Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 20:34
Q
Q is offline
Ik heb een date met een meisje uit Maastricht, nu ben ik op zoek naar een Restaurant [prijs maakt niet uit] waar we ook kunnen dansen, ik ben bang dat als ik het haar vertel, dat het haar misschien zal afschrikken, dus als ik het niet vraag dan is het gewoon een 'verassing'.

Heeft iemand een idee voor een restaurant?

Dankje!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 20:36
Gothic
Gothic is offline
Oud 03-09-2002, 20:54
Monica
Monica is offline
die uitleg

Sorry ik voeg niet veel toe, want ik weet het niet (woon te ver weg om zoiets van Maastricht voor mezelf nuttig te vinden)

Google?
http://www.google.nl/search?q=Restau...ken&lr=lang_nl
Oud 03-09-2002, 21:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* woont in Maastricht *

Wat zoek je eigenlijk, gewoon een normaal cafeetje waar je overdag iets kunt eten en waar 's avonds (donderdag, vrijdag, zaterdag) alle tafels opzij worden geschoven en kunt dansen of echt een tentje waar je op elk moment van de dag kunt eten en dansen? In het eerste geval kan ik je advies geven. Op het Vrijthof zijn veel van dat soort tentjes (Lavita, La Cloche, Celabration (maar daar zijn binnen geen tafeltjes d8 ik) en nog meer) en in de Platielstraat (een zijstraat van het Vrijthof, daar heb je bijvoorbeeld C'est La Vie, Millenium etc.). In het tweede geval mot ik je teleurstellen, kan nie snel iets bedenken.
Oud 03-09-2002, 21:26
Gonzo
Gonzo is offline
Op welke dag wil je gaan chef?
Oud 03-09-2002, 22:34
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Op welke dag wil je gaan chef?
oee niet ze gemeen he! hehe
vind het heel romatisch! hehehe *zwijmel*
Oud 03-09-2002, 22:41
dystopia
dystopia is offline
De Mac Donalds zit vlak naast de snelheid.
Oud 03-09-2002, 22:45
de abt van sion
de abt van sion is offline
Of even doorrijden naar Luik. Heerlijke Belgische frieten...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 12:52
Southraider
Southraider is offline
en als ze nou niet kan dansen?
Oud 04-09-2002, 15:24
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Luik is ranzig.
Oud 04-09-2002, 15:32
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Q schreef:
Ik heb een date met een meisje uit Maastricht, nu ben ik op zoek naar een Restaurant [prijs maakt niet uit] waar we ook kunnen dansen, ik ben bang dat als ik het haar vertel, dat het haar misschien zal afschrikken, dus als ik het niet vraag dan is het gewoon een 'verassing'.

Heeft iemand een idee voor een restaurant?

Dankje!!
Ik zou het eten van het dansen scheiden. Als je lekker wilt eten raad ik je de restaurantjes om en achter het O.L. Vrouweplein aan. Daar zit voor elk wat wils. Een echte aanrader daar btw is het Caribische restaurant . Ligt vlakbij de kerk bij het O.L. Vrouweplein.

Als je daarna nog wat wilt dansen kun je beginnen met bijv. één van de feestcafé's gelegen aan de Platielstraat (C'est La Vie - De Dikke Dragonder - De Twee Heren etc.).

Vandaaruit kun je ook nog makkelijk naar het Vrijthof, waar eigenlijk alleen Celebration best grappig is.

Als je het erg laat wilt maken, kun je eindigen in discotheek Nightlive (klik voor het programma hier ).

Ook best gezellig, maar wel krap is de kleine dancing "Allahboneur", gelegen in een aftakking van de Platielstraat.

Tip: wil je voor een leuk bedrag lekker en fatsoenlijk eten, mijd dan het Vrijthof.
Oud 04-09-2002, 18:37
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat geldt niet voor de frieten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:58
Amidala
Amidala is offline
dat ene restaurant is heel goed, jeweetwel, niet díe, maar die andere, die naast die ene zit..

snapje?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 17:54
Q
Q is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
* woont in Maastricht *

Wat zoek je eigenlijk, gewoon een normaal cafeetje waar je overdag iets kunt eten en waar 's avonds (donderdag, vrijdag, zaterdag) alle tafels opzij worden geschoven en kunt dansen of echt een tentje waar je op elk moment van de dag kunt eten en dansen? In het eerste geval kan ik je advies geven. Op het Vrijthof zijn veel van dat soort tentjes (Lavita, La Cloche, Celabration (maar daar zijn binnen geen tafeltjes d8 ik) en nog meer) en in de Platielstraat (een zijstraat van het Vrijthof, daar heb je bijvoorbeeld C'est La Vie, Millenium etc.). In het tweede geval mot ik je teleurstellen, kan nie snel iets bedenken.
Ik zoek een restaurantje waar we 's avonds romantisch kunnen dineren (mag met kaarslicht, is niet echt van belang), en waar we ook kunnen 'slowdansen' (), op romantische (live) muziek uiteraard.
We zijn al eens naar een griek restaurant geweest, langs de Maas. Alleen daar kon je niet dansen, althands, er was geen ruimte om te dansen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten