Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 08:45
icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik vind dat dus echt raar. Vraag je zo hoe oud iemand is(tis meestal bij de volwassenen zo..) en dan zeggen ze weer van.. gaat jou niks aan of laten ze je raden.. zonder ooit het echte antwoord te geven.
Waarom doen ze nou zo moeilijk hej??
Tis maar een leeftijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 08:51
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
omdat ze bang zijn om de realtiteit onder ogen te zien.
Oud 10-10-2002, 09:11
Anne
Anne is offline
Ik doe niet moeilijk over mijn leeftijd. 18

Serieus: ik denk dat ze bang zijn om de realiteit onder ogen te zien, misschien willen ze weer kind zijn ofzoiets. (ik heb het idee dat ik nu de post van mijn voorganger herhaal )
Oud 10-10-2002, 09:43
NERD
NERD is offline
Maar het ergste zijn nog wel die mensen die geen zin hebben om hun leeftijd bij hun nick en avatar te vermelden...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:53
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik doe niet moeilijk over mijn leeftijd. 18

Serieus: ik denk dat ze bang zijn om de realiteit onder ogen te zien, misschien willen ze weer kind zijn ofzoiets. (ik heb het idee dat ik nu de post van mijn voorganger herhaal )
Ik ook niet hoor

Volgens mijn moeder omdat ze zich dan zo oud voelt. Ze zegt dat ze zich jonger voelt dan ze is. Maar verder weet ik het ook niet.
Oud 10-10-2002, 10:58
Optima
Optima is offline
leeftijd is een algemeen goed dat IEDEREEN heeft en is daarom zeer goed om over te hebben gedurende een conversatie. het is een universeel bindmiddel.
Oud 10-10-2002, 11:07
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
NERD schreef:
Maar het ergste zijn nog wel die mensen die geen zin hebben om hun leeftijd bij hun nick en avatar te vermelden...
Erg he, die mensen
Oud 10-10-2002, 12:59
Dark Angel
Dark Angel is offline
Misschien omdat ze liever op hun woorden/gedrag worden beoordeeld dan op hun leeftijd? Ik kan me er best iets bij voorstellen.
Oud 10-10-2002, 13:24
R
R is offline
Snap ik, indeed, ook helemaal niks van.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:33
Piccola
Piccola is offline
Misschien schamen ze zich er wel voor!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:58
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
NERD schreef:
idd
Oud 10-10-2002, 16:24
Quiana
Quiana is offline
Omdat ze zich dan ouder voelen, schaamte oid
Oud 10-10-2002, 17:24
Shock
Shock is offline
Mja ik zeg ook altijd meteen maar dat ik veel jonger ben dan ik eruit zie, waarom zou je erom heen draaien?
Als mensen je laten raden vind ik het meestal wel grappig om te zien hoeveel je ernaast zit, maar als ze het helemaal niet zeggen vind ik het een beetje kinderachtig.
Oud 10-10-2002, 17:32
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ik maak 'r nooit een geheim van dat ik 17 ben
Oud 10-10-2002, 19:07
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
ikkuh isz 16
me moeder zei laats dat ze zich nog 16 voelde hhmmm moet ze niet meer zegge hihi..
Oud 10-10-2002, 19:21
the tourist
the tourist is offline
Tja... Ik vind het nogal dom, maar ok....
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:25
PardonMe
PardonMe is offline
tja tis toch vooral bij de vrouwen rond de 30 en ouder die er moeilijk over doen.. of vrouwen die tegen de 30 lopen..
Tja ik denk dat ze zich oud gaan voelen, en dat willen ze niet, ze willen denk ik ook een beetje jong blijven, wat van hun jeugd bewaren.. Ze willen het gewoon niet echt onder ogen zien dat ze ouder en dat de tijd steeds sneller aan ze voorbij glijdt...

