Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kewl, ik speel het pas een paar maanden, dus ik kan je niet echt veel tips geven. Maar met onze chronicle zitten we in Parijs en zijn alle, -alle- supernatural wezentjes weg, foetsie, pleite, verdwenen. En daar worden wij dus op afgestuurd om uit te zoeken wat er is gebeurd. Verder kan ik je niet helpen omdat ik geen ST ben en dus ook niet weet hoe het komt
![]() Er zitten alleen wel ineens allemaal LaSombra's, Assamites, Giovanni's en Settites ook in Parijs, en daar hebben we mee gevochten. En aardig wat van onze Kindred aan verloren ![]() |
![]() |
|
ok fat, mijn chronicle loopt in NYC en gaat over een groep kindred die de prince moet beschermen tegen een Sabbat invasie.
Neej dit is geen computerspel maar een zogenaamd 'pen and paper' spel wat je gewoon op een tafel speelt. Er is geen plaats voor dit soort spellen op het forum vandaar dat ik het hier plaats. Er bestaat btw wel een computerspel versie die is ook wel aardig maar de tabletop versie is veel leuker!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Vampire Diaries MariaMaria | 16 | 01-11-2011 14:54 | |
Muziek |
FEARLESS VAMPIRE KILLERS (CRO-MAGS!) Sneek. Verwijderd | 55 | 09-05-2006 10:46 | |
Games |
Vampire: The Masquerade - Bloodlines DioS | 36 | 25-11-2004 10:06 | |
Muziek |
franky vampire, wiseguy, cooper, I against I J Garde | 7 | 04-12-2003 12:37 |