Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 17:24
Diablos
Diablos is offline
13-jarig meisje slachtoffer groepsverkrachting

Uitgegeven: 3-10-2002 19:12

HOOGEZAND - Een 13-jarig meisje uit Hoogezand is woensdagmorgen het slachtoffer geworden van een groepsverkrachting. Het meisje verklaart te zijn verkracht en mishandeld door acht jongens van Turkse komaf, zo bevestigde de politie donderdag.

De jongens drongen woensdagochtend vroeg met geweld haar ouderlijk huis binnen en verkrachtten het meisje in de woonkamer. Ook stichtten zij brand. Volgens de moeder van het meisje deden alle acht jongens mee. Ook werd het meisje in haar been gestoken met een mes en probeerden de jongens haar verdovende middelen toe te dienen.

Nadat de jongens brand hadden gesticht in de woonkamer verlieten ze het huis, het meisje vastgebonden achterlatend. Een vriendin bevrijdde het meisje later uit haar benarde positie.

Ten tijde van de verkrachting was het meisje alleen thuis. Ze had zich afgemeld van school uit angst voor de jongens. Zij zouden haar maandag al hebben bedreigd, omdat ze niet willen dat het meisje met Marokkaanse jongens omgaat.

De zedenrecherche onderzoekt het voorval. Een politiewoordvoerder heeft bevestigd dat het meisje in het ziekenhuis is onderzocht, maar wil niets zeggen over de resultaten daarvan. Ook heeft de politie met een aantal vriendinnen van het meisje gesproken. Het slachtoffer zelf heeft nog geen officiële verklaring afgelegd. Ze zou daar vanwege haar emotionele toestand nog niet toe in staat zijn.

oke opzich heb ik aan niemand een hekel welke komaf dan ook maar als ik zulke dingen lees heb ik echt de neiging mijn mening te herzien...
echt misselijk gewoon die gasten moeten meteen het land worden uitgemept, uuh ik bedoel uitgezet...
Oud 06-10-2002, 17:26
Gonzo
Gonzo is offline
Op Actualiteit & Nieuws staat al een dergelijke discussie .
Oud 06-10-2002, 17:27
Talon
Talon is offline
ja als je dit zo leest, word je er echt niet goed van...
het is altijd hetzelfde liedje..
waarom word er altijd een hand boven het hoofd gehouden in zulke gevallen?
ik heb ooit eens een film gezien waar iemand met zijn hoofd op een stoeprand gelegd werd, en vanachter op zijn schedel gestampt.
dat moeten ze bij zulke lui dus allemaal doen!
dit is echt niet normaal, dat kind zal waarschijnlijk nu helemaal niemand meer vertrouwen...

maar aan de andere kant zocht ze wel het gevaar zelf een beetje op, door met andere marrokanen bevriend te raken....
Oud 06-10-2002, 17:27
PV
PV is offline
ze wist toch helemaal niet of het wel Turkse jongens waren..
Oud 06-10-2002, 18:29
Tofke_H
Tofke_H is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=237742

Regels voor berichten