Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan er ook niet echt in komen dat iemand een tas met schoolboeken steelt. Weet je wel zeker dat ie gestolen is en niet ergens verdwaalt onder 'n kapstok ligt?
|
ja idd, of deze jongeman is een vreselijke pechvogel of een vuile leugenaar
![]() volgens mij is de school niet aansprakelijk voor je spullen, maar wel voor jou, dus als er iets zou gebeuren onder normale lestijd met jou, dan zijn hun verantwoordelijk. Zo zijn mijn lerares nederlands althans..daarom mogen we ook nooit eerder de klas uit om alvast naar huis te gaan ![]()
||
Citaat:
nee hoor. van mijn portemonnee, broodtrommel en deo (ja echt ![]() maar m'n vriendin heeft wel voor een truitje van 50 piek geld terug gehad. dat was, omdat het gejat was tijdens het gymen en de school is wel verantwoordelijk, geloof ik, voor de spullen die wij in de kleedkamer MOETEN laten (= kleren). (dus niet voor dure dingen, die moeten wij mee de zaal in nemen)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in het vervolg gewoon beter op je spullen letten ![]() dump er een zendertje in ofzo *james bond euntje gaat draaien* als iemand em dan jat achtervolg je em naar huis waarna je met zijn vriendin vreemdgaat en em daarna peert met je tas... ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmz, ik heb het al geregelt... kan hem nergens vinden, maarjah heb ff in het magezijn genseupt
![]()
|
Verwijderd
|
Voor zover ik weet zijn scholen niet verantwoordelijk voor spullen die ergens achtergelaten zijn door de leerling zelf, dus als je bijvoorbeeld je tas in de gang legt, en hij is later weg, jammer dan, eigen schuld. Zelfde geldt voor spullen aan de kapstop, mijn school vond altijd dat je daar een kluis voor kunt regelen.
|
![]() |
|
ben bang dat je ze zelf moet dokken
bij ons worden er brommers uit de bewaakte stalling gejat en die moeten stuk voor stuk door de gedupeerden zelf betaald worden, de school geeft geen cent
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Phase saai #1925 Little Phoebe | 500 | 21-08-2014 00:09 | |
De Kantine |
Turksepizzaaiman #1329 Verwijderd | 500 | 03-03-2011 13:37 | |
Lifestyle |
Handtassen en rugzakken Verwijderd | 41 | 05-07-2010 18:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Werk, Geld & Recht |
tas tijdens examen gejat Verwijderd | 73 | 23-05-2004 10:52 | |
Lifestyle |
DE laatste keer dat je iets toegeeigent hebt wat niet van jou was maar nu wel anarpunk | 54 | 28-04-2003 17:39 |