Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ik plan ALLES! Echt ALLES! Dat mot ik wel doen om te zien wanneer ik vrije tijd heb en wanneer ik verplichtingen heb. Vaak gaat er iets mis in mijn planning
![]() Vooral schoolzaken en andere belangrijke dingen mot je vind ik heel goed plannen. Anders kom je er niet.
|
Ik plan wel eens wanneer ik aan schoolprojecten ga werken bijvoorbeeld, maar ik houd me er niet echt vaak aan.. Voor dat soort dingen moet je gewoon in de mood zijn, en dat kun je niet voorspellen.. Mja, soms heb ik zo'n overvolgepland weekend dat ik de planning wel precies moet volgen zodat alles door kan gaan.
|
![]() |
|
Ik hèb al veel teveel dingen... mijn maandagen, donderdagen en vrijdagen staan sowieso altijd vast, eens in de maand moet ik woensdag ook weg en dinsdag heb ik dan voor mezelf... Dan ga ik meestal een avondje helemaal niks doen, gewoon inetten ofzow...
Over weekends volplannen... doe ik vaak, moet wel. Vooral als we optredens hebben weet ik dat al ruim van tevoren, als ik uitga is dat over het algemeen ook niet iets dat ik dezelfde middag pas beslis
|
Nou in de zomervakantie en de weken erna had ik het wel.. Omdat er allemaal feestjes, festivals en dat soort dingen aan de hand waren waar ik heen wilde.. Dus toen wist ik precies wat ik wanneer ging doen..
Nu is het wel over met de feestjes, dus nu is het maar beetje verzinnen wat ik nog meer kan gaan doen.. |
![]() |
|
ja.. wel over dingen die ik ga doen ofzo..
zo was mijn hele vakantie zowat volgeboekt.. .. zelfs zo dat ik al in juli had afgesproken dat ik 1 sept een bepaald weekend naar mijn zus ging. Maarja.. dat moet dan ook wel met onze agenda´s.. enzo Nu had ik ook al dingen "gepland".. die jammer gnoeg niet door kunnen gaan... maarja
|
Ow ik plan meestal alleen de leuke dingen
![]() De stomme dingen kunnen wel tot het laatst wachten.. bijvoorbeeld met huiswerk en verslagen, die maak ik meestal zo laat mogelijk, omdat onder stress werken beter gaat bij mij ![]()
|
Liever niet zeg! Maar ik heb nu al wel een redelijk beeld van wat ik de komende 2 maanden te doen heb. Ik heb het liefste niets in het vooruitzicht, (leuke dingen uitgezonderd) want het komt er toch op neer dat ik altijd wel genoeg te doen heb.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het plan flyaway | 0 | 22-05-2012 22:15 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Plan van aanpak vs Plan van eisen selfmindead | 1 | 04-10-2007 16:29 | |
Muziek |
za 5 mei: Der Plan en Übergang @ worm, r'dam 1.000.000 | 11 | 10-05-2007 17:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Algemene schoolzaken |
Plan van aanpak CoolRoel | 10 | 13-09-2003 08:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"US plans death camp" Gatara | 30 | 27-05-2003 17:02 |