Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik handel met een vriend in gsm's... gaat voor duizenden euro's per maand in om. Trek zoveel mogelijk na en laat het onder rembours opsturen.
|
heb wel eens wat 2e hands via internet gekocht, nooit boven de 250 gulen, altijd onder rembours boven een bedrag van 50 gulden lager doe ik meestal overmaken en na ontvangst op laten sturen.
wel altijd eerst alles goed af spreken via email, is altijd handig is tot nu toe nog nooit fout gegaan, heb zo'n 10x iets via internet besteld
|
Verwijderd
|
Mijn ouders (en ik trouwens ook) hebben al verschillende dingen via internet gekocht: 2 fitnessapparaten, een digitale fotocamera, verschillende mobiele telefoons. Het is allemaal goed gegaan, maar dat waren dan ook wel allemaal nieuwe spullen. Ze hebben (natuurlijk) ook helemaal niks aanbetaald ofzo. Particulier zou ik het niet zo snel doen, omdat je dan niet van te voren ziet wat je koopt, en ik welke staat je het krijgt. Ook heb je later helemaal niks te vertellen als er iets mis mee mocht zijn...
|
![]() |
|
1 keer heb ik een frontje voor mijn telefoon gekocht over internet..
En ik vond het maar nix, ik moest eerst geld overmaken en daarna kreeg ik het frontje.. In het begin vertrouwde ik het totaal niet. .Maar na 2 weken kreeg ik een paketje en alles was goed.. ![]() Ik zou minder snel van een particulier kopen dan van een bedrijf.. |
![]() |
|
www.bol.com is wel goed !
Je bestelt een artikel, krijgt het thuisgestuurd, is het goed, dan betaal je (met acceptgiro), is het niet goed dan stuur je het terug. Vind ik wel een hele goede ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto-topic, deeltje 4 KIET | 500 | 26-10-2010 02:05 | |
Lifestyle |
Cosmetica Enquette shop-aholics | 36 | 07-04-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
Powerball dealers wr_faya | 6 | 31-01-2006 00:14 | |
Software & Hardware |