denk ik..
Oud 10-10-2002, 21:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmm, bij mij is het meer dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik 17 ben... als ik geen bewijs heb is et: wedden dat jij hoogstens 15 bent! en ja ik haat et. Als je bijna 18 bent en mensen schatten je 14/15...
Oud 10-10-2002, 21:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Hmmm, bij mij is het meer dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik 17 ben... als ik geen bewijs heb is et: wedden dat jij hoogstens 15 bent! en ja ik haat et. Als je bijna 18 bent en mensen schatten je 14/15...
nu is het in je nadeel, als je wat ouder bent en je leeftijdsgenoten beginnen aan alle kanten te rimpelen zit jij nog in je jeugd en ben je nog mooi in tegenstelling tot de rest
Oud 10-10-2002, 23:09
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

hmm ik ben al 23 en sommige denken dat ik 16 of 17 ben lol, kan me verder ook niet veel boeien als ik dan straks 30 ben lijk ik nog steeds 20 ...

en waarom mensen er moeilijk over doen? gewoon omdat de meeste mensen moeilijk zijn, moet je eens iemand naar zijn/haar salaris vragen dan doen ze pas echt moeilijk hehehe
Oud 11-10-2002, 07:32
Talon
Talon is offline
Citaat:
Diablos schreef:
hmm ik ben al 23 en sommige denken dat ik 16 of 17 ben lol, kan me verder ook niet veel boeien als ik dan straks 30 ben lijk ik nog steeds 20 ...

en waarom mensen er moeilijk over doen? gewoon omdat de meeste mensen moeilijk zijn, moet je eens iemand naar zijn/haar salaris vragen dan doen ze pas echt moeilijk hehehe
doe ik niet moeilijk over
alleen hoor ik niet bij de meeste mensen

en inderdaad lijkt diablos jong voor zijn leeftijd, babyface he, hehe..
Oud 11-10-2002, 17:30
Verwijderd
volwassenen doen lastig als je zelf 15 bent... ik bedoel dan noemen ze je Te jong..
daar kan ik niet tegen.. zoals je al zei....

Het Is Maar Een Leeftijd!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 18:54
Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
volwassenen doen lastig als je zelf 15 bent... ik bedoel dan noemen ze je Te jong..
daar kan ik niet tegen.. zoals je al zei....

Het Is Maar Een Leeftijd!
is toch ook Te jong voor de meeste dingen..
Oud 11-10-2002, 19:17
zozze
zozze is offline
alle mensen van mijn leeftijd willen altijd wel ouder zijn maar ik niet *is blij om nog kind te zijn* Je gaat altijd maar uitkijken naar alles en als je stokoud bent denk je: is't nu al gedaan? mja... ik vind dat je moet genieten van elk jaar...
Oud 11-10-2002, 19:19
Secreet
Secreet is offline
waarom maken mensen zo'n heisa over leeftijd?

het is heel simpel, vooroordelen....
wanneer je 14 bent kun je nog niet met grote mensen meepraten, wanneer je 16 bent ben je niet voor rede vatbaar en wanneer je 18 bent een studentje dat de werled nog moet gaan zien. Pas ergens na de 25 houden die vooroordelen op en dan gaan mensen zich persoonlijk schamen voor hun leeftijd omdat het heel erg is wanneer je oud word...

Ik denk persoonlijk dat we leeftijden af moeten schaffen en mensen beoordelen op persoonlijkheid en intelligentie...
Oud 11-10-2002, 19:20
Talon
Talon is offline
Citaat:
Secreet schreef:
waarom maken mensen zo'n heisa over leeftijd?

het is heel simpel, vooroordelen....
wanneer je 14 bent kun je nog niet met grote mensen meepraten, wanneer je 16 bent ben je niet voor rede vatbaar en wanneer je 18 bent een studentje dat de werled nog moet gaan zien. Pas ergens na de 25 houden die vooroordelen op en dan gaan mensen zich persoonlijk schamen voor hun leeftijd omdat het heel erg is wanneer je oud word...

