dromen slechts fantasie... hoe jij reageert in die dromen is 't enige wat realistisch is (mits je niet te vaag droomt ![]() Dus 't is niet alsof je iets over doet, omdat de kans niet bestaat dat je precies hebt gedroomt wat er in de komende 10 jaar gaat gebeuren... het enige waar je kan van teren zijn jou ervaringen met gebeurtenissen die je hebt gedroomd... en het is dus niet zo dat je een nieuwe kans krijgt... ofzo... (zoals ik lees in veel reacties van mensen) 't is gewoon je eerste kans...
|
op bepaalde momenten wél m'n mond houden en op bepaalde momenten níet... hopelijk heb ik een beetje geleerd van m'n droom wanneer welk moment is
![]() verder (mocht de eerste tijd het zelfde blijken te zijn als in m'n droom) wat mensen waarschuwen voor dingen die gaan gebeuren. blijkt de droom werkelijkheid te worden zullen ze me dankbaar zijn en ik blij, want ik heb mensen gered blijkt het anders te lopen, dan ben ik slechts een 10-jarig meisje met een te grote fantasie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |