Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ehm ik ga kerst niet echt 'vieren' zoals altijd... een beetje thuis zitten, niks te doen hebben, verplicht gezellig zijn, noem ik niet echt iets vieren... Geef mij maar een vakantie zonder kerst!
||
Citaat:
![]() Ach ja. Met mijn vriendje in ons tuinhuis met sneeuw en een kacheltje en soep is ook al goed ![]()
|
Nou... wordt heeeeeel gezellig dit jaar... NOT!
Normaal gesproken vier ik 1e kerstdag met m'n ouders, m'n broer en zijn vriendin en m'n oma en een vriend van haar. Aangezien mijn broer rond kerst in Afghanistan zit komt hij, en dus ook zijn vriendin, niet. Aangezien de vriend van m'n oma vorige week is overleden, komt hij niet. Aangezien mijn oma twee maanden naar familie in Canada gaat, komt ze niet... Weeeeeeh kerst sucks dit jaar ![]() ![]()
|
Ja das nog even de vraag, want nu ik een vriend heb, wil ik eigenlijk ook met hem die dagen doorbrengen, maar van mijn eigen familie heb ik ieder jaar al een vol programma
dus dat is nog even de vraag. Sinterklaas zijn we al wel uit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 |