Ik denk persoonlijk dat we leeftijden af moeten schaffen en mensen beoordelen op persoonlijkheid en intelligentie...
precies
en vooral ook die lonen enzo
niet pas bij 23 volledig loon..
Oud 11-10-2002, 20:32
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Secreet schreef:

'En ik wens dat er vrede op aarde is, de poolkappen niet meer smelten en oma snel van 'r stoma af mag.'
Oud 11-10-2002, 20:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik laat mensen ook vaak raden, omdat ze me toch jonger inschatten
Oud 11-10-2002, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
is toch ook Te jong voor de meeste dingen..
ja en op de dag dat ik 16 ben mag ik ineens alles want dan ben ik spontaan slim geworden, kan ik beslissingen nemen

Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 08:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja en op de dag dat ik 16 ben mag ik ineens alles want dan ben ik spontaan slim geworden, kan ik beslissingen nemen

uhm nee, dat is ook nog te jong..
de 16 grens is veel te laag..
kzou eerder zeggen 18 ofzo dat je wat meer beslissingen mag nemen, maar nog niet alles...
21 is een goede leeftijd waarop je spontaan slim word
Oud 12-10-2002, 08:46
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Talon schreef:
de 16 grens is veel te laag..
kzou eerder zeggen 18 ofzo dat je wat meer beslissingen mag nemen, maar nog niet alles...
21 is een goede leeftijd waarop je spontaan slim word
Waarom zou 16 jaar te jong zijn om (belangrijke)
beslissingen oid te nemen?
Dat hangt van de persoon zelf af,
sommige mensen kunnen op hun 16e perfect in staat zijn
om het juiste te kiezen,
sommige mensen van 21 kunnen dat absoluut niet..

Ik ben nu 15, en meestal neem ik wel goeie beslissingen,
word ik ook niet als 'klein' oid gezien..
behalve als ik vaag doe
Oud 12-10-2002, 08:47
Qamra
Qamra is offline
Och... Ik zit nu op het hbo en ik ben nog 16.. En je krijgt bij elke opmerking wel naar je kop geslingert dat het komt "dat je nog minderjarig bent".. Ze houden er vanzelf wel mee op en zo niet, dan ga ik boos worden
Oud 12-10-2002, 08:57
Talon
Talon is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Waarom zou 16 jaar te jong zijn om (belangrijke)
beslissingen oid te nemen?
Dat hangt van de persoon zelf af,
sommige mensen kunnen op hun 16e perfect in staat zijn
om het juiste te kiezen,
sommige mensen van 21 kunnen dat absoluut niet..

Ik ben nu 15, en meestal neem ik wel goeie beslissingen,
word ik ook niet als 'klein' oid gezien..
behalve als ik vaag doe
dat denken mensen van die leeftijd altijd..
je gaat toch niet van jezelf toegeven dat je domme dingen doet?
dat zie je toch niet zo.. want als je dat wel zou zien, en het alsnog doet, ben je wel heel erg stom bezig..
als je straks 18 bent, dan denk je misschien wel: poe hee wat had ik toen stomme plannen..
Oud 12-10-2002, 09:04
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Ja, dat probleem heb ik ook.
Ik ben bijna 21 en mensen schatten me nog steeds 16 ofzo.
Soms vind ik het wel grappig, maar meestal is het best vervelend.
Maar over 10 jaar snap je niet meer waar je je zo druk om gemaakt hebt. Dan ben je blij dat je er zo uitziet.
Oud 12-10-2002, 10:38
Verwijderd
och ik ben18 en 't kan me niet schelen wie 't weet..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:46
moenbase
moenbase is offline
Omdat het bij mij niet in m'n voordeel kan werken.
Of wel ben je te oud, of wel ben je té aardig. Een meisje 'moet' toch een reden 'verzinnen' om je af te wijzen.
Oud 12-10-2002, 11:03
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Talon schreef:
dat denken mensen van die leeftijd altijd..
je gaat toch niet van jezelf toegeven dat je domme dingen doet?
dat zie je toch niet zo.. want als je dat wel zou zien, en het alsnog doet, ben je wel heel erg stom bezig..
als je straks 18 bent, dan denk je misschien wel: poe hee wat had ik toen stomme plannen..
Maar op welke leeftijd je ook bent,
IEDEREEN maakt fouten.
Ok, misn denk ik later wel dat ik stomme plannen had,
maar als ik nu in staat ben om iig de juiste beslissing te maken..
Leeftijd maakt wat dat betreft niet uit,
op elke leeftijd maak je fouten,
en je zal ook van elk jaar dat je leeft wel een punt hebben
wat je stom oid vind.
Oud 12-10-2002, 12:14
Verwijderd
omdat in een relatie leeftijdsverschil bepalend KAN zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
vinde me ouwelui niet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:21
Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
vinde me ouwelui niet
mjah, niet iedereen is perfect..
Oud 12-10-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
mjah, niet iedereen is perfect..
das waar..
eigenlijk zijn het de beste ouders die je kunt hebben hoor
'k heb 'n te goed leventje hier
maarja... bij sommige dingen zijn ze nogal ouderwets
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:38
Shock
Shock is offline
Citaat:
Secreet schreef:
secreet 4 president

