Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem vaak boeken en bandjes enzo mee voor onderweg, but usually it ends up with me just staring out of the window doing nothing, and those books and music in my rucksack... (Soms weet ik ff niet hoe je iets moet formuleren in het Nederlands, dan ga ik maar verder in 't Engels... ![]() |
![]() |
|
Ik moet dat ook, zit zo'n anderhalf uur in de trein 2x per dag. Ik lees, teken, schrijf, luister muziek, praat met anderen, doe alsof ik telefoneer, praat anderen na, zwaai mensen uit, probeer uit mijn hoofd te leren welke stations ik langs kom, sms, slaap, scheur advertenties uit bladen, huppel door het pad en raak altijd mijn pasje kwijt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
als ik in de trein zit ga k zolang en ver mogelijk met mn smoel uit het raampje. Als k samen met n vriend ben doen we n wedstrijd: wie t laatste zn hoofd weer naar binnenhaalt voor een paal! een keer wilden we tegelijk en toen kwamen we klem te zitten, dus hij mist anderhalf oor en zn neusbot en ik mn gebit. Wel doen hoor, is leuk!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zie het nie vaak mensen doen en in veel bussen zie je soms dat het verboden is om te bellen en (vroeger vooral) dat je nie mocht eten en drinken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
In de trein... Politiker | 13 | 07-01-2007 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
de trein Dinootje | 5 | 22-08-2004 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje] De Trein Tsasil | 13 | 07-04-2003 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In november gaat bijna overal een rookverbod gelden twiety | 38 | 11-05-2002 13:13 |