Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gilette - bedankt.
|
![]() |
Mezelf, omdat ik een vuilniszak met kleren (en vooral schoenen
![]() ![]() Mijn computer ook wel, omdat die zo verschrikkelijk traag is... (hij is ook al 5 jaar oud). Maar ik ben nu eigenlijk best vrolijk, soms wil ik nog wel meer mensen slaan/schoppen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben sowieso wel benieuwd naar de redenen van de mensen die die nog niet gegeven hebben. Piccola; van jou weet ik door je topics waarom en ik moet zeggen, het is goed dat het je ex is.
||
Citaat:
1. Hij geeft dingen niet terug als je ze terug vraagt 2. ik word er gek van alstie wéér zegt dat ik minderjarig ben en dus me mond maar moet houden 3. hij zingt altijd 4. hij zingt zelfs 's morgens vroeg 5. hij zingt heel onverwachts en heel hard 6. hij is druk Mwoeah ![]()
|
eigenlijk niemand.
ben vandaag in een hele goede bui. ben positief ingesteld, gemotiveerd, vrolijk, heb zin in dingen waar ik anders nooit zin in heb (en nee, pc-en valt daar niet onder ![]() dus, waarom zou ik in hemelsnaam iemand willen schoppen of slaan? *is meer voor doe-heel-erg-vriendelijk-tegen-bepaalde-personen*
|
Verwijderd
|
Brrr..Dat must be *censuur* (je weet het maar nooit he of iemand dit leest)..
God, wat is dat joch verschrikkelijk irritant..De ene keer hebben we knallende ruzie, de andere keer doet hij weer superaardig en loopt hij te slijmen..Nu zijn we in de fase beland tussen knallende ruzie en slijmen..Nou ja, ik begrijp eigenlijk niet waarom ik me door hem laat opfokken..Hmm, misschien geef ik toch meer om hem dan ik dacht.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mn zusje, zooo irri, ik deel mn kamer nu met haar, en zij moet al om half 10 slapen (!!!)
Wat dus betekent dat het licht ook om half 10 dichtmoet (!!!!!!!!!!!!!) --> ik moet dus met een laptopje in de woonkamer zitten, waar mensen zitten te lullen, en die laptop heeft GEEN MSN, en is ont-zet-tend sloom ![]() Mja, ze is wel lief hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |