Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nou, en als je die nu eens NIET krijgt, wat stelt het dan nog voor? gewoon een dag van de 365
|
het heeft geen fuck met een prestatie te maken, je viert gewoon je geboortedag
maar de mensen komen niet omdat ze blij zijn dat je al 18 jaar op aarde bent, ik zie bij me moeder standaard dat ze met tegenzin naar verjaardagen gaat en dan is het schijnheilig op mijn verjaardag was de hele familie op de camping en een zooi kennissen waren me vergeten ? ![]() een verjaardag is iets dat jezelf viert, ik vond 18 ook een kutleeftijd, maar eigenlijk achteraf voel je het verschil niet zo, als ik jou was zou ik gewoon de champagne opentrekken en je lekker bezatten op je verjaardag ![]() hiep hoi ! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
oh nee, doe maar niet, die is al zo vervuild hee ineens wordt ik vrolijk als ik naga hoe slecht ik het had ![]()
|
over 1 jaar moet je niet zeuren, want je weet toch niet hoe oud je gaat worden. Je kan 80 worden of 25 dat weet je niet, dus je kunt maar beter blij zijn dat je al 18 hebt mogen worden en er dus wel blij mee zijn.
||
Citaat:
Trouwens 't is wel een prestatie... moet je eens na gaan hoe makkelijk 't is om bijvoorbeeld dan wel niet perongeluk voor een trein terecht te komen... Dus je hebt flink je best gedaan om 18 te worden... hopen dat je de 19 nog red....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik word een beetje moe van jou gezeur constant....en nee, ik vind je niet zielig ![]()
|
hmzz ik vind het ook nooit zo bijzonder, mn verjaardag..
Maar goed, wij hebben ook nooit echt verjaardagen uitbundig gevierd thuis eigenlijk.. Maar een echte prestatie vind ik het ook niet nee.. ![]() Je bent gewoon weer een dagje verder.. leven gaat gewoon door.. ![]() Maar goed, de cadeautjes zijn toch wel leuk, en het is ook wel gezellig als er mensen op visite komen.. ![]()
||
Citaat:
het punt is, dat ik dingen van een andere, minder voor de hand liggende/ burgerlijke manier bekijk.. dat jou dat niet aanstaat moet je zelf weten
||
Citaat:
![]() Wat zeuren we nou man, een seconde dichter bij de dood ben je elke seconde, niet alleen op je verjaardag. Verder is het toch leuk om je verjaardag te vieren, een rondje te geven en het gezellig te hebben?! Nodig de mensen uit die jij erbij wilt hebben, die figuren die je standaard alleen maar op verjaardagen ziet nodig je toch lekker niet uit? Als ze zich echt in je zouden interesseren (en niet in de taart die je uitdeelt) zouden ze wel vaker langskomen, maar dat kan ik me in jouw geval nauwelijks voorstellen ![]() Gefeliciteerd nog ![]()
|
Verjaardagen zijn afgezaagd.
Ik vier mijn verjaardag alleen met mijn vrienden. Met mijn ouders heb ik alleen die morgen een champagne-ontbijt en de rest van familie mag een kaartje sturen. C'est tout.
|
![]() |
Ik ben blij als ik dadelijk 16 ben (nog 2 weekjes), want mijn moeder heeft bedacht dat mijn vriend en ik pas op mijn 16e bij elkaar mogen slapen. Dus daar ben ik dan wel blij mee
![]() Verder komt het geld me ook altijd wel goed van pas ![]() Ik heb niet echt een probleem met verjaardagen, wel dat verplicht vrolijk doen, maar dat kan wel voor een dagje. Rond december/januari word ik daar pas écht ziek van.
||
![]() |
Citaat:
![]() Echt vind et verschrikkelijk.. heb ik 1 keer gehad toen ik wat jonger was.. nog nooit zooooooooo ongemakkelijk gevoeld ![]() Ben et liefst onzichtbaar ![]() |
![]() |
|
|