het idee over dat afschaffen geldt btw niet alleen voor leeftijd
Oud 12-10-2002, 12:42
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Och... Ik zit nu op het hbo en ik ben nog 16.. En je krijgt bij elke opmerking wel naar je kop geslingert dat het komt "dat je nog minderjarig bent".. Ze houden er vanzelf wel mee op en zo niet, dan ga ik boos worden
Jah heb ik ook, ik zit dan op het mbo maar ben ook nog de enige minderjarige in m'n klas, dat was vorig jaar ook al zo. Mja zoiets zegt meer over de ander dan over jou denk ik, als het feit dat jij minderjarig bent het enige is waarop ze je kunnen pakken is dat toch best zonde...
Oud 12-10-2002, 13:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Jah heb ik ook, ik zit dan op het mbo maar ben ook nog de enige minderjarige in m'n klas, dat was vorig jaar ook al zo. Mja zoiets zegt meer over de ander dan over jou denk ik, als het feit dat jij minderjarig bent het enige is waarop ze je kunnen pakken is dat toch best zonde...
Ik vond het niet erg, zolang ze maar niet té lang doorgaan en zolang ze me maar nergens van buiten sluiten..
Oud 12-10-2002, 13:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
das waar..
eigenlijk zijn het de beste ouders die je kunt hebben hoor
'k heb 'n te goed leventje hier
maarja... bij sommige dingen zijn ze nogal ouderwets
das mooi
en het hoeft niet per definitie slecht te zijn, sommige ouderwetse dingen..
sommige kinderen krijgen zoveel de vrije hand dat ze voor galg en rad opgroeien..
en dat lijkt me van geen enkele ouder de bedoeling..
Oud 12-10-2002, 14:44
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
'En ik wens dat er vrede op aarde is, de poolkappen niet meer smelten en oma snel van 'r stoma af mag.'
"een goed begin begint bij jezelf"
Oud 12-10-2002, 15:15
Verwijderd
Mensen worden voortdurend op hun leeftijd beoordeeld. Wanneer je als 13 jarige uitspraken doet, dan zijn die 'door iemand ingefluisterd' of bij voorbaat al 'dom' en 'kinderachtig'. Ik heb toen ik hier als 13 jarige op het forum rondzwierf (als 14 jarige trouwens ook. ) vaak te horen gekregen op een goed onderbouwde post "Wat weet jij daar nou van? Je bent pas 13/14". Alsof je dan niet na kunt denken en gelijk kunt hebben..

Ik ben het met secreet eens, mensen zouden elkaar eens niet zoveel op leeftijd moeten beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:44
Talon
Talon is offline
Citaat:
Secreet schreef:
een betere wereld..
Oud 12-10-2002, 15:50
PV
PV is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Mensen worden voortdurend op hun leeftijd beoordeeld. Wanneer je als 13 jarige uitspraken doet, dan zijn die 'door iemand ingefluisterd' of bij voorbaat al 'dom' en 'kinderachtig'. Ik heb toen ik hier als 13 jarige op het forum rondzwierf (als 14 jarige trouwens ook. ) vaak te horen gekregen op een goed onderbouwde post "Wat weet jij daar nou van? Je bent pas 13/14". Alsof je dan niet na kunt denken en gelijk kunt hebben..

Ik ben het met secreet eens, mensen zouden elkaar eens niet zoveel op leeftijd moeten beoordelen.
Tsja maar als een 12/13jarige gaat posten dat ze depressief zijn en liever maar dood willen, heb ik toch zoiets van.. damn.. je bent 12 doe normaal.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:34
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Je snapt mijn intenties dus wel
Reageren

Regels voor berichten