Advertentie | |
|
![]() |
|
Aicha verander ik wel eens in Ischa of Iga omdat dat gwoon korter is.
En Bianca, Bianc. Samira, Sam (maar zo noemt ze zichzelf ook ![]() ![]() Folkert word Mudde (is z'n achternaam). Zegt bijna iedereen omdat ze weten dat hij 'n hekel aan z'n naam heeft ![]() Ruud blijft meestal gwoon Ruud of Rudie. da wast wel ongeveer ![]()
|
gewoon bij hun naam
![]() of gewoon iets als: bollie, vriendinnetje, maat, belemniet, orthoklaas (ja wat zijn we vaag he) bij mijn broer zen vrienden is het wel alemaal bijnamen: digge (hij dus), flap, paetus, bramBL, wousj, peet, pee, zweet, veest, nokke, aco, bobien, muis, jakke, jerre, ...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmz ik noem ze meestal bij hun naam maar als ik een bijnaam moest verzinnen zou het voor mijn vrienden zo zijn:
Michiel: Ouwe gek, rukker, gielebak, gielke Jan: Foto, Blade Joost: Schwuchtel, heim Pascal: Calke Gert-Jan: Djerry Gerben: Gerby, Gerbos Jeroen: hmz hebk geen bijnaampie voor... Kim: Gewoon Kimmie of Kimmeke Marjolein: Leintje Christine: Clistientje En mijn zussie noemt mij altijd Spook ![]() ![]() ![]()
|
'dude' of 'hippie'
Ik kan ze wel aanspreken met allemaal licht beledigende namen, maar dan krijg ik een vuist imme gezicht, want vriend of geen vriend, beledigd worden wil niemand....ik zou etzelfde doen....al wordt et niet gemeend, ik kan dr niet tegen....maar dat zal wel weer aan mij liggen...
|
k'wil geen trut zijn ofzo, maar ik vind het onwijs debielig als mensen hun vrienden niet bij hun voornaam noemen.
okee, rianne kan rian worden of susanne suus maar om nou een martijn 'tinus' te noemen, of nanekke 'boepe' te noemen... ![]() ...beetje erg triest
||
![]() |
Citaat:
Ik noem iedereen gewoon bij hun eigen naam of afkorting ervan, niet moeilijk doen ![]() |
![]() |
|
Sjoerd -> Gast
Koen -> Rare Annemarie -> Ann, Eggs Bernd -> Bernardt Olivier -> Olie, Ollie Brouwer Ewout -> Srpuitenburg Christiaan -> Doos Suzanne -> Sushi Edwin -> Ed Kola andere Edwin -> Ed Skeletonhead en nog een paar andere verzinsels.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
De Kantine |
Je beste vriend/ vriendin belt op ,en heeft NET gesekst met een persoon uit de kroeg Verwijderd | 52 | 18-09-2003 07:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |