Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms ja, als ik dingen slecht hoor.
Vaak ook met een vriend aan de telefoon. Ik telefoneer dan altijd op de gang, vlak naast de woonkamer en tussen de gang en de woonkamer zit een deur, die doe ik wel dicht, maar toch hoor ik dan geluiden achter die deur als ik met hem bel (bijv. gesprek tussen mijn ouders) en dan ben ik nogal gefixeerd om dan achter de deur mee te luisteren en dan krijg ik het verhaal van die vriend aan de telefoon weer nie goed mee ![]() ![]()
|
Ligt eraan hoe boeiend ze zijn en hoe wakker ik ben, maar over het algemeen ben ik nog redelijk snel van begrip. Irl tenminste, via inet kan ik de keuze tussen sarcasme en realiteit nog wel ns verkeerd opvatten. Soms vind ik een gesprek ook gewoon niet interessant genoeg om erover na te denken, als er weer ns mensen tegen je aan lopen te zeuren ofzo.
||
Citaat:
![]() Small talk, daar kan ik echt niet tegen! ![]() Ripper
|
als het in het begin erop lijkt dat et een boeiend gesprek gaat worden, kan ik et meestal wel volgen....
als ik denk dat et tog een niet-boeiend gesprek gaat worden dwalen m'n gedachtes meestal af naar m'n eigen altijd vrolijke fantasie wereld ![]() ![]() |
![]() |
|
I*k volg altijd gesprekken terwijl dat niet de bedoeling is. Ik werk nl. als ober en dan sta je wijn te schenken ofsow of je kijkt ff door het restaurant en dan zit ik constant de gesprekken van de gasten af te luisteren. Egt zooooooo slecht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Sollicitatie gesprek leerling verzorgende ig Kelly36! | 1 | 09-07-2011 16:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Solliciteren - wat vooral niet doen? ekki | 70 | 10-09-2007 17:16 | |
Psychologie |
depressie en je behandeling Fantôme | 31 | 29-04-2005 08:52 | |
Liefde & Relatie |
handicaps Ninnoc | 60 | 07-08-2003 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |