Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 15:25
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heej,
Ik heb soms dat ik denk dat mensen mij sowieso niet mogen. Ik weet niet waarom ik dit denk, ik ben niet echt onzeker over mezelf. Ik denk het vooral bij 'dozen'. Dit klinkt vast heel belachelijk, maar je weet wel, van die stomme trutjes met een nogal laag niveau...
Hoe komt het dat ik dit denk (en dat het vaak ook nog zo is hoor!), en wie heeft het ook wel eens?
Liefs, Kronkel
Oud 11-04-2002, 15:31
Verwijderd
Is normaal, komt door ervaring..

Je hebt slechte ervaringen met dat soort mensen en daardoor voel je al aan dat je weer op dezelfde manier behandeld word..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:59
Verwijderd
Same here, ken het gevoel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:12
Verwijderd
ik denk altijd dat mensen me niet aardig vinden. ook al ken ik ze al wel ff, of ook als ik ze nog niet zo lang ken...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:39
Zaza123
Zaza123 is offline
that's me!
Oud 11-04-2002, 20:43
Verwijderd
Ken het wel, hoewel niet altijd... Maja die dozen mag ik op het eerste gezicht ook al niet dus

Ik heb het geluk dat ik niet perse geliefd *wil* zijn, tenminste, niet bij iedereen...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik heb het geluk dat ik niet perse geliefd *wil* zijn, tenminste, niet bij iedereen...
Ik zou het geen geluk noemen .. eerder gezond verstand!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:02
Nena21
Nena21 is offline
Yup
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:33
Morphia
Morphia is offline
Het lijkt wel of iedereen boos op me is vandaag. Dus denk ik ook dat iedereen me een trut vindt. Maar daar hebben ze ook wel reden toe.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:58
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Iedere dag maar ik ben ook vaak een beetje agressief
Oud 12-04-2002, 13:15
Verwijderd
onzekerheid is de grote 'boosdoener'. Slechte ervaringen natuurlijk ook, maar een slechte ervaring hoeft niet altijd voor zoiets te zorgen. Waarom zou iedereen zo denken? het hangt er natuurlijk ook van af hoe je tegen mensen aan kijkt. positief of negatief.
Wat ik wel zeker weet is dat een positief zelfbeeld zorgt dat dit een stuk minder kan worden. Iedereen is cool op zijn/haar manier jij dus ook

grtz
N
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:01
MissLopez
MissLopez is offline
ik heb grote scheit aan wat mensen van mij denken.
Echt hoor, tijdje geleden niet maar nu zit in zon 'ik heb scheit aan iedereen fase'.

en dat meen ik echt. Zo kwam ik laatst op school en ik had iets nieuws aan, kijkt zon wijf me aan ze zegt ik vind het niet mooi. Ik zeg dat kan he. Zegt ze 'Ja ik vind het nie tmooi dus.....' Is het jouw probleem! onderbrak ik haar. Uitgeluld..

weet je ik heb mooi scheit aan iedereen hier, als ik ga lopen denken goh wat vind die van mij en zou hij/zij mij wel aardig vinden, mensen mensen dan heb ik toch een nachtwerk aangezien ik heel veel mensen ken.

Je moet niet denken wat andere van je vinden....wat jij van jezelf vind is het belangrijkst. Klaar. En ik spreek uit ervaring en heb ervan geleerd.

Kijk mensen mogen het denken, hebben ze het recht op, zeggen ook, maar mij ermee lastig vallen niet. Dan hebben ze een goeie aan me en weet je waarom? Ik negeer ze gewoon, dan is de zogehete lol er zo vanaf.

Leef je leven, laat je niet leven.....
Oud 13-04-2002, 09:44
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Pride and Prejudice
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
MissLopez schreef:
ik heb grote scheit aan wat mensen van mij denken.
Wat is 'scheit' *?*

Ik bedoel, ik weet wat 'schijt' is, maar 'scheit' *?*

Citaat:
Je moet niet denken wat andere van je vinden....wat jij van jezelf vind is het belangrijkst. Klaar. En ik spreek uit ervaring en heb ervan geleerd.
Uhuh, maar als ik zo leef dan wil helemaal niemand meer met mij omgaan /
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:06
Verwijderd
sommige mensen beoordelen anderen op hun uiterlijk.. en mensen met een erg ander uiterlijk dan henzelf vinden ze al snel dom. marre.... dat doe jijzelf ook!!!

Citaat:
Kronkeltje schreef:
Ik denk het vooral bij 'dozen'. Dit klinkt vast heel belachelijk, maar je weet wel, van die stomme trutjes met een nogal laag niveau...
ik bedoel.. als je ze niet kent,... hoe weet je dan aan hun slettie kleren of ze ook echt dom en sletty en zo zijn???

als jij anderen zo beoordeeld is het niet zo egek als ze het ook bij jou doen.

verder... er is niemand in de hele wereld die iedereen aardig vind.. met sommige mensen klikt het gewoon niet en dat moet je gewoon accepteren... en soms, dan herzie je je mening.. blijkt iemand toch aardig te zijn, maar gewoon heel gesloten of onzeker
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:37
Winner
Winner is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

ik bedoel.. als je ze niet kent,... hoe weet je dan aan hun slettie kleren of ze ook echt dom en sletty en zo zijn???

als jij anderen zo beoordeeld is het niet zo egek als ze het ook bij jou doen.

Ik ben daar al zo'n beetje mijn hele leven heilig van overtuigt geweest, maar het is gewoon niet zo. Het beeld klopt 999 van de 1000 keer. Je kunt achter iemands uiterlijk wel allemaal ingewikkelde dingen gaan zoeken waarom diegene anders zou kunnen zijn dan je denkt, maar uiteindelijk kom je er wel achter dat de meeste mensen veel simpeler in elkaar zitten dan je denkt. Het is gewoon zo dat stereotypen bestaan, en kloppen.
Oud 13-04-2002, 15:39
Winner
Winner is offline
Citaat:
Winner schreef:

Het is gewoon zo dat stereotypen bestaan, en kloppen.
Het is keilullig, maar bij de meeste mensen is het gewoon zo jammergenoeg.
Oud 13-04-2002, 15:41
Verwijderd
neej dat klopt niet.. iover die stereotiepen..

als ze zo stom en dom en onaardig zijn.. waarom hebben ze dan lol.. en hebben ze vridnen>???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten